Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI LUOJA että mieheni on Kaunis ! Liitteenä hänen Upea, kaiken paljastava alastonkuvansa.

Vierailija
14.10.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä petyin kun et laittanutkaan. Mitä muuta tässä oliskaan tehtävänä kuin ihastella jonkun av-mamman nakua äijää. Kyllä todellakin uskon että kaunis on, niin kuin nyt alaston suomalainen keski-ikäistyvä mies yleensäkin on. Kauneutta puhtaimmillaan.

Vierailija
2/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sohvallasi makaa joku kaljamahainen kaljuuntunut ihrakasa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanan pitkä, paksu ja terhakka nenä, jolle myös tuo kuvakulma tekee täyttä kunniaa.

Vierailija
4/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko sinun miehesi?? Pari viikkoa sitten oli luonani yökylässä ja antoi erittäin hyvät kyydit. Sanohan miehellesi terveisiä ;)

Vierailija
5/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirviömäinen varustus. Nyt en saa enää tuota näkyä pois verkkokalvoiltani, se on piirtynyt sinne ikiajoiksi.

Vierailija
6/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on antanut niin monelle jotain sellaista, mistä ei ole osannut edes uneksia. Onneksi hänestä riittää niin monelle, koska hän on kyltymätön: hänen kestävyytensä rikkoo kaikki fyysisen suorituskyvyn lait.

Vierailija
7/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nainen rakastaa ku..........................

Vierailija
8/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehille. 500 euro tunti, 1500 euroa yö. Tekee muuten loistotyötä. Jani: jos luet tätä niin tiedoksi: soittelen sulle tänä iltana, eli varaudu kiireiseen yöhön.

t. Pentti

Vierailija
9/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt olen nähnyt hänet niin voin kuolla.

Vierailija
10/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä meillä onkin välillämme jotain, mitä kukaan muu ei saavuttaa. Olemme toistemme, ikuisesti.

-Mauno

Vierailija
11/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henk. koht. pidä amisviiksistä enkä tribaalitatuoinneista, mutta makuasioita. Lisäksi mun ihannemiehellä pitää olla kaikki hampaat tallella!

Vierailija
12/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet linkittänyt minun kuvani ja töhertänyt siihen viikset ja mustannut hampaita? Ja levittänyt tätä kuvaa pitkin nettiä?

Otan välittömästi yhteyttä ylläpitoon. Tulet saamaan rangaistuksen.

T: Minna

Vierailija
13/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avasin kuvan, niin siellä oli jotain niin jumalaisen kaunista, että se näky paloi kiinni verkkokalvoihini. No stna! Soitin päivystykseen että mitä näille palovammoille tulee tehdä, ja kuulemma liottaa yön yli jäävedessä ja ottaa Buranaa.

Vierailija
14/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ostaneet tuon karvan juuressa lymyävän lemmikin ja mikä sen nimi on? Löytyisikö Faunattaresta? Haluan heti myös meidän Tarmolle samanlaisen söpön lemmikin, jotta oppii vastuuta ja huolenpitoa!

Vierailija
15/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uroon, mutta voi viddu mikä pettymyt, tommonen vanha lösähtänyt kurppa! Yök oksennus, vedä kuvas heti takasin!!!

Vierailija
16/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka toki tuosta osittaisnäkymästä päätellen ovat kyllä ihan kiistattomasti mestarisluokan pelit koon suhteen, tosin malli ja muoto ovat jotenkin hieman outoja, tai siis persoonallisia, siis sen perusteella mitä tuosta näkyy. Jos saisi paremman kuvan niin voisi arvioida paremmin: miehesi voisi vaikkapa nostaa tuota vatsaröllyä hieman ylöspäin niin saisi about kokonäkymän. Saisitko sen kakkoskuvan vielä tänä iltana?? Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
17/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja miksi sillä on tommonen tökerö lävistys herkkumutterissa, ei kyllä paranna vaikutelmaa, varsinkin kun mutteri näyttää aika pahasti tulehtuneelta

Vierailija
18/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just silleen kivan rasvaisesti vihjaileva.

Vierailija
19/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä teen väärin?

Vierailija
20/48 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nää mitään kuvaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme