Apua, olen ihastunut työkaveriini!
Joo eli niinkun otsikossa lukee, olen ihastunut työkaveriini, joka on minua hyvin paljon vanhempi. Minulla ei ole aikomusta kertoa asiasta hänelle.
Olisiko jollain jakaa omia kokemuksia joko siitä, että olet ihastunut, tai työkaverisi on ihastunut sinuun? Tarvitsen vertaistukea.
Kommentit (27)
Vertaistukea mihin? Unohda pappa äläkä hekumoi hänestä.
Ota ihmiseen yhteyttä ja yritä sopia treffejä hänen kanssaan?
Olen ihastunut vanhempaan työkaverimieheen. Olin itse huonossa avioliitossa. Tuli hetki, jolloin pääsin vapaa-ajalla oleen tekemisissä miehen kanssa. Mies ihastui ja laittoi viestiä. Kerroin sitten tunteeni. Tuli avioero, ja elämäni muuttui täysin. Tuon rakkaan kanssa jo vuosia yhdessä. Ikäeroa meillä on yli 20 vuotta.
Kerro sille siitä. Mitään et voi hävitä. Yksikään mies ei taatusti pahastu, loukkaannu tai järkyty jos nainen sanoo ihastuneensa häneen.
Vanhempi sua, ja olisko vielä varattukin? Ei muuta kuin nauti tunteesta, mutta yritä olla tekemättä itsestäsi pelleä näyttämällä niitä tunteitasi. Tarvittaessa ole mahdollisimman vähän tekemisissä, ettet paljastu. Kyllä ne tunteet siitä hiljakseen laantuu. Tietty jos työkaveri ei ole varattu, voit miettiä strategian uusiksi, ja ottaa varovasti selville olisko sulla Kannattaa miettiä etukäteen miten mahdollinen parisuhde vaikuttaisi työilmapiiriin.
Tervetuloa joukkoon. Työkaveri mies tainnut ihastua minuun ja omat tunteenikin ovat heränneet. Elämä yllätti, ollaan molemmat vanhoja ja pitkissä avioliitoissa. Työkaverit olen aina pitänyt työkavereina. Jarrut siis päällä molemmilla, ainakin vielä
Vierailija kirjoitti:
Kerro sille siitä. Mitään et voi hävitä. Yksikään mies ei taatusti pahastu, loukkaannu tai järkyty jos nainen sanoo ihastuneensa häneen.
Joku nainen alapeukuttanut täysin päivänselvää tosiasiaa. Naiset eivät hyväksy epämieluisia totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen alapeukuttanut täysin päivänselvää tosiasiaa. Naiset eivät hyväksy epämieluisia totuuksia.
Ja toinen samanlainen painoi alapeukkua jo. Kuvittelee varmaan mielessään, että alapeukkua painamalla se oman miehensä työpaikalla oleva nätti naispuoleinen työkaveri ei tunnustakaan ihastustaan häneen.
Työpaikoilla ei kannata alkaa säätämään mitään, tulee yhtä hel vet tiä siitä olemisesta jatkossa.
Oletko siis ilotyttö ja hän ilosetä?
Vierailija kirjoitti:
Puppua! Mulle mies totesi tähän, että siinä tapauksessa meidän ei enää pidä olla yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilla ei kannata alkaa säätämään mitään, tulee yhtä hel vet tiä siitä olemisesta jatkossa.
Aina voi vaihtaa duunia.
Useamman rakastelukerran jälkeen unohdat hänet helposti.
Tätä kikkaa kannattaa koittaa koska sen avulla kyllästyt häneen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eka voi tuntua siltä mutta olo helpottaa pikkuhiljaa.
Oli vahva molemmin puolinen ihastus viime kesänä työkaverin kanssa. Mitään peruuttamatonta ei ehtinyt tapahtua ja syksyllä tiemme erosi ja nyt vasta alkaa ihastuksen tunne pikkuhiljaa hellittämään. Toki ajattelen häntä päivittäin vieläkin.
Ihanaa 😍