Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suosittu lukiossa? Kerro miten upeaa elämäsi oli!
08.10.2012 |
Tuo aika voi olla mahtavaa, jos on hyvästä kodista ja kavereita piisaa. Opiskellessa tulee jo huolta toimeentulosta ja yksinäisyyttä monella.
Kommentit (2)
olin suosittu koulussa ja pärjäsin hyvin. Lukioaikana olin vuoden vaihdossa kuten moni ystäväkin.
Lukioaika oli aika vauhdikasta, bileitä, pitkiä istuntoja keskustan kahviloissa jne. Ihan kivaa aikaa.
Uusia ihmisiä on tullut elämään näiden vuosien aikana, yliopistolta, työelämästä, kotiäitivuosilta, harrastuksista. Kouluaikojen läheisimmät ystävät ovat edelleen läheisiä ystäviä.
Elämä on keski-iässä ihanaa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta keski-iässä on vielä kivempaa.