Per-looks, onpa tässä lookkia kerrakseen..(linkki)
Kommentit (124)
kadulla vastaan kävellessä. Mielestäni olisi näiden kunnallisvaaliehdokkaiden aika kunnioittaa omia äänestäjiään sen verran, että pesisivät edes kasvonsa, kampaisivat hiuksensa ja ottaisivat hatun pois päästä kuvauksia varten!Tökeröä!
Miksi perussuomalaisen pitää näyttää juntilta? En ymmärrä. Vastustavatko nämä kunnallisvaaliehdokkaat EU-jäsenyyden sunmuun kaiken lisäksi myös siisteyttä, puhtautta ja muiden ihmisten kunnoittamista omalla olemuksellaan?
tuohon äärettömän ällöttävään kiusantekoon:
http://www.city.fi/yhteisot/blogit/hannahakko/122449/
jokaisella on vähintään jokin neurologinen häiriö, pahimmat kärsinevät lobotomian jälkeisestä massiivisesta aivovammasta. =O
Miten ne voikin näyttää noin vajaa-älyisiltä? Ulkonäkö nyt muuten voi olla mitä vain, mutta haloo... ihan kuin kehitysvammalaitoksen ryhmäpotretti.
Vai onko nuo kuvat photoshopattuja?
Jenkkien huoliteltuja immeisiä. Bisnesimmeisiä ovat.
jokaisella on vähintään jokin neurologinen häiriö, pahimmat kärsinevät lobotomian jälkeisestä massiivisesta aivovammasta. =O
Miten ne voikin näyttää noin vajaa-älyisiltä? Ulkonäkö nyt muuten voi olla mitä vain, mutta haloo... ihan kuin kehitysvammalaitoksen ryhmäpotretti.
Vai onko nuo kuvat photoshopattuja?
monesta puolueesta saisi ihan vastaavan gallerian, kun ottaisi kuntavaaliehdokkaista vain ne rumimmat... tosin tuossakin oli ainakin neljäsosa ihan tavallisia kuvia tavallisista suomalaisista. Loput oli kieltämättä aika rumia ja tosi typerästi stailattuja.
Ja joo, en äänestä persuja. En kyllä vielä tiedä muutenkaan ketä äänestäisin.
Vau. Tämä onkin uutta, jos ihmisen itsensä julkaistavaksi tarkoittaman kuvan julkaiseminen on kyseisen henkilön pilkkaamista.
En niinkään ihmisten naamoille vaan yleiselle tyylille. On Kiitos-paitaa, suomileijonakorua jopa parrassa yms. Junttimeininkiä parhaimmillaan. Voin kuvitella miten osa noistakin ehdokkaista on kitannut kaljaa jossain perähikiän pubissa ja päättänyt, että "tääl Suomes tarvis tehrä asioille jottain!"
Ei kiva. Terv. Yksi kokoomuslainen. Pidetään nämä vaalit asialinjalla.
Hei, äänestetään kaikki taas niitä sliipattuja ja hyvännäköisiä tyyppejä jotka veivät rahamme Eurooppaan ja muuttivat Stadin rekrytointipolitiikan tavallisia suomalaisia syrjiväksi. Ehkä mekin olemme muita parempia jos äänestämme ihmisiä jotka pärjäävät ulkonäkönsä ansiosta? Epävarmuus ja epäkypsyys kunniaan!
Vau. Tämä onkin uutta, jos ihmisen itsensä julkaistavaksi tarkoittaman kuvan julkaiseminen on kyseisen henkilön pilkkaamista.
kun monen sadan ihmisen joukosta valitaan osa jollekin pilasivustolle. Ja ilmeisesti on tarkoituksella valittu ne "rumat ja poikkeavan näköiset". Noh, sellaiset, joiden ulkonäöstä löytyy arvosteltavaa.
Tuon sivun tarkoituksena ei ole muuta kuin nauraa ehdokkaiden ulkonäölle. Valitettavaa on vain se, että joihinkin ominaisuuksiin ei voi henkilö itse vaikuttaa, siksi tuo sivusto ei hassuttelua vaan pilkkaa.
Valitettavaa on vain se, että joihinkin ominaisuuksiin ei voi henkilö itse vaikuttaa
Mahtaiskohan se kirkastua tällaisten omaan nilkkaan osumisten myötä myös persuille?
Valitettavaa on vain se, että joihinkin ominaisuuksiin ei voi henkilö itse vaikuttaa
Mahtaiskohan se kirkastua tällaisten omaan nilkkaan osumisten myötä myös persuille?
kuten moni muukin tuttavistani. Meille se ihonväri ei ole ongelma (kuten ei myöskään uskonto jne.) vaan se, että tänne haalitaan ihmisiä (pakolaisia) enemmän kuin olisi varaa. Minusta tässä on iso ero.
Toki tämä on vain minun ja tuttavapiirini mielipide asiaan enkä nyt tämän syvemmin ala ruotimaan tätä asiaa, koska se ei kuulu tähän ketjuun tai nettiin ylipäänsä (omalta osaltani).
On todella harmi, että aina sorrutaan tähän ala-arvoiseen haukkumiseen (oli puolue mikä tahansa). Ihan kuin oltaisiin alakoulussa.
Uskon silti, että tähän sortuu vain pieni osa puolueiden kannattajista. Mutta valitettavasti ne vähätkin vievät huomion pois oleellisesta ja ehkäpä jopa laskevat kiinnostusta politiikkaan.
Meni vähän ohiksena mutta menkööt.
Että älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon?
Vihreät tuntee persut suureksi uhkaksi itselleen ja maailmankuvalleen, joten persuja saa suomia ihan miten päin vaan.
Mitenkähän asia eroaa persujen toimista? Persut kokee maahanmuuttajat ihan samalla tavalla: uhkaksi itselleen ja maailmankuvalleen, ja suomii niitä.
Kumpi tässä nyt voi oikeasti muka nostaa itseään toisen yläpuolelle?
on tehnyt kollektiivinen "vihreät"? Niin kauan kuin siitä tulee todisteita, jatkuvalla vihreiden hokemisella todistetaan vain se epäilys, että siellä tosiaan suurella osalla osoittaa silmät eri suuntiin.
on kanssa ihan hassun näköinen, joten se on varmaan tosi tyhmä, eiks nii?
Ei habituksen perusteella kannata ketään tuomita. Tuossakin porukassa saattaa olla ihan päteviä oman alansa (enkä nyt tarkoita välttämättä ryyppäämistä, heh heh) asiantuntijoita ja sitä kautta ihan yhtä päteviä kuntapäättäjiä kuin kuka tahansa muukin.
Siihenhän tuolla sivustolla viitataan.
Turha saivarrella.
www.green-looks.tumblr.com