Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:55"]
Älä ole edes huomaavinasi omaa ikääsi ja käyttäydy luonnollisesti. Mielikuvamarkkinointi on naisille tärkeää; kun et itse huomaa ikääsi, eivät naisetkaan välttämättä ajattele siitä pahaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niin montako naista sulla nyt on ollutkaan? Muistaakseni sulla oli jotain ongelmia tällä rintamalla joten olet ehkä väärä henkilö neuvomaan.
Ja hyvä, ap, kun kysyit neuvoa täällä, ennen kuin rupesit stalkkaamaan facessa tai tytön naapurustossa, olisi meinaan ollut todella noloa ja kiusallista molemmille ja vähintään sulla olisi mennyt lähikauppa vaihtoon.
Mulla on jo isä. T. Parikymppinen
En voisi ikinä kuvitella seurustelevani itseäni noin paljon vanhemman miehen kanssa, eikä mielipidettäni voi mitenkään muuttaakaan. Enkä todellakaan katsele 40v miehiä sillä silmällä, vaikka osa näyttää niin kuvittelevankin kun tulevat yrittämään..
N20
En ymmärrä sitäkään miten ap kuvittelee seurustelun sujuvan. Ap sulautuu tytön kaveriporukkaan? Tyttö hengaa keski-ikäisten perheellisten kanssa? En tajua, mun mielestä on väärin että keski-ikäinen typistää nuoren elämää, nuoruus on vain kerran eikä sitä kyllä kannata viettää omien vanhempien ikäluokkaan kuuluvan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:59"]Kyllä nelikymppinen mies on ikäloppu kaksikymppisten silmissä. Kaksikymppiset 'naiset' ovat tosin terveen nelikymppisen miehen silmissä lapsia. Elämänkokemus on vähäinen juuri muutettu äidin ja isän helmasta. En voi ymmärtää miten aikuinen mies jaksaa olla lapsista kiinnostunut. Itse katselen mielummin kypsiä naisia joiden kanssa kommunikaatiokin sujuu (ja myös seksi). Terv. nelikymppinen mies
[/quote] ei kaikki naiset kehity henkisesti. Suurin osa vain kyynistyy. 2-kymppisellä on paljon freesimpi ajatusmaailma.
"Kohteliaisuus on nykyään niin harvinaista,että se sekoitetaan helposti flirttailuun." AP on provo,mutta kummasti vanhat limaiset äijät yrittävät saada seksiseuraa naisista,jotka voisivat olla heidän lapsiaan tai pahimmassa tapauksessa lapsenlapsiaan.Kaupan kassaakin vastenmielisempi työ on baarityöntekijä,kun vanhat känniääliöt tulevat kommentoimaan tissejä ja inttämään puhelinnumeroa.
Seurustelin hetken parikymppisenä nelikymppisen miehen kanssa. Kyllä hän vanhalta näytti samanikäisiin nähden, mutta ei se minua sinänsä haitannut. Se mikä haittasi oli se että hänellä ei ollut parikymppisen kyvyt ja minun halut olisi ollut paljon kovemmat kuin mihin hän pystyi. Siinäpä opin sitten ettei paljon kannata ukkeleita katsoa.
Nyt kun olen melkein 50 niin nelikymppinen menisi kyllä oikein hyvin :D tosin edelleenkin toivoisin sitä parikymppisen suorityskykyä...
ei mitenkään :/
Se on fakta että parikymppisillä peenis näyttää tolta niinkuin tossa alapuolella olevassa kuvassa ja sit nelikymppisillä se ei näytä tolta, se vaikuttaa aika paljon suhteeseen :))
…………………...- *" \ - "::*'\
………………„-^*'' : : „'' : : : :: *„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|
Kyllä nyt nelikymppisenä harmittaa että hukkasi ne parhaat nuoruusvuotensa vanhojen roikkuvanahkaisten ja -mahaisten lörppäperseisten ryppyisten ukkojen kanssa.
Olisi helvetti tajunnut silloin kun vielä olisi saanut ikäisensä nuoren miehen, melkein itku pääsee nyt kun kuvia katselee ettei koskaan sellaista puolisoa ollut jota oikeasti olisi ollut ilo katsella.
20-naiset eivät halua seurustella isän ikäisen miehen kanssa. Tuntuisi aika ällöltä seurustella itseään 20-vuotta vanhemman miehen kanssa, itse en haluaisi seurustella 20-vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta joskus se voi toimia, tädilläni oli 22-vuotta vanhempi mies ja he elivät onnellisina kunnes mies kuoli 80-vuotiaana. Kannattaa ennemmin etsiä oman ikäistään seuraa, niin saa yhdessä jäädä eläkkeelle ja matkustella ja tehdä kaikkia kivoja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[/quote]
Jokainen nainen on joskus ollut n. 20-vuotias ja muistaa tarkkaan, miten säälittäviä ikäisesi setämiehet olivat. Mutta tätä et varmaan halunnut kuulla.
[/quote]
Jep, tämä. Ällöttää muistellakin sitä kuinka isääni vanhemmat äijät alkoivat kyylimään ja tekemään aloitteita heti kun alkoi kehittyä, eww. Mikä vika siinä suunnilleen samanikäisessä seurassa on? Tiiän lähipiiristä parin jolla oli ikäeroa 21 vuotta eikä se ollut lähelläkään tyytyväistä liittoa. Kun toinen on sukupolvea vanhempi, arvot ja opit on olennaisesti erilaisia ja makkarissa syntyy turhautumista kun toinen ei pysy tahdissa.
[/quote] Itekkin muistan kuinka kaverin isä flirttaili mulle, kun olin parikymppinen vähän päälle, hieman oksetti mennä niille kylään, kun silloinen kaveri vietti paljon aikaa entisessä lapsuuden kodissa oman perheen kanssa, nyt 31 vee en enää edes reagoi, mutta hieman oudolta se tuntuu jos tosiaan lapsesta asti pitänyt kaverin mukavana isänä,ja yhtäkkiä hullu liittyi päällä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]Eli yksikään näistä vastanneista ei ole noin 20v? Jotain vanhempia? AP
[/quote]
Jokainen nainen on joskus ollut n. 20-vuotias ja muistaa tarkkaan, miten säälittäviä ikäisesi setämiehet olivat. Mutta tätä et varmaan halunnut kuulla.
[/quote]
Jep, tämä. Ällöttää muistellakin sitä kuinka isääni vanhemmat äijät alkoivat kyylimään ja tekemään aloitteita heti kun alkoi kehittyä, eww. Mikä vika siinä suunnilleen samanikäisessä seurassa on? Tiiän lähipiiristä parin jolla oli ikäeroa 21 vuotta eikä se ollut lähelläkään tyytyväistä liittoa. Kun toinen on sukupolvea vanhempi, arvot ja opit on olennaisesti erilaisia ja makkarissa syntyy turhautumista kun toinen ei pysy tahdissa.
[/quote] Itekkin muistan kuinka kaverin isä flirttaili mulle, kun olin parikymppinen vähän päälle, hieman oksetti mennä niille kylään, kun silloinen kaveri vietti paljon aikaa entisessä lapsuuden kodissa oman perheen kanssa, nyt 31 vee en enää edes reagoi, mutta hieman oudolta se tuntuu jos tosiaan lapsesta asti pitänyt kaverin mukavana isänä,ja yhtäkkiä hullu liittyi päällä.
[/quote] * hullu flirtti päällä*
Eronneena 38 vuotiaana miehenä pitää kyllä kommentoida, että alle 25 vuotiaita on hankala iskeä, mutta yli 25 v. naisia ikä ei haittaa. Silti tänä kesänä tunki yks 18 v salituttu muutamankin kerran yökylään. onhan tuon ikäiset lapsellisia, mutta hauskaa oli
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:19"]Kukaan ei tajua että tämän tarinan paskiainen on tämä kassapirkko! Mukavasti antoi nuorinainen ensin ymmärtää olevansa tarjokas, ja sitten suoltaa ihme kökköä että tapaileekin jotain heppua. Ei. Tapaile. Pari viikkoa olen taas tätä tapausta seuraillut, eikä tällä gimmalla ole mitään heppua.. Ei instagramissa ei facessa ei tosielämässä. Jos tyttö tapailee niin heti on kuhertelukuvia sosiaalinenmedia täynnänsä. Kauppaan en ole mennyt enään mutta olen autolla seurannut työmatkoja kotiin asti. Koskaan en ole nähnyt tämän seurassa yhtään mitään miespuolisia, näitä meinaan näkyisi jos olisi! Eli mukavasti onnistuu näemmä tämä valehtelu puolikin joiltain kassa-horoilta. AP
[/quote]
"Nuorinainen" varmasti hymyili ihan kaikille asiakkaille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Mutta sitä et tietenkään rekisteröinyt hekumoidessasi, miten JUURI SINÄ olet kassapirkolle nii-in erityinen. Oisko pieni reality check paikallaan, vaikka näin jälkikäteen? Ja horoksi haukkuminen pakkien jälkeen kertoo sinusta kaiken. Vielä kehtaat stalkata tyttöä; ihan vaan snadin pakkomielteen olet hänestä kehittänyt :O
Jotkut miehet ne ottaa kohteliaan ja ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoituksena, en ymmärrä tätä. Sitte jos ei hymyile niin valitetaan kuinka naiset on perus suomalaisia norsunvittu -naamoja. Ei saatana mitä logiikkaa :D itse kyllä jatkossakin olen hymyileväinen ja ystävällinen kaikille ihmisille, se ei onneksi ole mun häpeä jos joku sen väärin tulkitsee.
40v miehellä (tai naisella) pitäisi olla sen verran enemmän älyä tai elämänkokemusta, että jos se nuori osoittaa kiinnostusta livenä, niin osaa ottaa etäisyyttä ja miettiä mistä on kyse ja onko tää nyt ok(netissä niin nuorta etsivät on enemmän tai vähemmän viallisia).
Itse 35v mies ja joku 20v on aivan liian lapsi ajatuksiltaan. Kyllä niitä on mukava katsella salilla ollessa, mutta kun ne sen suun aukaisee niin ei hyvä (poikkeuksia tietenkin on). Jostain 27v ylöspäin on mulle sopivaa seuraa.
Kerran (okei no muutaman kerran) olen tehnyt sen virheen, että ottanut baarista "kiinnostavan oloisen" naisen mukaan kotiin. Aamulla kyseisen "naisen" äiti tai isä on soittanut hädissään ja tullut hakemaan kotiin(myöhemmin vanhemmat soittelivat aina mulle kun tyttö oli taas radalla). Tai yöllä yksi soittanut äitille ja kysynyt saako jäädä yöksi ja olen päässyt keskustelemaan vanhempien kanssa puhelimessa kuinka kunnalliset aikeet minulla on heidän tytärtään kohtaan :D ja nämä "lapset" on ollut 18-23 vuotiaita kun itse olin 28-31v.
Nyt on omasta mielestä enemmän järkeä päässä ja keskitytään siihen mitä nainen voi antaa älyllisesti ja muuta mitä nuorempana olisi ajatellut "Cosmo paskana".
Nutturat on vedetty kireälle, mariseminen ja kitinä jatkuu ja sukkapuikot kilisee tässä ketjussa.
Oletko koskaan yrittänyt iskeä nyrkkeilysäkkiin nyrkkiäsi?
Ja tuo ap:n himokkaaksi tulkitsema hymy oli todennäköisesti vaan sellainen "hei me ollaan eläinrakkaita kuulutaan samaan porukkaan" - hymy, ei mitään seksuaalista. Mutta jotain positiivistakin toki on, koska jos ap:lla on lemmikkejä, ei hän voi olla täysin itsekäs ja sieluton ihminen, siitä pojot ap:lle. Mun asenne ehkä vähän korjaantui tästä pienestä lisätiedosta. Mutta jätä myyjätyttö silti rauhaan, etsi kumppania muualta, vaikka just eläinharrastuksen parista ja pitäydy kuitenkin siinä oma ikä +-10v haarukassa.