Verkkokaupan tuotteita jo loppu vaikkei ostoaika edes vielä alkanut
Voihan pkele.... verkkokaupan tuotteita oli jo loppu verkkokaupasta 5 minuuttia ennenkuin kauppa edes alkoi!! Miten tämä on mahdollista??
Kommentit (25)
mutta PAHASTI ONTUU!
Yrittäes kahdeksalta sisään herjaa verkkosivuston olevan "rasituksen alla" ja ei pääse.
Kun pääsee, 8:33 kaikki halutut tuotteet loppu. Ja muiden mukaan siis jo ennen 8aa. Voisko niitä varata vähän suurempia eriä ?! Tai antaa sitten koko verkkokaupan olla, jos ei sellaista kykene tarjoamaan. Monen ihmisen aikaa palaa turhaan hommaan, kun luet kuvaston ja yrität tilata.
Ilmeisesti verkkokauppaa piti koko ajan ajaa yksinkertaisemmaksi, jotta sivusto toimii. Ei voi kirjautua, ei normituotteita jne..
Kuvaston ostettavien tuotteiden (joita testinä onnistuin löytämään, haluamiani ei siis ollut) saatavuuksia testatessa heitteli tuotteiden määriä miten sattuu ostoskoria päivittäessä. Esim. valitsin tuote A 1 kpl niin maksussa päivitti 23 kpl, tuotetta B heitti 21 kpl jne.
Hullut Päivät!
Ja ennen kaikkea pitikin mennä näyttään lehdestä lapselle, mitä hän saa. Eipä saakaan.
vaan erillaisella maulla. Jotakin sieltä tosiaan vielä löytyi...
Tasan klo 12 olin valmiina näppäämässä yhtä neuletta, mutta heti tuli ilmoitus, että ei saatavilla. Olin rekisteröitynyt valmiiksi, mutta niin vain oli minuutissa myyty sen neuleen lisäksi moni muukin.
Joten enpä taida minäkään tulevina vuosina vaivautua kuvaston pariin. Täältä matkan päästä kun ei parin paidan takia viitsi lähteä ajelemaan. Perjantaina kävimme Jumbossa, mutta silloinkin oli 3 tunnissa myyty ne pari juttua, joista olin kiinnostunut.
Kyllä harmittaa
Meillä toimi aivan mainiosti: ostin kaksi tavaraa, mutta yksi oli päässyt loppumaan. Perhettä oli tavaratalossa samaan aikaan ja he ostivat kyseisen tuotteen. Olen kovin tyytyväinen ja ajattelin antaa Stockalle erikseen kiitosta erittäin hyvästä palvelusta!