Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteleeko teille miehet kuntosalilla?

Vierailija
11.10.2012 |

Onko normaalia, että joku tulee sanomaan, ettei minua eilen näkynyt ja sanoo, että ompas mulla reipas treenipäivä menossa. En ole vaan tottunut tuommoiseen huomioon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Mutta olen aika sulkeutunut, enkä flirttaa. Jos flirttailisin enemmän, niin kyllä.

Vierailija
22/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en uskalla sanoa naisille mitään. Joku voi kokea häirintänä. Jos nainen itse alkaa puhua, niin toki mielelläni juttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tervehtii isoilla painoilla treenaavia. Sen huomion olen tehnyt, että minulle tultiin sanomaan moikat ja 3kg painoilla kitkuttelevat pirkot oli näkymättömiä. Itsekin olin aika äijämäisissä mittasuhteissa siihen aikaan. Nyt olen Pirkko-osastoa ja varmasti ihan näkymätön.

Minä olen taas kokenut sen niin, että kun aloitin treenaamisen, sain paljon huomiota. Olin uusi. Miehet kyllä auttaa, jos tarvii apua jonkun laitteen kanssa.

Vierailija
24/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt olisi ihan normaalia, että vaihtaa jonkin sanan, jos on usein salilla nähnyt. Tosin suomalaiseen kulttuuriin kuuluu niin vahvasti vaikeneminen, että heti luullaan ,että kohta se kosii , jos uskaltaa puhua sanankin vieraalle. Olen käynyt samalla salilla vuosia ja edelleenkin toiset suorastaan katsovat poispäin ( samaa sukupuolta olevat), ettei vaan tarvitse moikata. Kerran juttelin ehkä kaksi kertaa ja yhteensä 10 sanaa jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Pelästyi pahanpäiväisesti, hiipii seiniä pitkin, kun näkee mut :)

Vierailija
25/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon pannu myös sen merkille, että mitä rumempana olen salilla, ihmiset pyytävät apua enemmän/ sanovat huomenta. Olen tehnyt tästä monta huomiointia.

Aamulla menen salilla tietysti ilman meikkiä. Tukka on rasvainen ja finnit näkyy. Lisäksi aamuisin en laita piilareita, vaan mulla on rumat lasit naamalla ja runsas likinäkö tekee silmistäni oikein pienet. Silloin ihmiset sanovatkin useammin moi tai voisitko auttaa.

Jos menen töiden jälkeen suoraan salille, on mulla yleensä piilarit ja aamuiset meikit naamassa. Kukaan ei sano moi tai pyydä apua.

Hmm.

Vierailija
26/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tervehtii isoilla painoilla treenaavia. Sen huomion olen tehnyt, että minulle tultiin sanomaan moikat ja 3kg painoilla kitkuttelevat pirkot oli näkymättömiä. Itsekin olin aika äijämäisissä mittasuhteissa siihen aikaan. Nyt olen Pirkko-osastoa ja varmasti ihan näkymätön.

Minä olen taas kokenut sen niin, että kun aloitin treenaamisen, sain paljon huomiota. Olin uusi. Miehet kyllä auttaa, jos tarvii apua jonkun laitteen kanssa.

Joo, olen välillä pyytänyt joltakulta salimiekkoselta apua, kun on laitteen säädöt jumissa eikä ole voimia/osaamista niitä väännellä. Ihan OK on miehet suhtautuneet ja jeesineet, eikä siinä mitään ”sellaista” ole.

N43

Vierailija
27/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee jotkut. Ja tuijottaa. On vähän kiusallista välillä, mutta ei ne kuitenkaan ole olalleen heittäneet ja luolaan raahanneet :D

Vierailija
28/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jutteleekin, yleensä vaan pannaan, tankoon rautaa.

Vierailija
29/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn isolla ketjusalilla pk-seudulla ja usein samoilla ryhmäliikuntatunnilla on samoja naamoja. Tervehdimme normaalisti ja joskus vaihdetaan tuttavallisesti ajatuksia. Kivahan se on, että ihmiset tulevat juttelemaan, omasta kokemuksesta se on hyvin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan