Lue keskustelun säännöt.
Ergonomiset työajat
11.10.2012 |
Mitä mieltä te joilla työpaikalla käytössä? Siis näitä periaatteita:
ei yli 5 päivän työputkia
vapailta aina aamuvuoroon
Vapaille jäädään iltavuorosta
ei ilta-aamu siirtymiä
kolmen viikon listassa myös ykkösvapaita
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aiheuttaa paljon kränää kun vapaa lyhenee tuolla tavoin ja menettää sen kolmannen aamun kunnon unen kun mentävä aamuun seitsemäksi.ap