Miksi hipit ärsyttävät teitä, vaikka ovat aina oikeassa ja parempia ihmisinä?
Ilmaston lämpeneminen, homoseksin normaalius,
junailun ja pyöräilyn suosiminen autoilun sijaan,
Ruohon terveellisyys alkoholiin nähden...
Miksi hipit ovat aina oikeassa?
Tiedekin tukee hippejä väitöksissään.
Kommentit (34)
epäsiisti luuseriporukka nyt vaan ärsyttää.
Ovat katsos väärässä vähän kaikessa-
Kun aletaan väittelemään niin hipit voittavat aina.
SE vasta ärsyttääkin.
Sen lisäksi pyöräilevä hippi on pyhimys autoilijan rinnalla. Ei siitä pääse mihinkään!
murhaajien ja raiskaajien näköistä sakkia. Rikollisuus tulee mieleen aina, kun näkee pitkätukkaisen hipin...
Tämä mummo kiertää kaukaa.
Kun aletaan väittelemään niin hipit voittavat aina.
SE vasta ärsyttääkin.
Sen lisäksi pyöräilevä hippi on pyhimys autoilijan rinnalla. Ei siitä pääse mihinkään!
ole noin. Onneksi!
Pyöräilevä hippi on pyhimys autoilijan rinnalla, en sitä kiellä jos saastuttavuus kiinnostaa.
Minua ei kiinnosta.
Kuljenpa niin paljon kätevämmin omalla urheiluautollani.
Olen itsekin aloitusviestissä luetelluista asioista samaa mieltä, mutta en ole hippi.
Suosin ekologista elämäntapaa, mutta se ei näy minusta mitenkään ulospäin.
Vihreä ja ajatteleva voi olla ilman hippiyttäkin.
Rasittavampaa, nipompaa ja nihilistisempää porukkaa saa suurennuslasin kanssa hakea!
Olen itsekin aloitusviestissä luetelluista asioista samaa mieltä, mutta en ole hippi.
Suosin ekologista elämäntapaa, mutta se ei näy minusta mitenkään ulospäin.
Vihreä ja ajatteleva voi olla ilman hippiyttäkin.
Tuo näkymätön hippeys on kaikista pahinta. Vähän kuin porukka joka kuuluu kirkkoon, mutta ei muka usko. Silti elämäntapa muodostuu kristillisesti, mutta ilman muka jumalaa...
Homous ei ole normaalia. Homot käyttävät huumeita monta kertaa enemmän kuin heterot, kuolevat nuorempina ja kärsivät vaivoja joista normaalia seksiä harjoittavat ihmiset eivät osaa painajaisissaan uneksia.
Ilmaston lämpeneminen on hyvä ja paha asia, mutta ilmeisesti luonnollinen asia joka tapahtuu kausittain.
Toki päästöjen vähentäminen on silti hyvä asia.
eikö hipit ole juuri lääketiedettä vastaan ja suosivat luonnonlääkintää???
Pitääkö olla pitkät hiukset ja polttaa pilveä,vai riittääkö pehmeiden arvojen kannattaminen "hippiyteen"? :D Itse ainakin olen ekologinen pasifisti,homouskin on mielestäni okei.Mikä erottaa hipin ja vihreän?
Pitääkö olla pitkät hiukset ja polttaa pilveä,vai riittääkö pehmeiden arvojen kannattaminen "hippiyteen"? :D Itse ainakin olen ekologinen pasifisti,homouskin on mielestäni okei.Mikä erottaa hipin ja vihreän?
olet hippi!
Miksi hipit ovat aina oikeassa?
Kirjoittaessaan kikkarapäistä James Potkukelkka kyllä tietää sisimmässään tekevänsä väärin ja siitäkös seuraa hirveä sisäinen raivo. Johonkinhan se pitää purkaa, joten blogia kirjoitetaan näppäimistö kuumana.
mutta periksi ei anneta, koska suomalainen sisu.
Koska on ikävää ja vaikeaa ajatella, että maailma ei olekaan sellainen kuin on kuvitellut. Ehdollistumista on vaikea murtaa. Tiedän tämän, koska olen itse kokenut valaistumisen ja liki täydellisen muodonmuutoksen.