Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä esittämistä se on, kun kehutaan ihan tavallista kotiruokaa?

Vierailija
04.01.2023 |

Tyyliin: naaam makaroonilaatikko, nam nakkikeitto, siis kotiruoka on ihan parasta! jne. Onhan ne tavalliset kotiruoat minunkin mielestä ihan hyviä, mutta en kyllä niistä tuolleen hekumoisi, kuten moni muu näyttää tekevän.
Niin minulle tulee sellainen olo, että jotain esittämistä tuon täytyy olla, mutta mitä sillä tarkalleen ottaen haetaan? Kertokaa viisaammat.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ainakin itse olin kouluaikoina nirso ruoan suhteen ja se tuntui ärsyttävän kaikkia. Muut juuri hehkutti niitä kouluruokiakin kun itse taas olin aina hyi jokaisesta ruoasta. Joten olisiko se jotain, että ei olla nirsoja?

Vierailija
2/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Missä maailmassa ap elää? En ole koskaan kuullut tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä mitään ruokia hekumoidaan. Mikä homma se esim. on, että kuvataan someen päivän ateriat ja kuvitellaan, että ne kiinnostaa jotain. 

Ja toki, esim. ruokasomettajille on seuraajansa, mutta ne on vähän eri juttu. 

Vierailija
4/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on niin ihanaa, jos joku laittaa ruokaa, olen oikeasti onnellinen jostain makaronilaatikosta.

Toisaalta meillä on usein eksoottisia ruokia, niin lapset on tosi innoissaan nakkikeitosta.

Eli ei ainakaan täällä mitään esittämistä.

Vierailija
5/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on niin ihanaa, jos joku laittaa ruokaa, olen oikeasti onnellinen jostain makaronilaatikosta.

Toisaalta meillä on usein eksoottisia ruokia, niin lapset on tosi innoissaan nakkikeitosta.

Eli ei ainakaan täällä mitään esittämistä.

Nojoo, voin ymmärtää tuon pointin, että on ihanaa jos joku laittaa ruokaa (ihan perusruokia) , mutta vaan siinä tapauksessa jos se olisi harvinaislaatuista. Mutta jos vaikka perheessä laitetaan joka päivä jotain kotiruokaa, niin mitä ihmeellistä siinä silloin on??

Vierailija
6/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla ihminen joka kokee kaiken vttuiluna tai esittämisenä. Taitaa olla seurasi raskasta ja epämiellyttävää. Näetkö kaiken aina noin kielteisenä, ilmeisesti. Otahan hieman kevyemmin.

Vierailija
7/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, taidat olla ihminen joka kokee kaiken vttuiluna tai esittämisenä. Taitaa olla seurasi raskasta ja epämiellyttävää. Näetkö kaiken aina noin kielteisenä, ilmeisesti. Otahan hieman kevyemmin.

Yleensä se on totta, että ihmisillä on aina jokin motiivi taustalla. Mikään ei ole sattumanvaraista. Ap

Vierailija
8/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla aloittajalle sekä muille monikansallisen roskaruoan suurkuluttajille yllätyksenä, mutta on olemassa ihmisiä, jotka todella rakastavat sitä perinteistä kotiruokaa eivätkä pelkää sanoa sitä.

Edes pullamössösössöjen edessä.

Deal with it.

Vierailija
9/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaikki ok? Miksi lempiruokia ei saisi kehua?

Vierailija
10/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on totta, että ihmisillä on aina jokin motiivi taustalla. Mikään ei ole sattumanvaraista. Ap

Ei ole mitään motiiveja eikä votiiveja. Jos olet jollakin tavalla autistinen, näet asian juuri noin.

Vierailija
11/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin rehellisesti sanoa, et meidän kotitekemät leivitetyt pihvit on parempia, mitä oon ikinä ravintoloissa syöny. Ja kotona tehdyt hirvenliha hampurilaiset voittaa 6-0 monen ravintolan hampurilaiset.

Vierailija
12/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh on ongelma.

Vierailija
13/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä aloitus todella.

Vierailija
14/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään motiiveja eikä votiiveja. Jos olet jollakin tavalla autistinen, näet asian juuri noin.

Öm öm öööm.. joo ihmisethän ovat aina vain aitoja omia itsejään. Eihän täällä kellään mitään taka-ajatuksia ole yhtään mistään..

Vierailija
15/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka epäilevät toisia jonkin sortin esittämisestä tmv. ovat itse juuri niitä, jotka esittävät ja omaavat taka-ajatuksia jne.

Vierailija
16/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä autoista hehkuttamista. Oo, sitä ja vau tätä. Ratti ja renkaat, vie paikasta a paikkaan b.

Vierailija
17/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla aloittajalle sekä muille monikansallisen roskaruoan suurkuluttajille yllätyksenä, mutta on olemassa ihmisiä, jotka todella rakastavat sitä perinteistä kotiruokaa eivätkä pelkää sanoa sitä.

Deal with it.

Minä olen tälläinen, että rakastan kotiruokaa. En oikeastaan koskaan syö ulkona tai osta noutoruokaa, koska en tykkää siitä kuitenkaan. Lomaillessa maailmalla (vietän yleensä pari kuukautta paikassa) teen yleensä ruokamme ja erilaisin versioin siihen kotimaiseen. Esimerkiksi Amerikassa ollessa oli vähän haastavaa löytää samanlaisia tomaattisäilykkeitä kuin Ruotsissa on ja Italiassa ollessa oli säilykevalikoima todella heikko. Osassa paikkoja on tuoreruokien osalta todella kattava valikoima ja silloin teen ruoat sen mukaan ja toisessa paikassa käytän sitten esimerkiksi enemmän pakasteita ja säilykkeitä. Aasiassa saatan tehdä poikkeuksen ja ostaa jonkin verran paikallisista kojuista, mutta ei sekään ole kovin usein. En vain tykkää. Paljon enemmän pääsen ruokakulttuuriin sisälle kun ostan mausteet itse ja muut ruoka-aineet. Mausteissa on ihan valtavasti eroja. Osta vaikka curryä Intiassa ja Suomessa niin tulee ruoka aivan eri makuiseksi. 

Vierailija
18/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deal with it.

Hitto lopeta tuo englannin sotkeminen joka paikkaan! Se ei auta mitään muuta kuin ärsyyntymistä edistäen!

Junttia.

Vierailija
19/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan tykkään ruuasta ja sen mausta. Anteeksi siitä :D Ehkä se on myös jonkinlainen tapa ylläpitää jonkinlaista positiivista fiilistä ja keskustelua ruokapöydässä.

Ikävää tietysti jos sattuu ap: n kaltainen nirsoilija samaan pöytään, joka tuijottaa nakkipalaa inhon väreet selkäpiissä .

Vierailija
20/31 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deal with it.

Hitto lopeta tuo englannin sotkeminen joka paikkaan! Se ei auta mitään muuta kuin ärsyyntymistä edistäen!

Junttia.

Minä en ota käskyjä vastaan anonyymiltä palstailijalta.

Deal with it or die with it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä