Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinaa miehen kanssa :( Onko teistä ok, että menen iltaisin

Vierailija
10.10.2012 |

pienelle n. tunnin lenkille ja tulen klo 12 kotiin? Tulen töistä siinä puoli kahdeksan aikaan ja teen kotihommia illalla. Mies ei halua että lähden enää mihinkään silloin mutta mun on saatava se hetki ihan itselle.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä haluat hetken itselle, mutta olisiko joku toinen aika mahdollista? esim päivällä? tai joka toinen päivä. Lähtekää yhdessä lenkille, JOS lapset ovat jo isompia. Niin me tehdään. ja sitten mä otan aikani, kun kuuntelen musiikkia, teen käsitöitä... mua saa tulla häiritsemään vaan jos on kuolemassa. Lapset ovat oppineet hyvin kiellon. Mies toisinaan ei niinkään, mutta sillä on usein pantavaa sanottavaa, joten ihan kiva. Jos aikataulun järkkääminen uudestaan ei sovi, niin mites jos jättäisit yhden illan viikossa miehelles? keskustelkaa vaihtakaa ehdotuksia. Jos miehes nukkuu kun tulet, niin hän varmaan ansaitsee ne. Kyse on kuitenkin tärkeistä yöunista.

lenkille lähtemisessä vaan se on aikaa itselle ja ajatuksille. Illalla on usein vaikea keskittyä pitkän päivän jälkeen ja tykkään rauhoittua kävelemällä. Aikataulujen muutoskaan ei onnistu. Yhdessä ei voida kävellä, koska lapsia ei kuitenkaan voi jättää kotiin yksin. Olen joskus ehdottanutkin miehelle yhtä yhteistä iltaa, mutta miehen mielestä "avioparin pitäisi viihtyä yhdessä enemmän kuin viikottaisilla iltatreffeillä". Lisäksi mies suuttui, kun kerran otin omaa aikaa yhteisenä iltana ja siihen päättyi se kokeilu. Viihdyn kyllä mieheni kanssa, ei se hänestä johdu, ja rakastan häntä. Ongelma tämä on. Mies ei ymmärrä että ei ole kyse hänestä vaan minusta. ap

Vierailija
2/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää sanoa että en minäkään riemusta hyppisi jos mies kävisi joka ilta noin myöhään lenkillä.

Tosiaan jos ei muuta yhteistä aikaa ole niin se kerran viikossa tuntuu aika valjulta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä haluat hetken itselle, mutta olisiko joku toinen aika mahdollista? esim päivällä? tai joka toinen päivä. Lähtekää yhdessä lenkille, JOS lapset ovat jo isompia. Niin me tehdään. ja sitten mä otan aikani, kun kuuntelen musiikkia, teen käsitöitä... mua saa tulla häiritsemään vaan jos on kuolemassa. Lapset ovat oppineet hyvin kiellon. Mies toisinaan ei niinkään, mutta sillä on usein pantavaa sanottavaa, joten ihan kiva. Jos aikataulun järkkääminen uudestaan ei sovi, niin mites jos jättäisit yhden illan viikossa miehelles? keskustelkaa vaihtakaa ehdotuksia. Jos miehes nukkuu kun tulet, niin hän varmaan ansaitsee ne. Kyse on kuitenkin tärkeistä yöunista.

lenkille lähtemisessä vaan se on aikaa itselle ja ajatuksille. Illalla on usein vaikea keskittyä pitkän päivän jälkeen ja tykkään rauhoittua kävelemällä. Aikataulujen muutoskaan ei onnistu. Yhdessä ei voida kävellä, koska lapsia ei kuitenkaan voi jättää kotiin yksin. Olen joskus ehdottanutkin miehelle yhtä yhteistä iltaa, mutta miehen mielestä "avioparin pitäisi viihtyä yhdessä enemmän kuin viikottaisilla iltatreffeillä". Lisäksi mies suuttui, kun kerran otin omaa aikaa yhteisenä iltana ja siihen päättyi se kokeilu. Viihdyn kyllä mieheni kanssa, ei se hänestä johdu, ja rakastan häntä. Ongelma tämä on. Mies ei ymmärrä että ei ole kyse hänestä vaan minusta. ap

Siis sä antaisit miehellesi yhden kerran viikossa aikaa sun kanssasi illalla ja otit sit sinäkin lupaamanasi iltana omaa aikaa ja vielä ihmettelet että suuttui?

Vierailija
4/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus käydään kahvilla lounasaikaan. Ollaanhan me yhtä aikaa kotona aina iltaisin kahdeksan jälkeen, kun puuhaillaan kotona, paitsi parina päivänä, kun olen harrastuksessa. Olen yrittäjä, joten lauantait on mun työpäiväni kuuteen asti ja sunnuntai on mun toinen harrastuspäivä. Silloin menee kolmisen tuntia päivästä siihen, muu aika jää perheelle. ap

Vierailija
5/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus käydään kahvilla lounasaikaan. Ollaanhan me yhtä aikaa kotona aina iltaisin kahdeksan jälkeen, kun puuhaillaan kotona, paitsi parina päivänä, kun olen harrastuksessa. Olen yrittäjä, joten lauantait on mun työpäiväni kuuteen asti ja sunnuntai on mun toinen harrastuspäivä. Silloin menee kolmisen tuntia päivästä siihen, muu aika jää perheelle. ap

Siis sulla on vielä muitakin harrastuksia..

Ei se perheen kesken vietetty aika ole sama kuin parisuhdeaika, kai käsität sen?

Vierailija
6/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äijäs sit antaa sun käydä "happihyppelyllä"

Vierailija
7/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja pidän seksistä. Jos olisin vastenmielinen, tuskin mieheni haluaisi olla kanssani niin paljon. ap

Vierailija
8/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja pidän seksistä. Jos olisin vastenmielinen, tuskin mieheni haluaisi olla kanssani niin paljon. ap

Vierailija
9/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituista. Onko sulla edes koira mukana.

Vierailija
10/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole ottanut nokkiinsa mun "häipymisestäni". ap

Vierailija
11/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituista. Onko sulla edes koira mukana.

Vierailija
12/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulje töistä kotiin kävellen. Saat siinä sen iltalenkkisi. Mies voi hoitaa iltaruuan tekemiset, kotityöt ja lasten nukuttamiset.

tai

Nouse aamulla niin varhain, että ehdit aamulenkille. Vaikka kuudelta. Tai viideltä.

Vierailija
13/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saan sen avulla nollattua ajatuksia päivän päätteeksi ennen nukkumaan menoa. ap

Vierailija
14/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole ottanut nokkiinsa mun "häipymisestäni". ap

Etkö ymmärrä oikeasti?

-Olet paljon töissä.

-Harrastat pari kertaa viikossa.

-Käyt joka ilta tunnin lenkillä.

-Teille jää lounaskahvit ja parin tunnin arkiaskareiden teko yhteiseksi ajaksi.

Miehesi haluaa sun aikaasi, miksi et voi antaa sitä?

Sun oma aikasi ei voi olla niin tärkeää JOKA ILTA ettetkö voisi joskus joustaa ja olla vaikka pari iltaa miehesi kanssa jos oikeasti rakastat tätä.

Vierailija
15/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ap tietenkään voi muuttaa aikataulujaan tai tapojaan koska ei halua.

Vierailija
16/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan että menet töihin myöhemmin

Mikset käy lenkillä aamulla, se piristää koko päivän.

Vierailija
17/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että haluan omaa aikaa, ja meillä kyllä on parisuhdeaikaakin ihan riittämiin.

Vierailija
18/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen sen iltahetkeni työpäivän JÄLKEEN ENNEN NUKKUMAAN MENOA. Siksi sitä ei vloi siirtää. ap

Vierailija
19/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt ihan siltä vaikuta, pikemminkin päinvastoin

Vierailija
20/70 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittäisi hänestä. ap