Puhukaa mulle järkeä! Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua tuntea näin..
Haluaisin koko ajan olla hänen lähellään, tai yhteyksissä.. ajattelen häntä jatkuvasti ja haaveilen kaikesta mahdollisesta. Hän on myös tunnustanut ihastuksensa, ja olemme viestitelleet ym. Tiedän, että olen hänelle varmaankin aika pitkälti seksihaaveiden kohde, mutta minusta se on vain ihanaa.. en minäkään mistään uusperheestä unelmoi hänen kanssaan.
Kukaan ei ole koskaan nähnyt minua sillä tavalla kuin hän, tai uskaltanut lähestyä niin rohkeasti. Olen ollut tosi estoinen, mutta jotenkin se, että hän on avoimesti osoittanut näkevänsä minut seksikkäänä ja haluttavana, on saanut minut ihan uudella tavalla hehkumaan. Oma mieheni ei ole ikinä esim. sanonut, että olisin seksikäs, tai että hän haluaisi minua. Kyllä meillä seksiä on, mutta siitä ei puhuta, vaikka olen pyytänytkin. Olen luullut, että vika on minussa, ja yrittänyt ruokkia erotiikkaa mieheni kanssa, mutta ei siitä ole mitään tullut. Hän ei vain osaa. Ja en ole kananpersetukkainen maripaitamamma, vaan hyvävartaloinen, kaunis nainen.
Jotenkin tuollainen suorasukainen huomio imartelee ihan mielettömästi ja olen löytänyt itseni ihan uudella tavalla, seksuaalisena olentona. Voi jos olisin silloin yli 15 vuotta sitten törmännyt edes kerran tuollaiseen mieheen.. millainen elämä minulla olisikaan ollut.. nyt kaikki seksuaalinen ilo on poissuljettua. En siis ole ollut tämän miehen kanssa sängyssä, haluaisin sitä kyllä enemmän kuin mitään ja siksi haluaisin myös eroon tästä piinaavasta tunteesta!
Auttakaa!
Kommentit (41)
Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? Tunne ei ainakaan oman kokemukseni mukaan häviä mihinkään.
Pienenä erona se että olen käytännössä myös testannut miehen.Taivaallista.Tunne ei katoa minnekkään,mutta onneksi joku pienen pieni järjen rippunen kulkee sen rinnalla.Meillähän on luultavasti vain yksi elämä.
Ei se ole keltään pois jos toteutatte yhdessä salaiset haaveenne. Jos teet sen niin että se jää salaisuudeksi.
Ihan järkyttävää. Olen oikeasti luullut, että olen suurin piirtein frigidi, ja laittanut seksin johonkin lokeroon x, enkä juurikaan ajatellut sitä. Olen lisäksi ollut tämän yli 15 vuotta 100 % uskollinen miehelleni, toisin kuin hän... Sitten tulee tämmöinen kaveri, joka alkaa heittää juttua ja herättää jotain ihan ennenkokematonta. Kukaan ei koskaan, ei todellakaan koskaan, ole lähestynyt minua noin. En tiedä miksi, koska kuten sanoin, olen ihan kaunis, mutta ilmeisen vaikeasti lähestyttävä.. ainakin sellaista palautetta olen joskus saanut. Eli siis pidän tietyn etäisyyden vaikka olen sosiaalinen ja juttelen, mutta lähelle en päästä. Tämä tyyppi kuitenkin oli sitkeämpi kuin kukaan koskaan ja nyt.. riudun. Mun pää on ihan sekaisin.
Ap
AP. Juttuhan on nyt niin. Ei siinä järki auta. Saman tuskan se tekee se pesäeron tekeminen kun suhteen jatkaminenkin. Tiedäthän kuitenkin ettei mies perhettään tule jättämään koskaan. Tiedäthän että suhteenne ei voi koskaan olla sillä pohjalla kun se olisi voinut olla silloin 15v sitten. Tiedäthän että ennemmin tai myöhemmin narahdatte.
Sinulle ei sitä järkeä tarvi puhua, sinähän toimit kuten kaikki meistä. Ei kukaan halua olla yksin. Kaikki haluaa että joku välittää. Se mies on valinnut. Hän haluaa sivusuhteen. Sinusta sen toisen naisen.
Joten jos sinulle riittää mitä tämä tilanne antaa niin ei ole syytä muuttaa mitään. Jos heidän suhde ei toimi niin siellä olisi järkipuheelle sijaa. Ehkä vaimollakin on vakipano?
Silti.. Kaiken tämän jälkeen te kaikki kasvatte horsmaa 80 vuoden päästä joten tilanne on +-0. Ehkä joku jää auton alle huomenna, ehkä löydät paremman.. Tärkeintä on että ottakaa toisenne huomioon ja muistakaa tärkein, lasten hyvinvointi.
Molemmat tekstisi ovat kuin omasta kynästäni, paitsi että minulla ei ole miestä. Hän on varattu. Tätä on jatkunut jo vuoden. Tulen hulluksi.
kuten nuo pari saman kokenutta vastasivat.
En tiedä helpottaisiko tuo "kokeilu".. jos se onkin pettymys tai sitten vain pahentaa tilannetta.
Ap
ansaitset tämän elämääsi tulleen ihanan asian. Nauti siitä täysillä ilman syyllisyyttä.
AP. Juttuhan on nyt niin. Ei siinä järki auta. Saman tuskan se tekee se pesäeron tekeminen kun suhteen jatkaminenkin. Tiedäthän kuitenkin ettei mies perhettään tule jättämään koskaan. Tiedäthän että suhteenne ei voi koskaan olla sillä pohjalla kun se olisi voinut olla silloin 15v sitten. Tiedäthän että ennemmin tai myöhemmin narahdatte.
Sinulle ei sitä järkeä tarvi puhua, sinähän toimit kuten kaikki meistä. Ei kukaan halua olla yksin. Kaikki haluaa että joku välittää. Se mies on valinnut. Hän haluaa sivusuhteen. Sinusta sen toisen naisen.
Joten jos sinulle riittää mitä tämä tilanne antaa niin ei ole syytä muuttaa mitään. Jos heidän suhde ei toimi niin siellä olisi järkipuheelle sijaa. Ehkä vaimollakin on vakipano?
Silti.. Kaiken tämän jälkeen te kaikki kasvatte horsmaa 80 vuoden päästä joten tilanne on +-0. Ehkä joku jää auton alle huomenna, ehkä löydät paremman.. Tärkeintä on että ottakaa toisenne huomioon ja muistakaa tärkein, lasten hyvinvointi.
Eli anna palaa, niinkö? Jos toisena naisena/miehenä oleminen ja pelkkä seksi on molemmille ok?
Ap
kuten nuo pari saman kokenutta vastasivat.
En tiedä helpottaisiko tuo "kokeilu".. jos se onkin pettymys tai sitten vain pahentaa tilannetta.Ap
Itse en uskalla kokeilla, koska tilanne vain pahenisi. Meille tulisi epämukava olo, huono omatunto ja ehkä työkaverit huomaisivat, mitä on tekeillä. Enkä halua menettää häntä ystävänä. Joudun joka tapauksessa olemaan miehen kanssa tekemisissä töiden takia, joten en voi ottaa riskiä, vaan kidutan itseäni.
Terveisin Seiska
eroon, vaikka kuinka haluaisi. Siihen tottuu :)
Itsellä kävi näin suhteeni loppumetreillä, ihastuin toiseen, varattuun, joka ihastui minuun. Tämä lopulta paisui isommaksi asiaksi, mitä edes alkujaan haluttiin. Puhuminen, välittäminen olisi olleet tarpeillemme riittäviä, mutta lopulta se johti seksiin. Ja niin hyvään sellaiseen. Siinä tyhmässä huumassa mentiin parisen vuotta, kunnes tajusimme, että näin ei voi jatkaa, toisella on vaimo ja lapset, mulla myös ne lapset.
Mutta vaikka seksi jätettiin, yhteys ei ole kadonnut, vaikka pitkiäkin taukoja yritämme pitää. Olen hyväksynyt sen, että nämä tunteet meillä on ja jatkuu, kunhan emme enää tee mitään.
AP. Juttuhan on nyt niin...Tärkeintä on että ottakaa toisenne huomioon ja muistakaa tärkein, lasten hyvinvointi.
Eli anna palaa, niinkö? Jos toisena naisena/miehenä oleminen ja pelkkä seksi on molemmille ok?
Ap
Miehenä ei vaan aukea että miksi sä riudut. Olet löytänyt jotain mikä herätti seksuaalisuutesi ja tunnut nauttivan siitä kaikesta. Miksi ihmeessä riudut.
Haluaisit hänet itsellesi? Haluaisit häneltä lupaukset olla uskollinen kunnes kuolema erottaa ja lopulta teidän seksielämästä tulee vaan seuraava katastrofi?
Anna palaa, anna olla, anna elämän viedä, anna kaikkien elää. Mikä saa sut riutumaan?
Ehkä haluaisit olla hänen. Haluat olla hänelle se ensimmäinen, se tärkein, se viimeinen, se kenen takia uhrata kaiken.
Toki pitää sitten varautua miehen exän oikkuihin, lasten jälkeen olet seuraavaksi tärkein hänelle, et ole koskaan se ykkönen. Ei, sille tielle tuskin haluat.
AP. Juttuhan on nyt niin...Tärkeintä on että ottakaa toisenne huomioon ja muistakaa tärkein, lasten hyvinvointi.
Ap
Miehenä ei vaan aukea että miksi sä riudut. Olet löytänyt jotain mikä herätti seksuaalisuutesi ja tunnut nauttivan siitä kaikesta. Miksi ihmeessä riudut.
Haluaisit hänet itsellesi? Haluaisit häneltä lupaukset olla uskollinen kunnes kuolema erottaa ja lopulta teidän seksielämästä tulee vaan seuraava katastrofi?
Anna palaa, anna olla, anna elämän viedä, anna kaikkien elää. Mikä saa sut riutumaan?
Ehkä haluaisit olla hänen. Haluat olla hänelle se ensimmäinen, se tärkein, se viimeinen, se kenen takia uhrata kaiken.
Toki pitää sitten varautua miehen exän oikkuihin, lasten jälkeen olet seuraavaksi tärkein hänelle, et ole koskaan se ykkönen. Ei, sille tielle tuskin haluat.
No, siis mieheni on jo pettänyt minua, eikä se ole jäänyt edes yhteen kertaan. Joten hänen takiaan en ole kauhean pahoillani. Oikeastaan vasta tämä toinen mies ja hänen herättämänsä tunteetsai tajuamaan sen, että oikeasti en tosiaan ole pahoillani.. en potisi huonoa omaatuntoa, jos menisin jonkun muun kanssa sänkyyn. Mutta - ehkä ainoa jonka takia olisin pahoillani, on tämän toisen miehen puoliso. Muistan itse, kuinka syvästi vihasin sitä naista, jonka kanssa mieheni touhusi.. en haluaisi olla itse samanlainen paska, siis periaatteessa. (Itse asiassa enää en tunne tätä naistakaan kohtaan mitään.) Ja moraalisesti, tämä kaikki on väärin. Siis periaatteessa.
Haluaisin olla parempi ihminen, kuin sellainen, joka haaveilee seksistä varattujen miesten kanssa ja pahimmassa tapauksessa vielä toteuttaa ne haaveet.
Ap
Saattaa nimittäin olla, että jos poltat näppisi tuossa jutussa, inhoat itseäsi todella syvästi.
Olin itse kerran vastaavassa tilanteessa. Juteltiin ihastuksen kanssa asia järjellä selväksi, todettiin että ollaan molemmat ihastuneita mutta että se menee kyllä ohi, jos ei tehdä mitään. Ja niin se menikin - kaiken hyvän lisäksi meistä tuli hyvät frendit ihan ilman seksiä.
Tsemppiä!
Eli anna palaa, niinkö? Jos toisena naisena/miehenä oleminen ja pelkkä seksi on molemmille ok? Ap
Miehenä ei vaan aukea että miksi sä riudut. Olet löytänyt jotain mikä herätti seksuaalisuutesi ja tunnut nauttivan siitä kaikesta. Miksi ihmeessä riudut. Haluaisit hänet itsellesi? Haluaisit häneltä lupaukset olla uskollinen kunnes kuolema erottaa ja lopulta teidän seksielämästä tulee vaan seuraava katastrofi? Anna palaa, anna olla, anna elämän viedä, anna kaikkien elää. Mikä saa sut riutumaan? Ehkä haluaisit olla hänen. Haluat olla hänelle se ensimmäinen, se tärkein, se viimeinen, se kenen takia uhrata kaiken. Toki pitää sitten varautua miehen exän oikkuihin, lasten jälkeen olet seuraavaksi tärkein hänelle, et ole koskaan se ykkönen. Ei, sille tielle tuskin haluat.
No, siis mieheni on jo pettänyt minua, eikä se ole jäänyt edes yhteen kertaan. Joten hänen takiaan en ole kauhean pahoillani. Oikeastaan vasta tämä toinen mies ja hänen herättämänsä tunteetsai tajuamaan sen, että oikeasti en tosiaan ole pahoillani.. en potisi huonoa omaatuntoa, jos menisin jonkun muun kanssa sänkyyn. Mutta - ehkä ainoa jonka takia olisin pahoillani, on tämän toisen miehen puoliso. Muistan itse, kuinka syvästi vihasin sitä naista, jonka kanssa mieheni touhusi.. en haluaisi olla itse samanlainen paska, siis periaatteessa. (Itse asiassa enää en tunne tätä naistakaan kohtaan mitään.) Ja moraalisesti, tämä kaikki on väärin. Siis periaatteessa. Haluaisin olla parempi ihminen, kuin sellainen, joka haaveilee seksistä varattujen miesten kanssa ja pahimmassa tapauksessa vielä toteuttaa ne haaveet. Ap
Eli ei kannata tehdä mitään, odota että vastaasi tulee, tai etsi aktiivisesti, vapaa mies. Olen varma, että löydettyäsi seksuaalisuutesi niitä muitakin yhtä ihania löytyy. Onnea etsintään!
Ap
Miehenä ei vaan aukea .... tielle tuskin haluat.
No, siis mieheni on jo pettänyt .pahimmassa tapauksessa vielä toteuttaa ne haaveet.
Ap
No eikö asia ole sitten selvä? Se on sinun omaa moraaliasi vastaan?
Näin miehenä on mielestäni selvää ettei kukaan oikeasti halua kyllä yli 25v sinkkumiestä edes tavata. Eihän käytetyssä sinkkuuntuneessa miehessä voi olla mitään mielenkiintoista. Tai siinä alennusmyynnin mekossa joita on rekissä 20kpl. Sä haluut hulluilla päivillä just sen saman viimeisen kappaleen joka just vietiin nenäsi edestä, koska se on haluttu malli.
Onko se moraalisesti oikein että vietät elämästäsi 15 vuotta rakentaen parisuhdetta, perhettä ja työelämää jota tajuat siten vihaavasi? Onko se oikein että parisuhde rapistuu seksittömyyteen ja tyytymättömyyteen muutamassa vuodessa? Onko se oikein että olet elinvoimanen ja halukas ihminen sisältä mutta jossain on määritelty näkymätön koodisto jonka mukaan sinä et saa elää, vaan noudattaa koodia?
Olisiko niin että koodauksessa on virheitä. Mitä jos elämä olisikin tarkoitettu elettäväksi. Tipahtiko sinulta käsi tai jalka irti kun miehesi nautti elämästä toisen kanssa? Veikö se lapsiltasi kyvyn kehittyä?
Mitä jos sanoisitkin miehesi rakastajattarelle että kiitos kun pidit elämänkumppanistani huolta hetken. Nyt arkemme on taas helpompaa kun itse olin kadottanut seksuaalisuuteni perhearkeen ja kiireisiin. Mitä jos voit vielä sanoa tälle ihastuksellesi että ihanaa kun autat selviämään arjessa ja saat minut kiimaiseksi ja jälleen eläväksi? Mitä jos sanot miehellesi että haluat tuntea itsesi naiselliseksi ja tiedät erään jonka kanssa voisi tehdä jotain mikä räjäyttää galaksit? Miehesi tuntisi kenties mustikset ja viettelisi sinua takaisin seksin iloihin kanssasì?
Anteeksi mutta tää meidän koodisto on vaan niin viallinen, ihmisvihainen jopa.
Tämä ei ole miehen näkökulmaa kirjoittajan vastaus. En jaa tuota näkemystä.
Tämä ei ole miehen näkökulmaa kirjoittajan vastaus. En jaa tuota näkemystä.
Huoh, tämä siis vastineena 18:sta
melkoista kidutusta, mutta sain pidettyä itseni aisoissa, etten ottanut yhteyttä häneen. Silti mietin koko ajan "tikusta asiaa", jotta voisin ottaa häneen yhteyttä.. olen ihan teinitytön tasolla, aikuinen nainen! Toivon vain, että tämä menisi ohi.
Ap