Kirjoitin tänne eilen provon, joka meni kaikkiin täydestä
Kukaan ei kertaakaan edes epäillyt kyseessä olevan provo. Arvaatteko mikä ketju? ;)
Kommentit (60)
Eli jollain on ylimääräistä aikaa keksiä tarinoita ja saa sitten kiksit jos keksintö menee läpi.
Ja toinen, että kaikkien oletetaan olevan täällä niin paljon joka päivä, että osaa luetella eiliset ketjut.
Pah.
Mä avaan päivässä kymmenkunta ketjua ja jätän jonkun sitten auki yhdelle välilehdelle, jos keskustelun jatko myöhemmin saattaisi kiinnostaa. En todellakaan tiedä kaikkia eilisiä ketjuja.
Ja sit mä ihan oikeasti kaipaisin sellaista keskustelupalstaa, jossa keskustelua käytäisiin samalla tavoin kuin oikeassa elämässäkin, juuri kun vain ei satu olemaan oikeita ihmisiä ympärillä.
minkä provon ap kirjoitti, mutta se rakastaja-vaimo-ravintola-juttu oli selvä provo, mutta hauska kun se jatkui niin pitkään.
Sen sijaan se tytärpuoli omistaa asunnon oli suht. hyvä provo pitkästä aikaa, ja pienestä epäuskottavuudesta huolimatta todella moni lankesi siihen koska aihe/ap:n tilanne oli niin herkullinen.
ei kyllä ollut hyvä provo vaan ihan päivänselvä. Varsinkin se jatkokertomus siitä, mitä ravintolassa tapahtui, oli tosi tosi huono ja läpinäkyvä. Ei niihin vaan jaksa mitään kommentoida.
Luin tuon aloituksen mutta ajattelin heti että se on täyttä puppua, joten en kommentoinut enkä edes lukenut vastauksia.
...oli eilen se ketju missä rakastajani kanssa menin ravintolaan syömään ja ystäväni ja miehen vaimo muka tulivat samaan ravintolaan..
Olette aikasta tyhmiä :)
Ha, minä en edes lukenut sitä, kun tuntui että se olisi liian outoa. :)
...oli eilen se ketju missä rakastajani kanssa menin ravintolaan syömään ja ystäväni ja miehen vaimo muka tulivat samaan ravintolaan..
Ansaitset mitalin, ole hyvä =)
http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/2008/10/arguing.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Rat_race
Even if you win the rat race, you're still a rat. :)
Provosointi yllyttää tekemään jotakin, houkutella tekemään jotakin, joten en minä sinun satuja usko.
johan tätä alkumetreiltä asti pidettiin provona
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704627/vien_rakasta…
Olette aikasta tyhmiä :)
Ha, minä en edes lukenut sitä, kun tuntui että se olisi liian outoa. :)
Moni avasi ketjun ja yli 80 vastausta näytti tulleen ;) Yksikään ei maininnut ketjussa sanaa PROVO.
-ap-
Moni avasi ketjun ja yli 80 vastausta näytti tulleen ;) Yksikään ei maininnut ketjussa sanaa PROVO. -ap-
Moni avasi ketjun ja yli 80 vastausta näytti tulleen ;) Yksikään ei maininnut ketjussa sanaa PROVO.
-ap-
esim. minä. Tosin tiesin kyllä avatessakin että se on provo, mutta aina joskus annan tilaisuuden yllättää. Eipä yllättänyt tällä kertaa.
-ap-
Heti kolmannessa viestissä on sana provo.
-ap-
pitäisikö sinun hommata jonkin sortin elämä? Tai jotain korvaavaa, produktiivisempaa tekemistä?
Minä en jaksa provoketjuihin edes kommentoida, että provo, koska siinä menee vain aikaa hukkaan. Jos moni avaa ketjun, eikä kommentoi, tarkoittaa yleensä se, että ketju on niin evvk provo, ettei sen lukemiseen tai kommentointiin kannata hukata aikaa.
Provon tunnistaa yleensä jo kaukaa. En edelleenkään tajua niiden pointtia.
En edelleenkään tajua niiden pointtia.
niin vaikeaa kyökkipsykologiaa ole. Luusereille ainoa tapa päästä maistamaan valtaa. Oikea valta pitää ansaita, kuka vaan pystyy netissä suututtamaan joukon ihmisiä, mikään ei ole niin helppoa.
siinä ihan ekassa vastauksessahan jo todettiin, taidat olla provo. :-D Ja provona sen moni muu lisäkseni on lukenut. Täällä provot on niin yleisiä, että usein mä niitä luen ihan sillä mielellä, että onnistuuko se ihminen rakentamaan jännänkin jatkiksen.
Se Turkuun pettävää miestänsä seurannut kirjoitti tosi vetävästi ja kiinnostavasti, sitä ketjua oli kiinnostava seurata. Niin ja tuon ketjun ap:n kohtalo taisi olla lopulta totta, tai siis sen kohdalla jotenkin uskon tapahtuneiden olleen totta. Ja jos sekään ei ollut totta, niin se sentään oli hyvin ja koukuttavasti kirjoitettu, toisin kuin sun tylsä yritys.
Sen sijaan että istut tukka limaisena kalsarisillasi tietokoneella ja keksit typeryyksiä.
Moni avasi ketjun ja yli 80 vastausta näytti tulleen ;) Yksikään ei maininnut ketjussa sanaa PROVO. -ap-
Mutta moniko 80 vastauksesta oli provo?!
Eli jollain on ylimääräistä aikaa keksiä tarinoita ja saa sitten kiksit jos keksintö menee läpi.
Kuitenkaan riittäviä kiksejä saanut, kun piti erikseen tällainen ketju aloittaa.
Ja sit mä ihan oikeasti kaipaisin sellaista keskustelupalstaa, jossa keskustelua käytäisiin samalla tavoin kuin oikeassa elämässäkin, juuri kun vain ei satu olemaan oikeita ihmisiä ympärillä.
Tällaista minäkin kaipaisin, mutta eipä sellaisia taida olla eikä tulla, kun täälläkin palstat täyttävät ap:n kaltaiset pellet, ja ne heikkoitsetuntoiset, jotka muita pilkkaamalla kuvittelevat itse olevansa parempia.
Ansaitset mitalin, ole hyvä =)
http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/2008/10/arguing.jpg