Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko koskaan ollut liian hellää kumppania?
Kommentit (2)
Hintelä ja pienikullinen mies, jolla oli kyllä paljon rahaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mä en oo mikään romanttinen ja hellä persoona vaan enemmän sellainen lady domina. Pari kertaa olen onnistunut kuitenkin törmäämään mieheen joka on halunnut loputtomiin esileikkejä ja lämmittämisiä ja varovaa seksiä, ja se on minulle ihan täysi kammotus. Olen sitten ottanut ohjat omiin käsiin ja miesparat ovat luikkineet pakoon...