Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
03.07.2015 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...

Kommentit (1089)

Vierailija
941/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että törmäilen siinä kulmilla tarkoittaa todellakin että EN MENE YKSITYIS ALUEELLE! Vanha voin teidän mielestä olla, mutta en ole mikään URPO. AP

Vierailija
942/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:15"]Kävinpäs juuri haukkaamassa aurinkoa aamulenkillä kyseisen naisen asunnolla. Nainen onkin todella kuuma tapaus, kaunis, elämänmyönteinen, kaikkea :) Facetilin perusteella tiedän nimen ja nyt tiedän osoitteenkin. En ota yhteyttä facen kautta, koska en ole varma tunnistaako hän minua siitä kuvasta. Ja muutenkin aina haluan olla fyysisesti paikalla vaikuttamassa kun päätöksiä tehdään. Taktiikkani onpi hengailla siellä kulmilla usein ja törmätä aina "vahingossa" js kerätä reaktiot AP
[/quote]

Hyi! Hullu stalkkeri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen ja osoitteen sain ihan laillisilla metodeilla ;). Älkääs nyt kimmastuko arvon mammat! Tuo osoitejuttu on ihan epäolennaista tässä tapauksesssa. AP

Vierailija
944/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on ikäloppu. Piste. Mun isä on neljäkymmentä. N22

Vierailija
945/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä useimmiten nelikymppinen mies, joka pitää itseään hottiksena ja havittelee parikymppisiä naisia, ei näiden naisten silmissä sitä todellakaan ole. Päinvastoin. Jo pelkästään se että reilusti vanhempi mies on kiinnostunut minusta herättää heti oletuksen että kyse on juurikin vain ja ainoastaan tiukemman reiän ja timmimmän kropan himoitsemisesta. Minä sen sijaan näen omien vanhempieni ikäisen, säälittävän ukon. Ei kiinnosta toimia välineenä sedän egon (ja hepin) kohotukselle. 

Ps. Moni kassatyössä oleva nätti kaveri kertoo usein juttuja näistä vanhemmista miehistä, jotka sinnikkäästi pokailevat. Huvittavaa ja kiusallista. 

Vierailija
946/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:39"]Tuo että törmäilen siinä kulmilla tarkoittaa todellakin että EN MENE YKSITYIS ALUEELLE! Vanha voin teidän mielestä olla, mutta en ole mikään URPO. AP
[/quote]

Kyllä todellakin olet. Sähän oot oikein klassinen esimerkki tälläisestä aspan työssään kohtaamasta vainoajasta. AP, sä olet saanut pakkomielteen tähän henkilöön ja KUVITELLUT hänen kiinnostuksensa!!! Se ei ole todellista!!! Kaikkein vähiten hän haluaa törmäillä suhun kotikulmillaan!!!

Vierailija
947/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 40v miehelle saisi iskostettua, että 40v nainen ei ole ikäloppu. Joo saahan sitä yrittää nuoria naisia jos siltä tuntuu, mutta et paljon pysty vaikuttamaan nuorten naisten mieltymyksiin. Itse kun olin 20v niin isäni oli 45v, että joo ei kiinnostanut sen ikäiset. Nyt näin kolmekymppisenä 40v olisi jo ihan ok siis jos en olisi jo onnellisesti naimisissa about itseni ikäisen kanssa.

Vierailija
948/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:14"]

Ihmisillä, kai enimmäkseen naisilla, on näköjään hirveän voimakas tarve moraaliseen yhteisymmärrykseen rakkausasioista. Hippien yksinkertainen vapaa rakkaus ja seksi ja sosialistien ihmisläheisyys, jossa seksi on myös aika luonteva asia, ovat selvästi jääneet vähemmistöön. Tilalle on tullut järki seksin ohjaajana ja yhteisymmärrys tästä. Vasta samojen arvojen ja järjen käytön perusteella voi alkaa suhteilla, sekstailla ja rakastella.

Keskustelu kuvastaa mielestäni aika hyvin arvojen selvää koventumista Suomessa. Jotain samaa tässä on kuin USA:n moraalisessa ilmapiirissä 1950-luvulla.

[/quote]

Aika poikkeuksellista että mies tunnustaa naissukupuolen kykenevän tekemään päätöksiä järjellä. Yleensä miehet kuvittelevat itse olevansa ainoita joilla on järki päässä. Toki tämänkin kirjoittajan mielestä äly on kovuutta kun on kyse naisesta. Miehestä puhuttaessa järki sitten varmaan on vain järkeä?

Vierailija
949/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tän ketjun, tulin järkiini. Olin ihan satavarma, että työpaikan 10 vuotta nuorempi mies flirttaa mulle ja hakeutuu seuraani milloin minkäkin syyn varjolla. Melkein jo aloin itsekin uskomaan, että jotain on ilmassa. Noh, järki palasi päähäni ja unohdan koko jutun.

t. N36

Ps. Nelikymppiset ja iäkkäämmät "nuorekkaat" setämiehet ei vaan nappaa, ei mitenkään. Eniten tökkkii just tuo, että pitää vakuutella olevansa tosi nuorekas ja että ikä  on vaan numeroita. Miten epätoivoista ja samalla totaalinen turn off.

Vierailija
950/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

194 lisää että kokemusta on vainoajasta. Numeroani ja nimeäni hän ei luojan kiitos saanut tietoonsa, mutta muun muassa työmatkoilla seurasi ja aina kun näki minut jossain, lähti perään. Tunnisti autoni. Kerran hän tuli kauppaan perässäni. Koitti kiinnittää huomioni. Olin niinkuin en tuntisikaan häntä. Koko touhu "loppui" vasta kun vaihdoin työpistettä. Vieläkin jos hän näkee mut jossain, hän reagoi jotenkin ihmeellisesti :D

Vierailija
951/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää..itse olen 47v mies ja kyllä silmäpeliä ja kiinnostusta alta 3 kymppisiltä naisilta tulee usein. Vähän aikaa sit baarissa 22v nainen luuli mua 35 vuotiaaksi ja kun sanoin oikean iän niin sanoi että 'hyvin säilynyt' ..pukeudun nuorekkaasti, kroppa hyvässä kunnossa kun käyn salilla, 183cm/81kg, pilkettä silmäkulmassa..no hiukset lähtenyt ja ajanut ihan kaljun mutta eipä se näytä haittaavan ..ehkä se tärkein että itse koen olevani sama 3 kymppinen edelleen ;)

Vierailija
952/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorista neidoista tykkää vanhemmista, mutta heillä on varaa laittaa sitten muuten tiukemmat kriteerit. Onko ap charmantti, nuorekas, urheilullinen ja varakas komea mies?

Vierailija
953/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:48"]

Ihmisillä, kai enimmäkseen naisilla, on näköjään hirveän voimakas tarve moraaliseen yhteisymmärrykseen rakkausasioista. Hippien yksinkertainen vapaa rakkaus ja seksi ja sosialistien ihmisläheisyys, jossa seksi on myös aika luonteva asia, ovat selvästi jääneet vähemmistöön. Tilalle on tullut järki seksin ohjaajana ja yhteisymmärrys tästä. Vasta samojen arvojen ja järjen käytön perusteella voi alkaa suhteilla, sekstailla ja rakastella.

Keskustelu kuvastaa mielestäni aika hyvin arvojen selvää koventumista Suomessa. Jotain samaa tässä on kuin USA:n moraalisessa ilmapiirissä 1950-luvulla.

[/quote]

Aika poikkeuksellista että mies tunnustaa naissukupuolen kykenevän tekemään päätöksiä järjellä. Yleensä miehet kuvittelevat itse olevansa ainoita joilla on järki päässä. Toki tämänkin kirjoittajan mielestä äly on kovuutta kun on kyse naisesta. Miehestä puhuttaessa järki sitten varmaan on vain järkeä?

[/quote]Kylläpä vastasit oudosti.

Vierailija
954/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:18"]

Minun mielestäni ihminen saa pääosin alistua siihen, että silloin kun olit parikymminen armeijasälli ja siitä eteenpäin, elit sitä aikaa ja se on sinulta nyt ohi. Nykyisillä parikymppisillä 95- luvulla syntyneillä on hauska nuoruus vielä edessä ja he elävät sitä elämänvaihetta, johon 40-vuotiaat eivät enää kuulu.

[/quote]

Tarkalleen otteen :vuonna 95 syntyneillä varsinainen  nuoruus on jo takana ja aikuisikä alkanut jo  pari vuotta sitten ....

Aikuiset eivät voi välttää sitä että esim. työpaikalla he ovat ja joutuvat väistämättä tekemisiin  hyvinkin  eri-ikäisten ihmisten kanssa ja kaikkien kanssa on tultava toimeen. Samoin monissa  harrastuksissa jne.

Jo 20-vuotias ihminen,  joka ei   missään tilanteessa pysty, eikä suostu minkäänlaiseen kanssakäymiseen ja kommunikointiin  yhtään itseään vanhempien ihmisten kanssa , on  henkisesti jälkeenjäänyt yksilö .jonka tulevaisuudenennuste ei näytä hyvältä.

Outoa muuten ,että sanot vuonna 95 syntyneiden ´elävän  elämänvaihetta johon 40-vuotiaat eivät enää kuulu ( ...kuuluivatko siis aiemmin ?!)

Vierailija
955/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin pervoa jos ikäero on niin suuri että voisi olla sen nuoren äiti/vanhan tytär. Jos nyt etsisin suhdetta (mitä en tee), ikähaarukka olisi n.32-50. N 42.

Vierailija
956/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrohan, miksi olet edelleen vapaa stalkkaamaan parikymppistä myyjäneitoa? Oletko nirso vai etkö ole kelvannut kenellekään tähänkään asti? Vai oletko jo kertaalleen eronnut, ehkä lapsiakin riippana? Hyvät nelikymppiset miehet elää yleensä hyvää parisuhde-ja perhe-elämää sopivanikäisen vaimonsa kanssa ja kypsyy yhdessä kumppaninsa kanssa ymmärtäen sekä oman että puolison ikääntymisen. Ne ongelmakeissit sitten esim. ostaa moottoripyöriä, himourheilee, käyttää hormoneita ja stalkkaa parikymppisiä ravintolan lihatiskeillä ja jopa kaupan kassalla.... Opiskeluaikana naureskeltiin salaa just sinunlaisille kypsille, mielestään himottaville setämiehille, jotka tuli esittämään elämänkokemusta ja varallisuuttaan ja golfrusketustaan nuorille tytöille jotenkin olettaen, että heti lähtee tytöt messiin, kun tällainen pakkaus on tarjolla, juu ei. Seppo oli se termi, mitä teistä silloin käytettiin. Ja kukaan kaveripiiristä ei oikeasti lähtenyt yhdenkään sepon matkaan, vitsit vitseinä.

Vierailija
957/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 40-vuotiaille miehille saisi iskostettua, että ovat parhaat päivänsä eläneitä, eli ovat ikäloppuja?
N24

Vierailija
958/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:43"]

Nelikymppinen on ikäloppu. Piste. Mun isä on neljäkymmentä. N22

[/quote] Vai sinun  isäsi on siis jo ikäloppu ?

Ikävämpi juttu.

Minun isäni sen sijaan  oli vielä tuossa iässä hyvä tenniksenpelaaja ja Brasiliassa (synnyin siellä) erään sikäläisen suuren panimon tekninen johtaja.

Tämä oli siis  5 vuotta ennen syntymääni.

Vierailija
959/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:55"]

[/quote]

[/quote]

Et sitten parempaan pystynyt?

Vierailija
960/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:55"]

[/quote]

[/quote]

Et sitten parempaan pystynyt?

[/quote]En ole sama, mutta olihan tuo outo vastaus.

Ketju on lukittu.