Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLIBRIT keskellä vikkoa

30.11.2005 |

Huomenta täältä lumisilta lakeuksilta!

Tulin kirjoittamaan muutaman rivin pitkästä aikaa. Lapset vein jo hoitoon, kun lähtevät adventtikirkkoon.

Ensinnäkin oma tilanne: Kp nyt 26/24-32, alkaa jo jännittää. Rasittavaa, kun ei voi vaan antaa asian olla. Rinnat on arat, mutta varmaan sen vuoksi, kun koko ajan koitan, onko ne arat ;) Kuvottaa, mutta se johtuu varmaan jännityksestä...

Vaunuasiaa: Meillä ikäerot on niin suuret (poika -99 tyttö -02), että tuplia ei tarvita. Vaunuasia on kuitenkin ollut mielessä, koska meilläkin on yhdistelmät myity. Sinänsä ihanaa päästä sitten (toivottavasti) ostamaan uusia, mutta maksaahan ne!! Oon lämmennyt nyt Teutonia, Gesslein, Hartan- tyylisiin mataliin kassiyhdistelmiin, heittoaisalla. Saas nähdä milloin sitä pääsee vaunuostoksille. Oon muuten asian tiimoilta avannut itselleni säästötilinkin!!!

Hei mutta nyt pitää alkaa lähteä, pitää varata aikaa, että pysyy pyörällä pystyssä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, ERITTÄIN lumista aamupäivää!

Täällä Etelässä ainakin pyryttää niin sakeasti, että saas nähdä kuinka saan auton parkkipaikalta töiden jälkeen pois!

Bubbles, nyt äkkiä testin ostoon ja tekoon! Oireet kuulostaa erittäin hyviltä :o) Saadaan kohta siirerttyä kolibreille oma lista odotus puolelle, alkaa näitä plussia satelemaan!

Oma oloni on tällä hetkellä aivan loistava!! Vatsatauti lopullisesti ohi ja ei ole tänään edes huono olo. Toivottavasti säästyn pahimmilta pahoinvoinneilta, en haluaisi olla reissussa koko ajan pää pöntössä ;o)

Mitenkäs muiden kolibrien keskiviikko on lähtenyt käyntiin?

Kirppu06 ja maha 5 vkoa tasan

Vierailija
2/4 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan pian taas maa valkoiseksi, sillä tällä hetkellä kun katsoo okkinasta niin sataa räntää ja tuulee niin että puut taipuu miltei vaakatasoon. Eipä ole kovin jouluinen sää tällä hetkellä:-/

Olimme poikien kanssa aamupäivällä kerholaisten joulujuhlissa, ja siellä oli kiva tunnelma. Ainut vaan että meidän 3,5-vuotias ei ole kovin innokas esiintyjä, ja kieltäytyi aluksi menemästä kerhokavereidensa kanssa eteen lauluesitykseen salin eteen :-/ Tunnen kuitenkin tuon pojan ja mitä juttelin ohjaajien kanssa, että niin toiset lapset reagoivat uudessa tilanteessa.

Olen siis ollut koko ajan kotona esikoisen syntymästä lähtien, ja vielä olisi tarkoitus jatkaa kunhan kolmas lapsukainen vaan ilmoitteli tulostaan :-)

Tänään mennään vasta kp 3/26-30, joten taidan läydä kotiaskareiden kimppuun, ja niitähän sitä riittää ;-)

Mukavaa loppuviikkkoa itse kullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa lunta vain tulee lisää, mikä ei kyllä haittaa ollenkaan, mutta joku muu voisi tehdä lumityöt.

Tilasin juuri niitä aconin paljon puhuttuja testejä ja odottelen huomiseksi saapuvan. Nyt on kp 24/28-32 ja tietenkin kaikkia kuviteltuja raskausoireita, pahoinvointia, kahvi etoo, rinnat on arat ja väsyttää. Huvittaa välillä itseäkin. =)

Milloinkahan noilla aconin testeillä uskaltaa testata? On niin malttamaton olo että ei jaksais odottaa sinne menkkojen alkuun...=)

vaan pitääpä lähteä muksuille kehittelemään välipalaa ja sitten kaivamaan pulkat varastosta.

Minä olen ollut kotona esikoisen syntymästä lähtien tai siis ennen sitä jäin äitiyslomalle. Kotona ollaan ainakin siihen asti kunnes nuorimmainen on vähintään 2 v. varmaan pidempäänkin riippuen miten pian mies valmistuu ja minkälaisiin töihin koulun jälkeen pääsee. =) Jos hyväpalkkaiseen niin jään hyvällä omallatunnolla kotiin pitkäksi aikaa...=)

Nyt hommiin!

Vierailija
4/4 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille, jotka viestittelyllänne täytätte vauvahinkuhöpinähimoni, on ihana lukea mietteitänne ja " kuin minun ajatuksiani" -sepustuksia. Meillä miehen työtilannetekijöistä johtuen kolmannen yritys alkaa vasta joulun paikkeilla, toivottavasti, ja realisti-mieheni ei ole kiinnostunut etukäteen hehkuttelemaan vauvajutuilla, jonka toki ymmärrän. Ihana, että höpinätarve tyydyttyy myös täällä.

Onnittelut plussanneille ja onnea sitä odottaville!