Kirjoitin tänne eilen provon, joka meni kaikkiin täydestä
Kukaan ei kertaakaan edes epäillyt kyseessä olevan provo. Arvaatteko mikä ketju? ;)
Kommentit (60)
Ihan hyvin joku vastaaja voi myhäillä "häh häh, aloittaja ei kertaakaan epäillyt ettenkö mä uskoisi hänen provoaan ja vastaisi tosissani".
Tässä näemme provojen mielekkyyden.
En suinkaan kommentoi kaikkea, mitä luen. En kerro myöskään kaikkia ajatuksiani.
jos epäilen sen olevan provo. Jätän vastaamatta tai kirjoitan vastaukseksi provon.
saadaan lukijoita ja keskustelua - vähintään otsikot ovat raflaavia
wt ei ymmärrä että keskustelu on hyväksi, onpa lähtökohta provo vai ei. ei ihmiset lähtökohtaisesti ota täällä olevia juttuja tosissaan. ja lehtiä lukiessaankin katsovat onko sanoma- vai iltapäivälehti.
juttu missä alle vuoden seurustellut nainen oli pakkomyymässä miesystävänsä tyttären asuntoa ja sit toinen varma oli se naimisissa ja raskaana oleva joka ei halunnut lapselle virallista isää koska odotti jotain prinssi Urheaa adoptoimaan lapsen ja sit kolmas provo oli se anoppi juttu.
Neljäs provo oli se jossa anoppi "vei" perintöoikeuden.
Jatknako luettelemista?
Kirjoittajia, lukijoita löytyy laidastalaitaan. No ap.onnea tietysti siitä, jos noista mainitsemista aiheista sai itselle kiksejä ja kenties apua oman mielesi auttamiseen.
jäjestelmällisesti provosoivat viestit, kuinka moni klikkaa ne auki vain tehdäkseen niistä ilmoituksen asiattomasta viestistä. tai kuinka moni lähtee vain vedättämään vastaprovolla.
Minä hyppään yli kaikki mahdolliset, mutta kun spämmäystä on jo liikaa, teen ilmoituksen ylläpidolle.
Vähän valitusta, ei hakkaamista kiitos-aloituksen eikä ketju ottanut tuulta. Taisi ne muutkin kommentit tulla Porvoon suuntanumerosta.
Yritin ympätä siihen kaikki mitä toisessa ketjussa ei haluta provoon.
Hyvän provon kirjoitus vaatii taitoa. Vaikka se haisee ja maistuu provolta niin sitä on pakko kommentoida.
Siis sun elämässä ei tapahdu koskaan mitään mieleskiintoista mistä haluaisit oikeasti keskustella? Saat iloa kun valehtelet täällä ja sitten et muka jää kiinni?
ketään ei edes kiinnosta. Täällä kommentoidaan oikeisiin aiheisiin ja provoihin ja saadaan aikaiseksi keskustelua. Se että joku saa tyydytystä siitä että valhe menee läpi on sairasta. Eikä edes kovin kiinnostavaa, kertoo siitä että sulla ei ole oikein elämää...
Jos ketju oli hyvä niin aivan sama oliko provo vai ei.
Itse en koskaan huutele jos epäilen jonkun avauksen olevan provo, en myöskään kommentoi. Paitsi jos on erityisen hyvä provo ;)
AP asuu porvoossa ja lisäksi kaikki inkkarit ei oo kanootissa.
Provohan on yllyttämistä/houkuttelimista tekemään jotakin.
t. Trolli
Jos ketju oli hyvä niin aivan sama oliko provo vai ei.
Itse en koskaan huutele jos epäilen jonkun avauksen olevan provo, en myöskään kommentoi. Paitsi jos on erityisen hyvä provo ;)
En yleensä piittaa vähääkään siitä, onko aloitus provo vai ei, jos aihe on yleisesti kiinnostava.
Vasta sitten voin kirjoittaa erikseen jotain provosta, kun menee liian läpinäkyväksi.
Ap, tuletko ajatelleeksi, että useimmat meistä eivät edes avaa kaikkia aloituksia, eivät lue aloitusta pitemmälle, eivätkä varsinkaan vastaa?
...oli eilen se ketju missä rakastajani kanssa menin ravintolaan syömään ja ystäväni ja miehen vaimo muka tulivat samaan ravintolaan..
Olette aikasta tyhmiä :)
...oli eilen se ketju missä rakastajani kanssa menin ravintolaan syömään ja ystäväni ja miehen vaimo muka tulivat samaan ravintolaan..
Minä kirjoitin siihen ketjuun, että joko sait kuraa silmillesi tai sitten olet provo.
Eli minä olen älykkäämpi kuin sinä - näin lävitsesi. Hähää. ;) :D
jo otsikosta näkee miten typerää juttua on tiedossa.
eikös tarkoitus olekin keskustella, aihe kuin aihe!