Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät sopuliblogit

Vierailija
17.09.2012 |

Mun on nyt pakko kirjoittaa tämä avautuminen. Rakastin ennen suomalaisia muotiblogeja. Nytkin seuraan niitä, mutta ne aiheuttavat älytöntä ärsytystä! Samat jutut vilkkuu eri blogeissa:

-Beiget trenssit

-Michael Korsin kellot

-Valkoinen kolkko sisustus

-Sneak peakit

-Lindex & Missoni yhteistyö

-Ballerinat, burgundi, konjakin väri... ARG!

Minne ovat kadonneet ne persoonalliset blogit? Ilman samoja tyhmiä mainoksia? Aina niitä kameroita/ipadejä saadaan "lainaan". Tarkoittaako tuo tosiaan lainaa vai kierretäänkö vain veroja sanomalla sen olevan ikuisessa lainassa? En ymmärrä. Ja mites tuo lause "blogini keskittyy vain pinnallisiin asioihin, blah blah", joka vilkkuu nykyään joka toisessa blogissa. Mitä järkeä on pitää omalla naamalla ja nimellä blogia, jos ei ole valmis paljastamaan mitään itsestään? Onko kosketus ihmisyyteen ja todelliseen elämään kadonnut niin, ettei siitä ole enää mitään kerrottavaa? Opiskelijat ostelee Pradaa, Mulberryä ja Vuittonia. Mihin on kadonnut järki koko touhusta? Tuntuu siltä, että kaikki pyörii mainoslinkkien ja tavaran ympärillä.

Miksi mä olen näin täynnä suomalaisia blogeja? Onko hengenheimolaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you!

Vierailija
2/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta on ne rumat Tory Burchin balleriinat, jotka pitää olla kaikilla! En tajua niitä!! En tosin tajua monia muitakaan juttuja niissä, vaikka itsekin tykkään melko hillitystä pukeutumisesta.. Mutta sellaista se n, kaikkien pitää olla samanlaisia.. Tai ok, joku ehkä haluaa erottua muista ostamalla vihreät farkut tummanpunaisten sijaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys?

Vierailija
4/4 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: