Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi paska, apteekkiin käy tie...
14.10.2012 |
Oikein kunnon paikka ruoskia itseään...
Meillä on seksiä n. kerran vuodessa, joten ei noita pillereitä tule oikein säännöllisesti syötyä.
Jokunen viikko sitten pienessä etumyötäisessä innostui mies peuhaamaan, niin harvinaista ettei oikein järki kulkenut omassa päässä.
Nyt näyttäisi kuukautiset olevan komiasti myöhässä.
Kuinka irvokasta, juuri olin patsastellut kuinka olen tuttavapiiristäni ainoa, jolle ei ole aborttia tehty..ikää sentään 40v.
Ylpeys käy lankeemuksen eellä ja sillee...
Kova hikilenkki, heittäytyminen rappusista..?!arghh
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun et tohon ikään mennessä ole yhtään viisastunut vaan kirjotus on kun teinin, huoh...