Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
03.07.2015 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...

Kommentit (1089)

Vierailija
1001/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:42"]Up
[/quote]
Kuka kääpä on nostanut tämän 02.42 ja miksi yleensä tekee niin?

Vierailija
1002/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua. Itseä ei haittaa kenenkään muun suhteet. Jos jotain haittaa se on voivoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:12"]Nutturat on vedetty kireälle, mariseminen ja kitinä jatkuu ja sukkapuikot kilisee tässä ketjussa.
[/quote]Rakkaus on tärkein.
Katkeruus ja muut omat kokemukset tai niiden puutteet saa Nutturat, sukkapuikot, mariseminen ja kitinän liikkeelle.

Vierailija
1004/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:12"]Nutturat on vedetty kireälle, mariseminen ja kitinä jatkuu ja sukkapuikot kilisee tässä ketjussa.
[/quote]
No ihanaa kuitenkin että täällä on Nuorta Lihaa -ritarikunta ajamassa nuorten naisten etua ja muistuttamassa heille että ovat vain käveleviä p****ja.

Vierailija
1005/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:42"]Up
[/quote]
Kuka kääpä on nostanut tämän 02.42 ja miksi yleensä tekee niin?
[/quote]Pedolla on monta nimeä ja sen numero on 02.42...?

Vierailija
1006/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:17"]Mikäköhän minua vaivaa kun olen 23 vuotias nainen ja en välitä vaikka mies olisi 19-40 ! Maby because I think age is just number!
[/quote]
Sua vaivaa se että olet nuori eikä sulla ole vielä kokemusta siitä tilanteesta kun ikä ei olekaan vain numero.

Vierailija
1007/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustella 23-vuotiaana 37-vuotiaan kanssa. Yhdessä ollaan 12-vuotta myöhemmin.

Vierailija
1008/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:16"]

No pari viikkoapa olen tasoitellut ihan vitutusta tässä.  Ja mitäs sanoin, heitin vain siinä hihnalla että mites sulla tänään on päivämennyt? Onkos ollut kiirusta? Eli aika v i t u n tungettelevaa johon sitten pitää ehdottomasti vastata että sooooooriiiiiiim määäää tapaiileen jo täs yhtäääää tyyyppiii..... vähän niin kuin noin. Todella noloa minulle, ei niinkään torjunta vaan se että muitakin ihmisiä siinä paikalla. Mautonta. Käytöstavat kunniaan.

No mitäs läksit nolaamaan itsesi ?

[/quote]

Miten tuo mukavastaus liittyy kysymykseesi, jollet muuta kysynyt, olet varmasti kuolannut niin näkyvästi, että tyttöparalle tuli sinusta ällötyksissään kiire saada edes vähän etäisyyttä liian tungettelevasta luulotautisesta asiakkaasta ? 

Miksi yhä seuraat, kun kerran pakit jo tuli ? Käytkö hitaalla, etkö ymmärrä puhetta ?

Vierailija
1009/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:16"]

No pari viikkoapa olen tasoitellut ihan vitutusta tässä.  Ja mitäs sanoin, heitin vain siinä hihnalla että mites sulla tänään on päivämennyt? Onkos ollut kiirusta? Eli aika v i t u n tungettelevaa johon sitten pitää ehdottomasti vastata että sooooooriiiiiiim määäää tapaiileen jo täs yhtäääää tyyyppiii..... vähän niin kuin noin. Todella noloa minulle, ei niinkään torjunta vaan se että muitakin ihmisiä siinä paikalla. Mautonta. Käytöstavat kunniaan.

No mitäs läksit nolaamaan itsesi ?

[/quote]

Miten tuo mukavastaus liittyy kysymykseesi, jollet muuta kysynyt, olet varmasti kuolannut niin näkyvästi, että tyttöparalle tuli sinusta ällötyksissään kiire saada edes vähän etäisyyttä liian tungettelevasta luulotautisesta asiakkaasta ? 

Miksi yhä seuraat, kun kerran pakit jo tuli ? Käytkö hitaalla, etkö ymmärrä puhetta ?
[/quote]

Tän keskustelun otsikko kertoo jo vastauksen tohon kysymykseen. "Miten 20v naisille saisi iskostettua ettei nelikymppinen mies ole ikäloppu?" Eli asiaa pitää oikein yrittää iskostaa koska parikymppiset naiset eivät sitä usko eli eivät syty näistä keski-ikäisistä miehistä. Mutta nämähän miehet eivät sitä usko vaan jankkaavat ja jankkaavat. Säälittävää. Mutta näille ukoille tässä pari syytä miksi itse henkilökohtaisesti en ikinä ottaisi nelikymppistä miestä; en kehtaisi esitellä isääni vain kymmenen vuotta nuorempaa äijää vanhemmilleni, sanomattakin selvää että nuori mies jaksaa painaa sängyssä paremmin kun keski-ikäinen mies sekä vielä tulevaisuutta ajatellen, en halua miestä joka on jo kuollut kun itse jään eläkkeelle. En myöskään halua, että tulevilla lapsillani on isänä pappa joka ei oikeen jaksa pysyä enää menossa mukana. Ja lisäksi, en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa noinkin iäkkäisiin miehiin. Jokohan noi riittäis.

Vierailija
1010/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:25"]

Mussa kuulle ei ole mitään vikaa, olen jees 40-kymppiseksi, eli voisi edes sen verran kiinnostaa että lähtisi kaffelle edes kertaalleen! Torjunta loukkaa aina, varsinkin aiheeton.

[/quote]

Hei ap, mä ymmärrän sua täysin! Saatan olla jopa vähän ihastunut sinuun, koska vaikutat niin fiksulta! Jospa me voisimme treffata ja katsoa mitä välillemme kehkeytyy?

Olen tosin hieman sinua vanhempi, mutta ei mussa mitään vikaa ole kuitenkaan. Olen ihan jees 60-vuotiaaksi naiseksi. Eli kyllähän sinua edes sen verran kiinnostaa, että lähdet kanssani kaffelle edes kertaalleen. Ethän toki halua aiheettomasti minua torjuakaan :)

Missä tavataan?

T: Miten 40v miehille saisi iskostettua että kuusikymppinen nainen ei ole ikäloppu

[/quote]

Tässä kuusikymppinen (lähempänä omaa ikäluokkaasi ja markkina-arvoasi) osuvasti numero 666..

Älä nyt syö sanojasi, äläkä puhu itseäsi pussiin.. Älä pilaa mahkujasi..

Vierailija
1011/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:07"]No terve taas, aloitan tämän ekan lauseen haistattelulla. Siinä siis se. Ihanko olette palstan gurbbendaalit sitä mieltä että olen joku vainoajatappaja? Ihan poliisille pitäisi musta ilmoittaa?  Ihan sillä vain että olen vanhempi mies enkä mikään parikymppinen Robin? Voin rauhoittaa että en ole väkivaltainen, missään nimessä. Mutta koen että minua on tässä tilanteessa loukattu ja olisi kohtuullista että tämä kyseinen nuorinainen myös sisäistäisi sen. Esim. anteeksi pyyntö riittää! Ei mul muuta. AP
[/quote]
Mitä sen pitää pyytää anteeksi? Sitä kun hymyili, kuten asiakaspalvelijan kuuluu?

Vierailija
1012/1089 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP haukkuu, nimittelee ja jopa huorittelee kanssaihmisiään, mutta häneltä pitäisi pyytää anteeksi..

Ei taida ihan koko korttipakalla pelata tämä taukki..

Vierailija
1013/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:26"]

Kiitospa kiinnostuksesta mutta keskityn mielummin huomattavasti nuorempiin. AP

[/quote]

Hei ap!

Et varmaankaan nyt ole tosissasi? Itsehän sinä sanoit, että jos ihminen on jees, niin voisi edes sen verran kiinnostaa, että kertaalleen kahvilla lähtee käymään! Minä olen ihan jees kuusikymppiseksi, joten miksi et edes kahville kanssani muka lähtisi? Itsekin sanoit, että aiheeton torjunta loukkaa, miksi nyt sitten minut täysin aiheetta torjut?? Luulin että sinullekin olisi enemmän merkitystä sillä, millainen se ihminen on kuin pelkkä ikä! :(

Vaikutit noiden kommentiesi puolesta niin fiksulta mieheltä, mutta ilmeisesti oletkin vain tekopyhä kaksinaismoralisti, joka ei itse elä kuten muille saarnaa? Eipä ole kovin miehekästä alkaa heti perumaan puheitaan. Olet minulle vähintäänkin anteeksipyynnön velkaa, vaikket nyt sitten kahville lähtisikään.

T: 60v nuorekasnainen

Vierailija
1014/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhannaisen tapauksessa on kyseessä muukin kuin ikä. Naisen solut vanhentuat aikaisemmin kuin miehen, ja myös ei voi saada enää lapsia. Mies voi saada lapsia vielä yli 100v.  Ja ei ole sama pyytää kahville netissä anonyyminä netissä kuin live tilanteessa. Nuorinainen kassa loukkasi minua livetilanteessa, oli ihmisiä myös näkemässä. AP

Vierailija
1015/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:21"]Vanhannaisen tapauksessa on kyseessä muukin kuin ikä. Naisen solut vanhentuat aikaisemmin kuin miehen, ja myös ei voi saada enää lapsia. Mies voi saada lapsia vielä yli 100v.  Ja ei ole sama pyytää kahville netissä anonyyminä netissä kuin live tilanteessa. Nuorinainen kassa loukkasi minua livetilanteessa, oli ihmisiä myös näkemässä. AP
[/quote]
Voi voi. Ollaan sulle monesti jo selitetty, että me nuoret naiset keskitytään ikäisiimme nuoriin miehiin. Kaltaisesi papat ovat vain säälittäviä.

Vierailija
1016/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:21"]

Vanhannaisen tapauksessa on kyseessä muukin kuin ikä. Naisen solut vanhentuat aikaisemmin kuin miehen, ja myös ei voi saada enää lapsia. Mies voi saada lapsia vielä yli 100v.  Ja ei ole sama pyytää kahville netissä anonyyminä netissä kuin live tilanteessa. Nuorinainen kassa loukkasi minua livetilanteessa, oli ihmisiä myös näkemässä. AP

[/quote]

Miten naisen solut vanhenevat nopeammin kuin miesten, jos naisten keskimääräinen elinikä on lähes kymmenen vuotta miehiä korkeampi? Nuorempi mies on naiselle biologisessa mielessä ainoa järkevä valinta, jos haluaa kumppanin loppuelämäkseen. Harva haluaa kymmeniä vuosia leskenä tuhlata.

Vierailija
1017/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ap nukkumaan? Herääks se 5 aamulla niinkuin muutkin vaarit?

Vierailija
1018/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kumppania haetaan loppuelämäksi. Elemä on yhtä kokeilua, puolet liitoista päättyy eroon. Itsekin ajattelin tätä kassatyttö suhdetta vain tämän kesän jutuksi. Näin ne elämän suuret rattaat kulkevat. AP

Vierailija
1019/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:21"]Vanhannaisen tapauksessa on kyseessä muukin kuin ikä. Naisen solut vanhentuat aikaisemmin kuin miehen, ja myös ei voi saada enää lapsia. Mies voi saada lapsia vielä yli 100v.  Ja ei ole sama pyytää kahville netissä anonyyminä netissä kuin live tilanteessa. Nuorinainen kassa loukkasi minua livetilanteessa, oli ihmisiä myös näkemässä. AP
[/quote]

Eli lähtisitkö edes kahville sinua iskevän 60 vuotiaan kanssa, jos hän livetilanteessa sinua iskisi? Vai mahtaisitko syyllistyä aiheettomaan torjuntaan?

Vierailija
1020/1089 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä kaffeelle jos eukko tarjoaisi. Itse olisin toki tarjonnut tälle nuorellenaiselle. AP

Ketju on lukittu.