Tuntematon vihollinen: Paprikatahra suoraan keskellä valkoista vaatetta ei lähde millään maailman konstilla pois
Olin laittamassa ruokaa ja viipaloin paprikaa, niin roiskahti sitä paprikan mehua läiskä suoraan keskelle valkoista puseroa.
Eikä se lähde millään, ei tahranpoistoaineella, ei soodalla, ei pisaralla fairyä, ei kylmällä, ei lämpimällä vedellä, ei pyykkipulverilla, ei kerrassaan millään, ei liottamalla, ei pesemällä. Mikä tämä tämmöinen tahra oikein on, joka ei lähde yhtään millään? Koskaan tämmöistä aiemmin tullut vastaan.
Kommentit (15)
- sappisaippua
- vanish
- lopuksi kloriitti
Kloriittia tai sitten värjää joksikin tummaksi väriksi.
Joku jossain vanhassa KaksPlussan ketjussa väittää, että paprikatahrat lähtee auringonvalolla parhaiten, kunhan tuo aurinko näyttäytyisi niin kokeilen vielä sitä. Ja ketjussa ehdotettua saippuaa. En haluaisi heittää koko vaatetta pois. Ap
Osta lisää paprikoita ja kuvioi se vaatteesi. Siitä aukenee uusi marimekkotrendi.
Vierailija kirjoitti:
Osta lisää paprikoita ja kuvioi se vaatteesi. Siitä aukenee uusi marimekkotrendi.
Niin. Olisiko tämä se uusi Nokia, innovaatio joka pelastaa Suomen talouden?
Jos valkonen vaate, työnnä Kloriittiiin. Vilkaisee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joku jossain vanhassa KaksPlussan ketjussa väittää, että paprikatahrat lähtee auringonvalolla parhaiten, kunhan tuo aurinko näyttäytyisi niin kokeilen vielä sitä. Ja ketjussa ehdotettua saippuaa. En haluaisi heittää koko vaatetta pois. Ap
Auringonvalolla pelastin juuri pari omaa paitaa, mikä ei lähde aineilla lähtee kyllä auringolla! Vie päiväksi suoraan auringonvaloon😊
Vierailija kirjoitti:
Jos valkonen vaate, työnnä Kloriittiiin. Vilkaisee kyllä.
Puuvillaan toimii, mutta monet muut materiaalit voivat mennä pilalle. Aurinko on turvallisin.
Mä laitoin joskus nestemäistä konetiskiainetta kun olin kaikki muut konstit kokeillut ja olin heittämässä vaatetta roskiin. Ajattelin että ihan sama jos menee pilalle kun pois heitän kuitenkin. Se toimi, läikkä hävisi. Oli iso punaviinitahra.
Pistä aurinkoon päiväksi, kyllä lähtee.
Kloorilla lähtee.