Miksi työttömiä rangaistaan hallituksen kyvyttömyydestä?
Jatkuvasti kehitellään lisää rangaistuksia, vaikka voimme katsoa kuinka työpaikkoja ei ole. On absurdia kuinka jossain ihme itkupotkuraivon vimmassa työttömiä on vain pakko rangaista vielä vähän lisää, vaikka he eivät voi mitään kyvyttömälle hallitukselle.
Olisiko syytä ruveta rankaisemaan hallitusta, ruvetaan leikkaamaan heidän palkkojaan, jos meno ei muutu niin lopetetaan palkanmaksu kokonaan. Sehän olisi heidän logiikalla täysin oikein. Ei palkkaa pidä maksaa tyhjästä, pitää tulla myös tuloksia/työpaikkoja.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen mielestä olet turha, hyödytön, täysi nolla jos et ole kokoaikatyössä tai omista heti onnistuvaa yritystä.
Tai itse olen tullut tuollaiseen tulokseen ja olen työtön mt-kuntoutuja.
Jokainen pystyy kyllä katsomaan ne työpaikkojen määrät, ei ole töitä, tämä hallitus ei ole kyennyt luomaan hyvinvointia tai työpaikkoja. Sensijaan ollaan hullunkiilto silmissä keksimässä lisää rangaistuksia. Toki ovat onnistuneet myymään itsensä jonain Suomen pelastajina, kun leikataan duunareiden ja pienituloisten ostovoima lähes olemattomiin.
Heikoimmassa asemassa olevia on aina helpoin potkia. En ylläty jos jonain päivänä jollakin napsahtaa ja tekee jotain näillä poliitikoille jotka potkivat.
onhan se nyt niin että töitä löytyy kyllä jos haluaa.
aika munaton täytyy olla jos jää toisten elätettäväksi.
asennevamma jos syyttää hallitusta omasta työttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Puolimiljoonaa työtöntä kärsii työttömyydestä Ketä tai mitä saa syyttää?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet asennevammainen vätys.
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin tietämätön ja lisäksi täysin asiaton!
Kaikilla muilla on joko taloudellista tai muuta valtaa. Tälläkin keskustelupalstalla pyritään työttömiä pilkkaamalla, solvaamalla ja alentamalla, viemään pieninkin toivo, että joku heitä puolustaisi. Maan taloudelliset ja poliittiset johtajat todennäköisesti myös Kremlin trollien tukemana haluavat luoda työttömistä porukan, jota kaikkien on lupa lyödä ja potkia.
Ilmiö ei ole uusi, mutta sen verran aggressiivisesti sitä toteutetaan, että Venäjän vaikuttajat ovat todennäköisesti mukana.
Kannatatko sinä suomalaisten jakamista kahteen tai useampaan vihollisleiriin? Kysy tätä itseltäsi, ja mieti mistä vaikutteesi tulee.
Vaikka olen työtön, vielä toistaiseksi haluan puolustaa yhtenäistä Suomea. Jos ja kun äitini kuolee, ja minua rangaistaan työttömyydestäni, johon en itse paljoa voi vaikuttaa, voin sujuvasti muuttaa mielipiteeni Suomen hyvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Heikoimmassa asemassa olevia on aina helpoin potkia. En ylläty jos jonain päivänä jollakin napsahtaa ja tekee jotain näillä poliitikoille jotka potkivat.
Se on aina sama homma, kun "oikeisto", porvarit pääsee valtaan. Suomi pelastetaan kuulemma sillä, että kaikista heikomassa asemassa olevilta viedään viimeisetkin rahat. Ja toki rahaa riittää hyvätuloisille jotka voivat jemmata ne rahat ties minne, sitten ihmetellään kun ostovoimaa ei ole eikä työpaikkoja synny. Oikeasti sitä rahaa pitää antaa lisää pieni ja keskituloisille, he laittavat sen rahan kiertoon, mutta talous on liian vaikeaa porvarille.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen mielestä olet turha, hyödytön, täysi nolla jos et ole kokoaikatyössä tai omista heti onnistuvaa yritystä.
Fiksu hallitus!
Pienituloisten ja työttömien rahat menevät suoraan kulutukseen, toisinsanoen tuovat verotuloja. Rikkaat laittavat ylimääräiset rahansa veroparatiiseihin. Kun leikataan rikkaiden veroja, tuloja ei tule Suomeen yhtään enempää, eikä työpaikkoja tai yritystoimintaa. Tämä on ihan perusmatematiikkaa, jota ideologian sokaistu kokkare ei pysty laskemaan.
Liian moni käyttää järjestelmää hyväkseen. Pakko tehdä korjausliike.
Hallitus on niin hullu kuin olla ja voi. Tavalliset ja VARSINKIN työttömät ihmiset kärsii porvareista iän kaiken.
Narsistit ei kestä oman kyvyttömyyden paljastumista, ja keksivät syntipukin jostan heikommassa asemassa olevasta. Vastuuta ei narsisti ikinä mistään ota.
Niin. Kuka tahansa ymmärtää sen, että työpaikat eivät lisäänny sillä tavalla, että työttömien tukia leikataan.
Tämä hallitus taas toimii ideologiaansa mukaisesti.
Kokoomusta äänestäneet varmasti tietävät sen, että heidän ideologiansa on rikas omistava luokka ja työtä tekevä köyhälistö.
hallitus ei osaa mitään niin pitää sit lyödä niitä joiden on vaikeinta vastustaa.
Mä itse tosissani mietin, että en jaksa enää. Jään rahattomaksi..nytkin tarjottiin jotain 10päivän cv yns kurssia..en jaksa enää yhtään turhaa kurssia enkä joka viikkoisia soittoja. En ymmärrä kun moni sanoo et ei ikinä oteta yhteyttä..minulle kyllä soitellaan ja on lähikäyntiä jatkuvaan. En ole työkykyinen, mutta kiitos hitaan terveydenhuollon asiat on jumissa.
Alkaa suomen hallituksen toimet muistuttaa Aatulandiaa. Käsi ojoon jo mars
Juurikin näin. Heikkoa on helppo lyödä kunnes se lyö takaisin. Kun tarpeeksi kauan kiusataan niin se kiusattu tekee jotain sellaista mikä yllättää.