Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa mulle järkeä! Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua tuntea näin..

Vierailija
10.10.2012 |

Haluaisin koko ajan olla hänen lähellään, tai yhteyksissä.. ajattelen häntä jatkuvasti ja haaveilen kaikesta mahdollisesta. Hän on myös tunnustanut ihastuksensa, ja olemme viestitelleet ym. Tiedän, että olen hänelle varmaankin aika pitkälti seksihaaveiden kohde, mutta minusta se on vain ihanaa.. en minäkään mistään uusperheestä unelmoi hänen kanssaan.

Kukaan ei ole koskaan nähnyt minua sillä tavalla kuin hän, tai uskaltanut lähestyä niin rohkeasti. Olen ollut tosi estoinen, mutta jotenkin se, että hän on avoimesti osoittanut näkevänsä minut seksikkäänä ja haluttavana, on saanut minut ihan uudella tavalla hehkumaan. Oma mieheni ei ole ikinä esim. sanonut, että olisin seksikäs, tai että hän haluaisi minua. Kyllä meillä seksiä on, mutta siitä ei puhuta, vaikka olen pyytänytkin. Olen luullut, että vika on minussa, ja yrittänyt ruokkia erotiikkaa mieheni kanssa, mutta ei siitä ole mitään tullut. Hän ei vain osaa. Ja en ole kananpersetukkainen maripaitamamma, vaan hyvävartaloinen, kaunis nainen.

Jotenkin tuollainen suorasukainen huomio imartelee ihan mielettömästi ja olen löytänyt itseni ihan uudella tavalla, seksuaalisena olentona. Voi jos olisin silloin yli 15 vuotta sitten törmännyt edes kerran tuollaiseen mieheen.. millainen elämä minulla olisikaan ollut.. nyt kaikki seksuaalinen ilo on poissuljettua. En siis ole ollut tämän miehen kanssa sängyssä, haluaisin sitä kyllä enemmän kuin mitään ja siksi haluaisin myös eroon tästä piinaavasta tunteesta!

Auttakaa!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla