Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittu lukiossa? Kerro miten upeaa elämäsi oli!

Vierailija
08.10.2012 |

Tuo aika voi olla mahtavaa, jos on hyvästä kodista ja kavereita piisaa. Opiskellessa tulee jo huolta toimeentulosta ja yksinäisyyttä monella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keski-iässä on vielä kivempaa.

Vierailija
2/2 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin suosittu koulussa ja pärjäsin hyvin. Lukioaikana olin vuoden vaihdossa kuten moni ystäväkin.

Lukioaika oli aika vauhdikasta, bileitä, pitkiä istuntoja keskustan kahviloissa jne. Ihan kivaa aikaa.



Uusia ihmisiä on tullut elämään näiden vuosien aikana, yliopistolta, työelämästä, kotiäitivuosilta, harrastuksista. Kouluaikojen läheisimmät ystävät ovat edelleen läheisiä ystäviä.

Elämä on keski-iässä ihanaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla