Mitä erikoista sinussa on
Kommentit (22)
Olen vasenkätinen - siis vähemmistöä.
En käytä alkoholia - Suomen tasolla erikoista, ystäväpiirissä ei juurikaan.
En ole Facebookissa - suurin osa ikäluokastani on.
Olen harrastanut painia - suhteellisen erikoista naisilla.
Osaan käytännössä Leijonakuninkaan ulkoa.
Pystyn nuolemaan kyynärpäätäni.
Olen monipuolisesti taiteellinen, mutta se hukkuu epävarmuuteen. Tulen esille vain monen ihmisen pakottamana.
Olen kaunis, mutta piilotan sen. Vihaan muistoja nuoruudesta, jolloin kauneus oli riesa, jolla hankin huonon maineen.
Hmm. Olen hyvä ja omistautuva äiti. Lapset kasvavat kauniisti kaksikymppisiksi ilman konflikteja. Olen tyyni ihminen, ja se onharkiten opeteltua.
Ei minulla ole meriittjä. En jää historiankirjoihin.
Ja silti täysin siisti, täysi hammasrivistö!
etten viitsi edes kaikkea sanoa, kun tutut tunnistaa heti :D
Pari juttua: kv-adoptiolapset, taistelulajiharrastus.
kymmeneen vuoteen toista etuhammasta ylhäällä. Oon tottunut siihen jo ja kaikki läheisenikin.
Älä turhaan piilota kaikkea hyvää sinussa.
Olen monipuolisesti taiteellinen, mutta se hukkuu epävarmuuteen. Tulen esille vain monen ihmisen pakottamana.
Olen kaunis, mutta piilotan sen. Vihaan muistoja nuoruudesta, jolloin kauneus oli riesa, jolla hankin huonon maineen.
Hmm. Olen hyvä ja omistautuva äiti. Lapset kasvavat kauniisti kaksikymppisiksi ilman konflikteja. Olen tyyni ihminen, ja se onharkiten opeteltua.
Ei minulla ole meriittjä. En jää historiankirjoihin.
Mä olen koko ikäni miettinyt missä olisin hyvä, mitä erikoista minussa olisi tai miten erottuisin muista, mutta en ole keksinyt mitään.
ja kengistä. Kukaan ei ole vielä sanonut että "hyi hitto mitä vaatteita", vaan yleensä saan hyvää palautetta, jopa vierailta. Erikoisen pukeutumisen vuoksi minut myös muistetaan helpommin. Rakastan neulomista, ja minulla on monta kaunista itsetehtyä neulevaatetta. Saan myös paljon palautetta erikoisesta värisilmästäni, kun laitan yhteen muitakin värejä kuin valkoista ja mustaa.
Olen myös hyväntuulinen ihminen ja vaikutan sillä positiivisesti muihinkin.
Olen tosi onnellinen tavallisista asioista. Kunhan saan vielä ihanan mummonmökkini maalta ja saan asua siellä ihanan mieheni kanssa niin kaikki unelmani ovat toteutuneet.
Ymmärrän, ettei A.W. Yrjänä kaikille uppoa, mutta tässä eräs hänen runonsa, jonka alku kuvaa minua täydellisesti:
"Kaikki kauneus minussa on sammunut
aikaan ja tekemiseen
puhtaus ja tahto väsyneet tappioidensa edessä
silmien kulta karissut näkemästään
lempeät, oikukkaat sanat luopuneet
mahdottomuuden alle
Istuimen päällä kulunut loimi
kun pitää selittää, täytyy lopettaa
ei itseään voi toiselle opettaa
ja siinä kaikki mitä kantaa
eikä siitä ole sädekehäksi
kenellekään"
En kai päällepäin näytä kovin erikoiselta enkä kyllä millään tavalla pyri erottumaankaan. Minulla on kuitenkin enemmän raskaita elämänkokemukseia (kuolemaa ja rikoksia lähipiirissä) kuin ikäiselläni suomalaisnaisella yleensä. Olen kuitenkin keskivertoa hyväntuulisempi. Luen taatusti kerkivertoa enemmän kaunokirjallisuutta ja minulla on tavallista selvästi enemmän lapsia.
Ymmärrän, ettei A.W. Yrjänä kaikille uppoa, mutta tässä eräs hänen runonsa, jonka alku kuvaa minua täydellisesti:
aikaan ja tekemiseen
mahdottomuuden alle
Istuimen päällä kulunut loimikun pitää selittää, täytyy lopettaa
kenellekään"
"ei itseään voi toiselle opettaa ja siinä kaikki mitä kantaa eikä siitä ole sädekehäksi kenellekään"
Pidin tuosta todella ja se puhutteli minua. 5
jos joku kävelee vastaani ja siltä kysytään vähän ajan päästä, että tuliko sinua vastaan joku niin se todennäköisesti sanoo, ettei ole nähnyt ketään.
aikaan ja tekemiseen
mahdottomuuden alle
kenellekään""ei itseään voi toiselle opettaa ja siinä kaikki mitä kantaa eikä siitä ole sädekehäksi kenellekään"
tuosta sun kirjoituksesta, että se puhutteli. Ehkäpä meissä on henkisesti jotain samaa. Toki soisi, että löytäisi samankaltaisuutta jotenkin iloisemmista asioista!
Tykkäsin tuosta runosta jo nuorena, pari vuotta sitten se muistui mieleen ja tajusin, että minähän se siinä...
Löytyy A.W. Yrjänän ensimmäisestä runokirjasta Arcana, tuo runo on Keter VI
todella. se on ollut aina taakka. nyt vasta rupeaa iän myötä helpottamaan.
enkä sano tätä mitenkään omahyväisesti.
jonka liikevaihto on aika tasan miljoona €. Osakkaita on kaksi, joista toinen olen minä.
Pystyn nuolemaan kyynärpäätäni.
Erikoista sakkia.
aikaan ja tekemiseen
mahdottomuuden alle
kenellekään""ei itseään voi toiselle opettaa ja siinä kaikki mitä kantaa eikä siitä ole sädekehäksi kenellekään"
tuosta sun kirjoituksesta, että se puhutteli. Ehkäpä meissä on henkisesti jotain samaa. Toki soisi, että löytäisi samankaltaisuutta jotenkin iloisemmista asioista!
Tykkäsin tuosta runosta jo nuorena, pari vuotta sitten se muistui mieleen ja tajusin, että minähän se siinä...
Löytyy A.W. Yrjänän ensimmäisestä runokirjasta Arcana, tuo runo on Keter VI
Hänellä on runsas kieli, joka ei unohda vanhahtavaa suomea. Ilmaisuvoimainen kynäilijä, joka ei tuhlaa sanoja.
Jokien juoksuun
virtojen polveiluun
veneeni piirtää
kuvion keulapuun
vuoksien pauhuun
kymien yösumuun
aironi viirtää
kiverän sirppikuun
Seuraan tähteäni
tiesin lähteväni matkaan
Kuin rakkaus se minua vainoo
kuin kaipaus sydämen kahlitsee
kuin sairaus tahtoonsa taivuttaa
tiedän mitä teen
Yöt kipua jauhaa
ei aamu anna rauhaa
se itkien, itkien
laahaa surujen nauhaa
viimat vesiä viistää
routasiivin riistää
läpi matkain pitkien
elontunnon, ilon kiistää
Kaipaan tähteäni
toivon pääseväni ääriin
:,:Kuin rakkaus...:,:
Jokien paulaan
virtojen ahtolaan
etenee yksin
pimeää kannoillaan
tulee mieleen että mulla on luonnollisen värinen tukka ja afropermanentti. Olen kolmekymppinen ja jo reilusti harmaantunut.
Lisäksi se, että haluan lapsiperheenäkin asua lähellä kaupungin keskustaa kerrostalossa.
Terkut tutuille :)