Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi! Pelottava feikkiprofiili Facessa. Muija käyttää bloggareiden lasten kuvia!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä motiivi tehdä tollasta

Jospa se yrittää kaapata huvikseen profiileja, eikse onnistunut niin, että jos joku hyväksyy 3 feikkiprofiilia kaverikseen, niin voi kaapata.

Mutta onhan niitä muitakin, joilla ei ole elämää. Mitähän kuuluu sille naiselle, joka sai poliisitkin tutkimaan nettielämäänsä joku vuosi takaperin:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335698214.html

Vierailija
62/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa asiattomiksi FB:lle, joo, mutta onko siitä lopulta mitään hyötyä?

Mietin vain että jos ilmoittaa noista profiileista Foballe tai jollekin muulle nettipoliisille? Pystyykö ne tekemään mitään asialle?

Ainakin tuo "West" jolla on Parviaisen Saanan kuva profiilikuvana on "helppo" todistaa vääräksi, samoin kuin tuo minkä ap linkitti, koska tuolla naisella on miltei kaikki profiilikuvat eri naisista, mutta itse vain mietin että millä perusteilla niitä sitten sille poliisillekaan ilmoittaa? Epällään pedofiliaa, profiilikaappausta, mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:lle ilmiannon, siellä on vaihtoehto: epäaito(tjsp.) profiili, sitten saa lisäksi kirjoittaa miksi epäilee profiilia epäaidoksi jne.

Ja fb tutkii asian ja profiili poistetaan.

Muutaman kaverin ihka oikeakin profiili on suljettu, aiheettomien ilmiantojen takia, niin miksei tuollaista feikkiäkin poistettaisi.

Vierailija
64/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niitä omien pentujen kuvia ei kannata laittaa nettiin _ikinä_. Ei edes puolijulkisiksi. Kuka tahansa voi ne sieltä ottaa. Jos joku haluaa teidän lapsia nähdä, lähettäkää kuvat sähköpostilla tai pyytäkää kotiinne katsomaan.

Vaikka ajatus on hyvä, niin et voi olla koskaan varma, kuka ne kuvat sieltä ottaa ja levittää ympäriinsä. Tällaisten feikkiprofiilien lisäksi voi joku ikävämpikin tapaus tehdä inhottavuuksia lastenne kuvien kanssa. Kuvitelkaapa esimerkiksi tapaus, että joku kaupungissanne asuva tyyppi stalkkaisi lastenne kuvia, keräisi niistä tietoa esim kuvatekstejä lukemalla. "Jahas, taitaa tuolle Joni-Armeliinille kelvata kinuskijätski!". Tyyppi sitten ottaa nämä kuvat ja kinuskijätskin ja menee lasta vastaan koulun pihalle.

"Etkö sinä olekin Joni-Armeliini! Minä olen sinun Amerikan setä Perttuli. Tunnistin sinut näistä kuvista, mitä sinun äiti Marjuliini on lähettänyt minulle. Tulepas kyytiin, niin mennään vähän ajelulle. Minulla on täällä kinuskijäätelöäkin!"

Ei ehkä kovinkaan yleinen toimintatapa mutta ei mahdotonkaan.

Vierailija
65/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:lle ilmiannon, siellä on vaihtoehto: epäaito(tjsp.) profiili, sitten saa lisäksi kirjoittaa miksi epäilee profiilia epäaidoksi jne.

Ja fb tutkii asian ja profiili poistetaan.

Muutaman kaverin ihka oikeakin profiili on suljettu, aiheettomien ilmiantojen takia, niin miksei tuollaista feikkiäkin poistettaisi.

Vastaus: EI.

Se joka noita profiileja tehtailee ei keskeytä hommiaan siksi että fb poistaa pari entistä profiilia. Siitä FB:n "tutkimisesta" ei ole mitään hyötyä jos noiden profiilien tarkoitus on esim. tietojen kalastelu.

Vierailija
66/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkikseksi, jopa sitten omien lasten kustannuksella. Itse ihmettelen esim. tuo M:ia, kertoi julkisesti, että lähtevät Lappiin. Ei ole kovin vaikea selvittää missä asuvat ja käydä tyhjentämässä tavarat. Mutta ei ihmiset ilm. mieti tuollaisia asioita.

Vierailija
67/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/tanja.jaaskelainen.77

Oikeasti pääkuvassa Johanna Raunio, takavuosien missi. Tomi P:n kaveri myös olevinaan.

Vierailija
68/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ovat jaksaneet edes ilmoittaa fb:lle. Ja lukijoita tulee taatusti lisää.

Vierailija
69/80 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hememtin hauska trolli

toivottavasti näitä feikki FB profiileja tulisi lisää. Mitä väärää on laittaa lasten kuvia nettiin, kun sitä vanhemmatkin laittaa?

Oikein toiminut tuo Toni

Vierailija
70/80 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun mielestä trollilta vaikuta. Ei tuo Tonikaan ihan normaalilta vaikuta. Voisihan noi vastaukset olla toki trollausta, mutta sitäkin suuremmalla syyllä miettii onkohan sillä kaikki kotona jos omaksi viihteekseen tollasta harrastaa.

Et nyt vaan olisi itse tuo Toni?

hememtin hauska trolli

toivottavasti näitä feikki FB profiileja tulisi lisää. Mitä väärää on laittaa lasten kuvia nettiin, kun sitä vanhemmatkin laittaa?

Oikein toiminut tuo Toni

Sitä väärää, että toisen kuvaa ei saa julkaista ja väittää omakseen.

Vierailija
71/80 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitusperheen. Nuo kansikuvat on kaikki pöllitty netistä, lapset ovat yhdestä käsityöblogista, koiria lastaava nainen on iltiksrn sivuilta ja nimeltään miia kantomaa tms.

Vierailija
73/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää löytänyt sitä Karoliinan sivua.

Vierailija
74/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en voi kuvitella muuta kuin, että tämän takana on joku pedofiili tai häiriintynyt naispuoleinen henkilö. Niin suuressa osassa nuo lasten kuvat näyttelevät tässä koko feikkiprofiilijupakassa. Siis ajatelkaa, että joku varta vasten lukee blogeja ja kopioi sieltä lasten kuvia. Ihmisten osoitetietoja ei ole oikeasti kovin vaikea jäljittää muutamalla klikkauksella internetissä.

Vierailija
75/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en voi kuvitella muuta kuin, että tämän takana on joku pedofiili tai häiriintynyt naispuoleinen henkilö. Niin suuressa osassa nuo lasten kuvat näyttelevät tässä koko feikkiprofiilijupakassa. Siis ajatelkaa, että joku varta vasten lukee blogeja ja kopioi sieltä lasten kuvia. Ihmisten osoitetietoja ei ole oikeasti kovin vaikea jäljittää muutamalla klikkauksella internetissä.

Kyllä näitä kuvien pöllimisjuttuja on ollut ja tulee olemaan, utta Suomessa äärimmäisen harvoin kidnappaillaan lapsia tai etsitään kenenkään osoitetietoja. Kyllä niitä osoitetietoja voi helposti saada aivan mistä vaan, oikeesti. Jos sikseen kävis, että hullun peräänsä saisi, niin se olisi tod huonoa tuuria ja periaatteessa sen hullun saa mistä vaan.

Kaikkein helpoin tapa päästä hullun takaa-ajamaksi on alkaa seukkailemaan sekoään kanssa ja näitä tarinoitahan av-palstalla piisaa.

Vierailija
76/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Emilia West on olevinaan Karoliinan sisko. Tsiisus mikä pipopää. Mitstäköhän ne pienen pojan kuvat toisessa profiilissa ovat?

Vierailija
77/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydy enää Väärälää facebookista...

Vierailija
78/80 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt poistettu koska Toni säikähti kun kysyin asiasta siltä. Uskomatonta, psykopaatti luulee todellakin muidenkin ihmisten menevän halpaan, että sen "JenninEmilia Westin" profiilikuva ei ole Saana Parviaisesta. :D Tässä keskusteluamme Toni Palmion kanssa:

Minä: Sinäkö noita feikkiprofiileja tehtailet muiden kuvilla ja jopa toisten LAPSIEN kuvilla?! Todennäköisesti, koska olet kirjoittanut jokaikiseen kuvaan "hyvä kuva susta rakasta ystäväni" tai jotain muuta paskaa. Luuletko tosiaan, että nuo kenellekään läpi menee? Tuollainen toisten kuvien käyttely omissa nimissä ja ominaan on SAIRASTA!! Sun kaikki tekemät feikkiprofiilit ja SINUT on ilmiannettu.

noin tunti sitten Toni Palmio

täää ei ooo mikäää feikki profiili täää on ihan mun omani eikä kenenkään muun ja mihkä mut muka on ilmiannettu?

noin tunti sitten Minä:

Onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

"Sinäkö noita feikkiprofiileja tehtailet muiden kuvilla ja jopa toisten LAPSIEN kuvilla?!"

Todennäköisesti se olet juuri sinä, koska kukaan muu ei ole kirjoittanut niiden feikkiprofiilien kuviin mitään, ei tietenkään koska kukaan muu ei pidä niitä oikeina. Yksi profiileista oli nimellä "Karoliina Väärälä" ja toinen profiili (jonka nimeä en muista) oli erään alamaailman julkisuudesta tunnetun henkilön kuvalla, ja SINÄ olit ainoana kommentoinut sen profiilikuvaan, aivan kuin muka tuntisit hänet, vaikka jokainen tasan tarkkaan tietää ettei se ollut hänen oikea profiilinsa. Vai oletko muka todellakin niin tyhmä, että uskot Saana Parviaisen esiintyvän täällä jollakin eri nimellä kuin omallaan?? Lopeta toisten lasten kuvien varastelu ja heidän vanhempinaan esiintyminen. Sinua seuraa täällä Facebookissa nyt aika monta silmäparia.

23 minuuttia sitten Toni Palmio

en ooo todellakaan varastellu kenenkään kuvia ja mistä mut on muka ilmiannettu

10 minuuttia sitten Minä:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=120290971447860&set=pb.10000400…

No miksi olet sitten kirjoittanut tuohon(kin) kuvaan? Kuka tahansa tietää, että tuon profiilin haltija EI ole tuossa kuvassa.

Profiilikuvat

JEEJEEJEE(:

hauskaa niinkun pitkästä aikaa hymy perseessä:DD

Käyttäjältä: Jenni-Emilia West

Jaa

9 minuuttia sitten Toni Palmio

toi on jenni kelle oon kommentoinu ja jätä mut jo hitto rauhaan en todellakaan ooo mikäään feikki ja enkö ooo varastanu kenenkään kuvia ei kuuulu mun tapoihin

8 minuuttia sitten Minä:

"hyvä kuva susta ystäväni" Väitätkö, että todellisuudessa tunnet tuon profiilin haltijan, ja että hän on tuossa kuvassakin?

7 minuuttia sitten Toni Palmio

se on ton jennin kuva ja tunnen sen

et voisit jo jättäää mut vittu rauhaaan

7 minuuttia sitten Minä:

Tuo ei ole kenenkään Jennin kuva. Kuvassa on Saana Parviainen os. Uimonen. Miksi valehtelet?

6 minuuttia sitten Toni Palmio

kuinka niiii tossa on muka jo saana

6 minuuttia sitten Minä:

https://www.facebook.com/saana.parviainen.5?fref=ts

Saana Uimonen

Työskenteli yrityksessä Freelance

Opiskelee ainetta Musiikkiteatteri koulussa Laajasalon opisto

Asuu nyt paikkakunnalla Helsinki, Finland

Jaa

5 minuuttia sitten Minä:

Tuo sun luulemas "Jenni" on Saana Parviainen ja sen kuva. Onko taas vaikeuksia ymmärtää??

4 minuuttia sitten Toni Palmio

ei todellakaan ooo se kuka jenni täälä on mullla niii se on ihan sen oma kuva ja toihan on ihan eri näkönenkin

3 minuuttia sitten Minä:

Hahaha, älä vittu valehtele, psykopaatti! :D SINÄ näyt olevan ainoa joka on tuossa jutussa mukana ja muka-ystävänä kommaillut tuohon kuvaan, aivan kuten tuntisit hänet. Eli se feikkiprofiilien tehtailija kuvien varastelija olet pakosti sinä.

Lopeta se! Sinusta on tehty jo monta ilmiantoa monien ihmisten toimesta.

(Toni ei vastaa enää mitään)

Vierailija
80/80 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo Fobba tietoinen, pitikö sinne nyt muidenkin mennä huutelemaan kuin asianosaisten? No toivottavasti poliisilla oli todistusaineisto tallessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi