Kirjoitin tänne eilen provon, joka meni kaikkiin täydestä
Kukaan ei kertaakaan edes epäillyt kyseessä olevan provo. Arvaatteko mikä ketju? ;)
Kommentit (60)
Kukaan ei kertaakaan edes epäillyt kyseessä olevan provo. Arvaatteko mikä ketju? ;)
älykkyysosamäärä, jos tällaisesta saa kiksejä.
Mua ei ainakaan edes kiinnosta mikä on provo ja mikä ei. Mua ei kiinnosta provoilla, koska mulla on elämä, jossa on tapahtunut niin paljon vaikka mitä jännää, jotka yltää täällä niin yleiset melko köpöset provoviritelmät.
Mä olen täällä keskustelemassa, eikä mua haittaa mikä on ollut keskustelunaloittajan motiivi, ja hihittääkö hän sitten itsekseen jossain ankeassa vuokraluukussaan ja tuntee edes kerran elämässää ylemmyydentuntoa.
No, avasin sen nyt ja lukiessa tuli vain mieleen että voi kun ihmiset osaisivat kappalejaon. Huonosti oli kirjoitettu.
että lapseni on 3. Mutta hän onkin 3,5. Kamala provo, voi hyi mua.
vai oletko ap ihan oikeasti ihan helvetin tyhmä / muuten vajaa?
Vastaus 5
Miten sä sait sen skeittilaudan siltä pojalta?
Lippiksenkin otto vaatii kyllä enemmän kuin päiväunia.
Vastaus 6
Miksei pojat ole koulussa...?
Vai asutteko Porvoon seudulla?
ja hihittääkö hän sitten itsekseen jossain ankeassa vuokraluukussaan ja tuntee edes kerran elämässää ylemmyydentuntoa.
Onko sun ap vaikea tajuta tätä? Vai oletko kenties provoviesti provoista? :D
Ja mistä ihmeestä ap tiedät (jos nyt tuo on totta että eilen tuollaisen kirjoitit), ettei samalla tavalla jotkut niistä vastaajista jekuta sua ja naureskele kun sä luulet heidän olevan tosissaan? Mikä saa sut luulemaan, ettei suakin voisi jekuttaa? Se ei meinaan vaadi mitään suurta lahjakkuutta. Se vaatii vaan sitä että on no-life.
Entä mitä sä ap ajattelet niistä, joille ei yksinkertaisesti ole MERKITYSTÄ sillä onko aloitus totta vai ei? Jos he haluavat vaan keskustella?
Niin olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä olet. Vai riittääkö keskittymiskyky ja into vastaamiseen jos siitä ei saa vallantunnetta? Mitä siitä saa, siitä kuvitelmasta (huom. kuvitelmasta, aina on joku joka osaa epäillä provoksi) että saisi huijattua ihmisiä? Vai onko provoilla kykyä tämänkaltaiseen introspektioon?
Rouva Tuikitärkeät ja Paremmat täällä kirjoittaa pitkiä tarinoita siitä mikä on provo, ja kuinka KETÄÄN EI KIINNOSTA ap:n provoilut. Ja ettei niitä edes avattu jne. Hankkikoon elämän tuo ap! Kuitenkin ovat itse täällä jankkaamassa ja kouluttamassa toisia maailman turhimmasta aiheesta, vaikka kiire on toki hirmuinen ja itsellä on ihan oikeasti oikeakin elämä, toisin kuin ap:lla.
Eikö teillä ole sen vertaa urheiluhenkeä, tällaisella palstalla kuitenkin olette lusmuilemassa itsekin, että olisitte antaneet ap:n vain rauhassa kertoa mikä provo on uponnut meihin av-mammoihin!? Romuttuuko itsetunto, katoaako kunnia, jos ei ole paapattamassa toisille jotain elämänohjeita ja "ei mua siis kiinnosta" -tarinoitaan? Uskomatonta bullshittiä ja huumorintajun puutetta taas.
vastata lainkaan. Muttakun ne säälittää! Mieti jos itse näkisit jonkun homssun torilla harhailemassa ja huutelemassa itsekseen että huomatteko, minä huijasin teitä kaikkia ettekä huomannu mitään! Ähäkutti äää! Olen paras enkö olekki?! Mä ainakin olen niin hellemielinen ihminen että tekis mieli ainakin vähän vihjaista tädille että onkohan kaikki nyt kunnossa ja lääkitys kohdallaan ja niin edelleen.
Kai mainitset tästä ansioluettelossasi?
Taidan nostaa sen tässä illan aikana jälleen esille ;)
-ap-
Taidan nostaa sen tässä illan aikana jälleen esille ;)
-ap-
että suurinta osaa ei kiinnosta tietää, mikä se ketju on.
Et liioin ole ymmärtänyt sitä, että riippumatta siitä, onko keskustelu alkanut totuudenmukaisesta vai valheellisesta aloituksesta, ihmisten ajatustenvaihto on se ketjun juju, ei se, että arvuutellaanko, onko ap provo vai ei.
Et oikeasti taida olla kovin välkky.
tiedän sun ip osoitteen ja porukka meni halpaan.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704931/vaikea_ja_su…
Oliko tuo?
Luin eilen tuon todella sekavan aloitustekstin ja totesin että aika tarina, enkä kommentoinut mitään.
ja hihittääkö hän sitten itsekseen jossain ankeassa vuokraluukussaan ja tuntee edes kerran elämässää ylemmyydentuntoa.
Onko sun ap vaikea tajuta tätä? Vai oletko kenties provoviesti provoista? :D
Ja mistä ihmeestä ap tiedät (jos nyt tuo on totta että eilen tuollaisen kirjoitit), ettei samalla tavalla jotkut niistä vastaajista jekuta sua ja naureskele kun sä luulet heidän olevan tosissaan? Mikä saa sut luulemaan, ettei suakin voisi jekuttaa? Se ei meinaan vaadi mitään suurta lahjakkuutta. Se vaatii vaan sitä että on no-life.
Entä mitä sä ap ajattelet niistä, joille ei yksinkertaisesti ole MERKITYSTÄ sillä onko aloitus totta vai ei? Jos he haluavat vaan keskustella?
tiedän sun ip osoitteen ja porukka meni halpaan.
Ha, tiesin heti että oli provo, mutta en kirjoittanut mitään.
Tosin olisit toki tietänyt IP-osoitteet (huom! IP isolla ja väliviiva koska kyseessä on yhdyssana), jos olisit ollut ylläpitäjä eli kyllä se mahdollista olisi ollut. Tavallinen palstan käyttäjä ei tiedä muiden kirjoittajien IP-osoitteita.
"tositarinoihin" mamuista erittäin suurella varauksella...
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1705955/mamut_ne_luu…
...oli eilen se ketju missä rakastajani kanssa menin ravintolaan syömään ja ystäväni ja miehen vaimo muka tulivat samaan ravintolaan..
Olette aikasta tyhmiä :)
Luin ne mutten vastaillut.
Kannattaisko hankkia elämä? Mun sisko nautti ennen ihmisten shokeeraamisesta ja vedättämisestä, sairastui sitten psyykkisesti. Ette ole terveitä, ettekä edes tajua sitä!
Oli se ketju, jossa sanoit vihreiden olevan normaaleja. Arvasin heti, että on vale ja provo kyseessä.