Huijasin työkavereita ja muitakin että olimme 2 viikkoa lomamatkalla Italiassa, nyt
yks työkaveri ilmoitti että hän on nuoruudessaan asunut samassa kaupungissa missä väitin meidänkin lomailleen.
No nyt hän sitten innostui oikein toden teolla ja haluaisi nähdä vanhasta kotiseudustaan meidän matkavalokuvia.
Oliskohan kukaan teistä kanssasisarista matkustanut Cattolicassa Italiassa ja voisi lähettää minulle matkakuvia s.postiin, siis sellaisia missä ei itse ole näkyvissä?
Kommentit (31)
Varmista nyt vielä onko sen nimisiä paikkoja useampia, voisit väittää käsittäneesi väärin ja olleesi eri catolicassa vai mikä se nyt olikaan.
Oletko sä ap sellainen ihminen, jolla on pakonomainen tarve valehdella kaikesta ja jatkaa ja jatkaa vain valheita pidemmälle ja pidemmälle eikä mikään sua pysäytä, ei edes se, että jäät kiinni, mitään et siis ikinä myönnä. Mun mielestä on ihan sairasta jo alun alkaen edes valehdella tollaista. Sano mitä sanot, mutta aivan sairasta.
Ja muutama kuva naapurikylästä kans, Venetsiaankin tuolta ehtii päiväreissulle et voit näyttää työkavereille gondoleistakin kuvia. Ja lue joku matkaopas niin voit vielä paremmin keskustella Cattolicasta, nähtävyydet ja parhaat ravintolat jne..
Kerrankin hauska provo! Ei kyllä ihan pärjää sille telakoitumisjutulle :)
kaikki ihmiset eivät ota kuvia lomamatkoilla, esim. me emme ota. Siinä ei ole mitään omituista.
Kukaan ei myöskään jaksa kysellä monta kertaa toisen valokuvia, jos se aina vastaa että "ai joo, pitääkin joskus muistaa tuoda" eikä tee mitään asian eteen.
Mutta sinänsä yhdentekevää, sillä tämä ei ole todellinen tilanne vaan yritys herättää keskustelua jossa uskotellaan että ihmiset valehtelevat lomamatkoistaan.
Nauroin ekaa kertaa tänä typeränä maanantaina. Kiitos sinun ap!!
nyt sanot työkaverille, että koira söi ne filmirullat joissa kuvat oli. digikameraa teillä ei sitten luonnollisestikaan ole. jos joku siitä kyselee niin alotat sellanen hirveen pitkän ruikutuksen talousvaikeuksista, jotka johtuvat ärtyvän paksusuolen hoidon aiheuttamista kustannuksista. Voit kuvailla niitä oireuita yksityiskohtaisesti. kukaan ei taatusti kysy enää ikinä mitään
nyt sanot työkaverille, että koira söi ne filmirullat joissa kuvat oli. digikameraa teillä ei sitten luonnollisestikaan ole. jos joku siitä kyselee niin alotat sellanen hirveen pitkän ruikutuksen talousvaikeuksista, jotka johtuvat ärtyvän paksusuolen hoidon aiheuttamista kustannuksista. Voit kuvailla niitä oireuita yksityiskohtaisesti. kukaan ei taatusti kysy enää ikinä mitään
Kun olet googlen kuvahausta tulostanut sopivia kuvia niin voit lisätä niihin miehesi ja sinut helposti. Otat vaan vaikka häämatkalta näpsityt kuvat ja leikkaat niistä sinut ja miehesi irti ja liimaat näihin netistä tulostettuihin kuviin.
Tai laitat vaan teidän naamat jo kuvissa oleviin ihmisvartaloihin. Limaa ja sakset esiin!
jäseniä. Minä ja mun ukko, sekä meidän lapsia?!
Voivoi menetit just muuten mainees, just eilen kaveri puhu innoissaan siitä että se sais nähä kuvia sieltä Italiasta missä on asunu:D mietti jo että jos teettäis ne kuvat ifolirilla. Sori sä oot niin kusessa!!!