kysykää miehiltänne onko tällaiset naiset seksikkäitä.
Kommentit (11)
Mieheni tykkää enemmän sellaisista muodokkaamista latinonaisista kuten salma hayek, lopez, ym.
Tämäkin on varmaan kymmenes aloitus samasta kuvasta. Taas joku pullukka täällä koittaa pököttää itsetuntoaan. Tuossa kuvassa Anna on kisakunnossa ja kaikki ylimääräinen rasva on poltettu minimiin, joten ei hän tuolta normaalissatilassa näytä.
No anyway, tissi ovat kuulemma koomiset, mutta muuten mies tykkää timmistä kropasta...
Toki eivät ole tuollaisessa kilpailukunnossa kuin kisapäivänä ja sitä edeltävinä viikkoina. Pääosan ajasta normaalimman näköisiä ja syövätkin normaalimmin.
Ei siis todellakaan pidä seksikkäänä.
Mieheni ihannenaisella olisi isot rinnat ja pyöreä, kiinteä peppu. Ei tarvitsisi olla langanlaiha, itse asiassa ihastelee mun muotoja nyt 3kk synnytyksestä, normaalisti olen hoikempi.
ja kyllä niillä olisi ottajia vaikka kuinka paljon.
koko aikaa tuollaisilta ja silloin ovat varmaan monenkin miehen ihanteita. Tuollaisina vain kovin harva pitää seksikkäänä. Ehkä jos itsekin olis kehonrakentaja, niin ajattelis asiaa erilailla.
koko aikaa tuollaisilta ja silloin ovat varmaan monenkin miehen ihanteita. Tuollaisina vain kovin harva pitää seksikkäänä. Ehkä jos itsekin olis kehonrakentaja, niin ajattelis asiaa erilailla.
viimeisetkin rasvat pois. Kisakauden ulkopuolella varmasti todellinen herkku, siltikin ilman ylimääräisiä rasvoja.
Mies
Tämäkin on varmaan kymmenes aloitus samasta kuvasta. Taas joku pullukka täällä koittaa pököttää itsetuntoaan. Tuossa kuvassa Anna on kisakunnossa ja kaikki ylimääräinen rasva on poltettu minimiin, joten ei hän tuolta normaalissatilassa näytä.
No anyway, tissi ovat kuulemma koomiset, mutta muuten mies tykkää timmistä kropasta...
Mietin vaan kun yhden miehen miestä "iso joukko pitää tällaisista", niin eikö parinvalintaa ja seksikkäänä pitämistä ohjaa kuitenkin BIOLOGIA (= pystyykö ko. kanssa lisääntymään) ja tällaisten kanssa ei varmasti pystyisi lisääntymään (tuollaisessa kunnossa rasvat ovat niin pienet että hormonitoiminta ei varmasti ole oikeanlainen)
kysymys ei ollut annasta vaan tällaisesta "Ihanteesta" yleensäkin.
ap
Keskusteltiin just pari viikkoa sitten noista ja mun mielestä nuo ovat hyvännäköisiä, miehen mielestä liikaa lihaksia ja liian laihoja.