Mitä velkoja itselläsi/perheelläsi on?
Kommentit (15)
Opintolainaa on kesään mennessä kertymässä 9 tonnia. Sitten valmistun ja vuoden päästä siitä alan makselee takas lainaa.
Ei meilläkään mitään suuria velkoja ole. Tosin sitäkin turhempia, kivoilla koroilla... Osamaksuvelkoja kertynyt siis ihan kiitettävästi.
Esimerkiksi klarnalle velkaa 1000€+, ellos 1000€+, H&M 600€+, jotex 600€+, sekä parit hintavammat hankinnat osamaksulla hobby hallista, sekä anttilasta.
Nuo kun saisi pois päiväjärjestyksestä olisin niiiiin onnellinen!
Sen jälkeen viisastuneena en kyllä enää osamaksuilla mitään ostelisi!
Ei asuntolainaa (vuokra-asunto), ei autolainaa vaikka auto onkin eikä opintolainaa, vaikka opiskelen tälläkin hetkellä.
Varallisuutta ei ole, mutta ei ole koskaan ollut velkaakaan.
Opintolainaa on kesään mennessä kertymässä 9 tonnia. Sitten valmistun ja vuoden päästä siitä alan makselee takas lainaa.
Perhana tosiaan! Löytyyhän minultakin tuota opintolainaa 1500 euron verran. Tosin sitä olen jo lyhennellyt muutaman kuukauden ajan.
Ei asuntolainaa (vuokra-asunto), ei autolainaa vaikka auto onkin eikä opintolainaa, vaikka opiskelen tälläkin hetkellä.
Varallisuutta ei ole, mutta ei ole koskaan ollut velkaakaan.
No, minulla ei ole senttiäkään velkaa, osamaksuja tai mitään vastaavaa.
t kahden lapsen yh
Ei kyllä omaisuuttakaan. Asutaan vuokralla ja ei ole autoa. Luottokortteja on taloudessa kaksi, mutta niillä ei ole pariin kuukauteen mitään ostettu, joten ei ole laskuja sieltäkään tulossa.
oon ihan kateellinen :D Meillä asuntolainaa 140 000, mökkilainaa 50 000 ja mun opintolainaa 20 000. Ahdistaa ajatellakin, mutta ei nuo onneksi mitään mahdottoman isoja ole.
Minulla on asuntolainaa 22 tonnia. Mastercardia 500 euroa ja kulutusluottoja 7000.
oon ihan kateellinen :D Meillä asuntolainaa 140 000, mökkilainaa 50 000 ja mun opintolainaa 20 000. Ahdistaa ajatellakin, mutta ei nuo onneksi mitään mahdottoman isoja ole.
Tähän vastas vaan ne muutamat, joille ei ole velkaa.
terv. kakkonen
Kaksi muutaman tonnin autolainaa. Muutaman satasen visa, muutaman tonnin pikkulaina.. Täs jotain.
T. Kaksi duunaria
Yhteensä jotain 20 000 euroa, eli ei paha jos joutuisi kaikki kerralla maksamaan.
Ei muuta, mutta asutaankin pienehössä asunnossa eikä ole autoa. Onneksi lähellä Helsingin keskustaa julkisilla pääsee hyvin liikkumaan.
Opiskelut sain aikoinaan hoidettua ilman lainaa, kulutus- ja luottokorttivelkoja on ollut aivan liikaa ja kun ne ulosoton kautta aikoinaan lopulta maksoin viimeistä penniä myöten, olen läksyni oppinut. Ostan vain silloin, kun on rahaa.
Aikoinaan on ollut kaksi kertaa asuntolaina, mutta on maksettu jo pois. Muita velkoja/lainoja ei ole ollut koskaan.
Terveisin duunari.