Naapurin lihava yh syö kaikki rahansa. Lapsien viihdykkeisiin ja harrastuksiin ei jää mitään.
Naapurissani asuu todella ylipainoinen yh-mamma kahden ylipainoisen lapsensa kanssa. Siis painaa tosiaan reilusti yli sata kiloa tuo matami. Ylipainoiset lapsetkin minua vähän kauhistuttavat, eivät meinaan tervettä elämää varmaan vietä.
Oma lapseni oli pihalla leikkimässä radio-ohjattavalla autollaan, kun naapurin lihavat lapset katsoivat kateellisina. Myöhemmin naapurin matami tuli minulta kysymään että paljonko tuo auto maksoi, ja kun sanoin että vähän yli satasen ja syntyärilahja oli, niin matami katsoi minua ihan suu ammollaan, ja toisti useasti että "yli sata euroa?!?". Itse ei kuulemma ikimaailmassa ostaisi mitään yli kymmenen euron "krääsää".
Aikaisemmin kyselin että kävittekö missään kesällä poikien kanssa, ja mamma kertoi että "ei nyt haluttu käyttää vähiä rahoja mihinkään reissailuun, kotonakin on kesällä hyvä olla". Koskaan ei kuulemma minnekään vie lapsiaan.
Nää jutut olisi ihan ok, jos on köyhä niin sille ei voi mitään että kaikkea mukavaa ei saa. Muitakin mä olen nähnyt sen ruokakaupassa monia kertoja, ja sillä on kärryt aivan vuorollaan kaikkea turhanpäiväistä! Sipsejä helposti monta pussia, mehuja varmaan kymmenen litraa, ja kassalla maksaa kolmen hengen ostoksistaan helposti kolme kertaa enemmän kuin meillä menee viidelle! Voihan olla että se vaan käyttää ne hitaammin, mutta kun koko perheen kroppa katselee niin ilmeisesti niin ei ole.
Sääli että moinen mamma ei anna lapsilleen mitään muuta iloa kuin sen minkä pitää itselleenkin ainoana ilona; jatkuvan syömisen.
Kommentit (50)
jos on rahaa niin paljon että sitä syömällä ihan lihomaan on päässyt... :D
Justhan me täällä ollaan puhuttu, että mitkä provot ärsyttää eniten, nii tää on ehkä numero 1 ! :)
Niinhän se on, että totuus sattui ja ärsyttää? Vai mitä, ryhävalas?
eräs ylipainoinen sukulainen jonka lapsetkin on pulleroita... Niin on perhe kyllä omansa näköinen. Kaupassa säälittää lihavat av-mammat jotka ostaa ranskanleipää, kevytmaitoa ja meetwurstia. Yöks.
isoluinen perhe menee turistirysään all-inclusive hotelliin jossa lapset saa "napostella" (lue: mättää) koko päivän rasvaisia ranskalaisia ja juoda limua niin paljon kuin napa vetää. All-inclusive on kuulemma luksusta.
Tällaiselta äidiltä ottasin vanhempain-oikeudet pois. Tämä on lasten pahoinpitelyä räikemässä muodosssa. Lihava lapsi on äitien isien syytä. Miksei valtio nyt tee mitään?
Kebabilla ollessaan plösö syö aina kaksi, ja vie kotiinsa "jälkkäriksi ja pikkuevääksi" yhden lisää. Ja aina tilaa ilman mitään "rehuja". Tulee kuulemma rehuista vatsa kipeäksi.
Justhan me täällä ollaan puhuttu, että mitkä provot ärsyttää eniten, nii tää on ehkä numero 1 ! :)
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta äkillinen hermostumisesi toi kyllä mieleen, että taisi osua sinua aika lähelle... Ihmiset meinaan suuttuu helpoimmin negatiiisistä asioista, mitkä on totta...:/