Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zoely pillereistä

Vierailija
12.10.2012 |

Hieman jännittää aloittaa kun aina on muista pillereistä tullut sivuvaikutuksista päänsärkyä ja mielialan apeus. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta ja siitä miten zoley on poikennut normi pillereistä.. Huomenna pitäs alkaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin kuin agressiivinen hullu raivotar! oli ekat pillerit vuosikausiin mutta en voinut yksinkertaisesti jatkaa, menin niin sekaisin. lupailtiiin myös että kuukautiset muuttuvat tosi niukoiksi, kattia kanssa! koskaan ei ole ollut niin runsaita ja pitkiä menkkoja..

Vierailija
2/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta.. Lopetan heti jos alkaa keittää yli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako noita edes aloittaa

Vierailija
4/5 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Zoelyä nyt 4 kuukautta ilman mitään sivuvaikutuksia. Ja mikä parasta kuukautiseni jäivät kokonaan pois mikä lähinnä oli tarkoituskin kun ilman hormonaalista ehkäisyä vuosin 6kk liki putkeen todella runsaasti... Kannattaa kokeilla!

Vierailija
5/5 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuukautiset olisivat tosi niukat, mutta minulla oli aivan tajuttoman runsas vuoto. kun taas kaverillani vuoto väheni huomattavasti. miten voi olla että vaikuttaa näin eri tavalla? ajattelin ennen että minulla on runsaat kuukautiset mutta näiden pillereiden jälkeen menkat kestää 7-9pvää ja siten joutuu vaihtamaan parin tunnin välein kun ennen pystyi olemaan vaikka koko päivän samalla siteellä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi