Kuuluuko minun herättää mieheni aamuisin töihin?
minä ä-lomalla mies töissä klo 07-15.30 tai jotain sen jälkeen, välillä menee vasta klo 8 töihin...
Aina ollut näin, silloinkin kun itse olin töissä ja minulle tällä hetkellä tämä on erittäin raskasta ja mies suuttui kun ehdotin että nukutaan eri huoneissa...
Eli miehen kello soittaa klo 06.00 ja torkuttaa sitä 5 min välein tuonne klo 07.00 asti jolloin minun kello herättää että alan laittamaan isompia lapsia kouluun. Vauva on 3kk ja heräilee 2-3 tunnin välien syömään, viimeisn kerran ennen heräämistä vauva syö klo 5-5.30 ja siis miehen kello herättää klo 6.
Haluaisin siihen klo 7 asti mukkua mutta ei miehen herätyksen takia onnistu, itse hän ei välttämättä edes herää tuohon kelloon vaan minä joudun potkimaan ylös.
Tiedän että olen itse miehen tuohon totuttanut mutta en ajatellut sitä silloin kun itsekin jouduin heräämään samaan aikaan ja sain nukkua yöni kunnolla.
Muutenkin meillä nukkumis asiat päin persettä, mies tarvii unta 10-12 tuntia kun minä taas vain jonkun 7 tuntia, mutta joskus olisi kiva itsekin nukkua aamulla pidempään ja herätä siihen että lapset on hoidettu ja ruokittu ja kahvia keitetty yms...
Sillon kun mä saan nukkua niin mies tulee sen jälkeen takasin nukkumaan kun mä olen noussut ja mä alan siivoamaan miehen ja lasten aikaansaamia sotkuja kämpästä, sen takia en halua nukkua oikeestaan koskaan vaikka tarvetta siihen olisi koska en kestä sitä työn määrää joka odottaa noustuani ylös. =(
Kommentit (45)
Vai onko kukaan koskaan kuullut kenestäkään tapansa parantaneesta edes huhua?
Helpommalla pääset, kun yrität itse muuttaa ajatusmaailmaasi niin, ettei päätä kiristä se että miehesi sotkee ja on muutenkin epähuomaavainen. Ajattele vaikka että tuohan se kotiin edes rahaa kun kerran käy töissä.
Toinen vaihtoehto on tietysti lempata se.
Nalkuttamalla teet omasta ja hänen elämästään vaan yhtä kurjuutta. Siinä lapsetkin kärsii ennemmin tai myöhemmin.
Näitä ominaisuuksia et sitten huomannut ja punninnut niitä ennenkuin aloitte lapsia tekemään? Kai sillä sitten oli paljon rahaa ja/tai oli tosi komea ja/tai hyvin varusteltu.
Elämä on valintoja.
1, http://cheapryorollingtobacco.com/#4590 cheap tobacco in europe,