Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Tarkkailenpa naista toistaiseksi HYVIN etäältä, enkä lähesty sen koommin. Vituttaa vain selata koko ajan vain naisen face ja instagram profiileja jos sieltä paljastuuki joku nuoren kollin naama. AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:17"]Tarkkailenpa naista toistaiseksi HYVIN etäältä, enkä lähesty sen koommin. Vituttaa vain selata koko ajan vain naisen face ja instagram profiileja jos sieltä paljastuuki joku nuoren kollin naama. AP
[/quote]
Usko jo. Se ei halua sua.
No vähiten meistä SINÄ siitä tiedät.
Itse aikoinaan avioiduin parikymppisenä itseäni reilusti vanhemman kanssa. Ekat 10vuotta oli ok mut sen jälkeen mies on pappaantunut reilusti. Harmittaa....:\ tuntuu et itseki vanhenee kun toinen on kohta jo valmis eläkkeelle.... Nyt valitsisin toisin.
Nyt sitä järkee päähän mies... Tottakai se on hymyillyt sulle, sehän kuuluu siihen asiakaspalveluun! Ja se että muisti ostokset, ei kerro mitään. Kyllä mäkin muistan työn kautta vastaan tulevista henkilöistä paljon pieniä yksityiskohtia, kun tilanteet muuten pääpiirteissään toistuu niin samanlaisina. Kiva joskus piristääkin toista sillä, että sanoo muistavansa. Maailma ois paljon parempi paikka, jos ei sunkaltaiset miehet ottais jokaista hymyä henkilökohtaisena flirttinä ja alkais stalkkaamaan kotioven edessä....
Niin ja itse olen 22.
Hei, nyt olisi hauska tietää, mitä ostit, ap? Koska mitenkään en usko, että ne ostokset jäi mieleen sinun takiasi vaan siksi, että niissä oli jotain erikoista. Niveaa ja nenäliinoja? Jättiaski kondomeja? Kymmenet samanlaiset mustat sukat? Chiasiemeniä, gojimarjoja, lucumaa ja spirulinaa? Avokadopastan ainekset?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:14"]
Ihmisillä, kai enimmäkseen naisilla, on näköjään hirveän voimakas tarve moraaliseen yhteisymmärrykseen rakkausasioista. Hippien yksinkertainen vapaa rakkaus ja seksi ja sosialistien ihmisläheisyys, jossa seksi on myös aika luonteva asia, ovat selvästi jääneet vähemmistöön. Tilalle on tullut järki seksin ohjaajana ja yhteisymmärrys tästä. Vasta samojen arvojen ja järjen käytön perusteella voi alkaa suhteilla, sekstailla ja rakastella.
Keskustelu kuvastaa mielestäni aika hyvin arvojen selvää koventumista Suomessa. Jotain samaa tässä on kuin USA:n moraalisessa ilmapiirissä 1950-luvulla.
[/quote]
Aika poikkeuksellista että mies tunnustaa naissukupuolen kykenevän tekemään päätöksiä järjellä. Yleensä miehet kuvittelevat itse olevansa ainoita joilla on järki päässä. Toki tämänkin kirjoittajan mielestä äly on kovuutta kun on kyse naisesta. Miehestä puhuttaessa järki sitten varmaan on vain järkeä?
[/quote]Kylläpä vastasit oudosti.
[/quote]
Et sitten parempaan pystynyt?
[/quote]En ole sama, mutta olihan tuo outo vastaus.
[/quote]
En usko ettet ole sama. Ei ole todennäköistä että täsmälleen samoin "ajatteleva" ja kirjoittava tyyppi päivystää täällä ja päivittää selainta 30 sekunnin välein ja vastaa kommenttiini salamannopeasti.
Lopeta jankkaaminen ja vastaa kunnolla jos osaat keskustella. Vaikka jos osaisit niin olisit sen jo tehnyt. Uskon kyllä että järjen käyttö tuntuu sinulle etäiseltä ajatukselta, rakkausasioissa kuten muussakin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:14"]
Ihmisillä, kai enimmäkseen naisilla, on näköjään hirveän voimakas tarve moraaliseen yhteisymmärrykseen rakkausasioista. Hippien yksinkertainen vapaa rakkaus ja seksi ja sosialistien ihmisläheisyys, jossa seksi on myös aika luonteva asia, ovat selvästi jääneet vähemmistöön. Tilalle on tullut järki seksin ohjaajana ja yhteisymmärrys tästä. Vasta samojen arvojen ja järjen käytön perusteella voi alkaa suhteilla, sekstailla ja rakastella.
Keskustelu kuvastaa mielestäni aika hyvin arvojen selvää koventumista Suomessa. Jotain samaa tässä on kuin USA:n moraalisessa ilmapiirissä 1950-luvulla.
[/quote]
Aika poikkeuksellista että mies tunnustaa naissukupuolen kykenevän tekemään päätöksiä järjellä. Yleensä miehet kuvittelevat itse olevansa ainoita joilla on järki päässä. Toki tämänkin kirjoittajan mielestä äly on kovuutta kun on kyse naisesta. Miehestä puhuttaessa järki sitten varmaan on vain järkeä?
[/quote]Kylläpä vastasit oudosti.
[/quote]
Et sitten parempaan pystynyt?
[/quote]En ole sama, mutta olihan tuo outo vastaus.
[/quote]
En usko ettet ole sama. Ei ole todennäköistä että täsmälleen samoin "ajatteleva" ja kirjoittava tyyppi päivystää täällä ja päivittää selainta 30 sekunnin välein ja vastaa kommenttiini salamannopeasti.
Lopeta jankkaaminen ja vastaa kunnolla jos osaat keskustella. Vaikka jos osaisit niin olisit sen jo tehnyt. Uskon kyllä että järjen käyttö tuntuu sinulle etäiseltä ajatukselta, rakkausasioissa kuten muussakin.
[/quote]
:D On hullulla hullun huvit.
AP osti eläin ruokaa, jota kassatytsy sitten kommentoi yli viikko! ostoksen jälkeen. Hyvin normaali ostos, ei pitäisi jäädä kassan mieleen normaalisti. AP
Ei kai kukaan nelikymppinen tosissaan kuvittele, että parikymppiset naiset olis heistä kiinnostuneita?? Mulla ei ole mitään keski-ikäisiä eikä vanhoja vastaan, ovat ihan okei, oma isäni on 45 ja äitini 44 ja ovat ihania, hyväkuntoisia ja iloisia ihmisiä. Mutta en ikinä voisi edes kuvitella, että seurustelisin jonkun nelikymppisen kanssa! Ensinnäkin olisimme täysin erilaisella aaltopituudella, mitä yhteistä meillä voisi olla? Mies olisi elänyt jo lapsuutensa ja nuoruutensa, kun minä vasta synnyin. Ja toki se ulkonäkökin vaikuttaa, vaikka nelikymppinen mies voi olla, jos hyvin sattuu, vielä suhteellisen ok-näköinen, niin 10v ja näyttää papalta. Sen verran olen pinnallinen, että en halua vierelleni harmaatukkaista vanhaa miestä.
Ja kun mulla on opiskelut vielä paljon kesken, sitten haluan saada hyvän työpaikan ja vähän matkustella yms., ja haluan lapsia tuossa n. 10 v kuluttua,, niin mies olisi ainakin sen 50. Joten, ei kiitos! N21
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:26"]
AP osti eläin ruokaa, jota kassatytsy sitten kommentoi yli viikko! ostoksen jälkeen. Hyvin normaali ostos, ei pitäisi jäädä kassan mieleen normaalisti. AP
[/quote] Ehkä sillä on itsellä eläimiä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:26"]AP osti eläin ruokaa, jota kassatytsy sitten kommentoi yli viikko! ostoksen jälkeen. Hyvin normaali ostos, ei pitäisi jäädä kassan mieleen normaalisti. AP
[/quote]
Mä olin grillillä töissä muutama vuosi sitten ja muistan edelleen muutaman asiakkaan tilauksen. Ja ei. En ole kiinnostunut heistä ihmisinä ollenkaan
Totuus on että nelikymppiset miehet hakevat nuorta, koska ovat huomanneet orastavat potenssi ongelmat. Ensin seisoo nuoren kanssa kuin nuorena miehenä, mutta alkuinnostuksen jälkeen laantuu ja tällöin nuori tyttö vaihtaa omanikäiseen. Tämä juttu on fakta, kokemusta löytyy lähipiiristä.
Ap, onko sulla lapsia? Tykkäisitkö itse että joku "nuorekkaasti pukeutuva" nelikymppinen kyttäisi omaa parikymmpistä tyttöäsi tai poikaasi tämän asunnon ympäristössä?
Kerrotko, ap, vähän tarkemmin, miten nuorekkuutesi ilmenee? Mikä on pituus ja paino? Entä rasvaprosentti ja vyötärönympärys? Miten on hiusrajan laita, onko pysynyt samassa kohtaa kaikki nämä vuosiKYMMENET? Joudutko värjäämään harmaita hiuksia piiloon?
Nuorinainen. Nuortanaista. Sä oot AP TYHMÄ.
Eläinruoka voi jäädä mieleen koska moni tyttö ja poikakin on eläinrakas tai on itselläkin elukka joka syö samaa ruokaa. On se nyt ihan eri asia kuin joku vessapaperi tai kaurahiutale kuitenkin.
No tuo ostos selittää, ehkä myyjällä on itsellään eläimiä ja ostaa samaa ruokaa tai sama ruoka ei ole sopinut omille elukoille tms. Eli unohda, ap. Likka muistaa Frolic-pussin, ei sinua.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 05:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:46"]
Miten kauan jaksatte kävellä ilman taukoa ja vettä kesällä? Itsellä menee kevyesti 6 tuntia putkeen (testattu juuri muutama päivä sitten), ja ikää on kohta tuo parjattu 40 v. Taitaa nuoremmat karjut jäädä kyydistä? Enemmänkin menisi tarvittaessa, mutta noin alkuun, eikä tunnu missään seuraavana päivänä. T. mies.
[/quote]
Hyii, tuollainenhan susta tekee niin nuorekkaan! Siis kuivan! Ja rypyt syvenee, yh!
[/quote]
Ei tuossa mitkään rypyt syvene. Ja en minä kyllä mikään kuivan kesän orava ole, ts. en ole mikään himoliikkuja. Ja jos jaksaa painella 40 km kävellen, niin eiköhän kestävyys sängyssä ole ihan kelvollista luokkaa. Monet miehet paniikissa yrittävät siinä 4 kympin korvilla tehdä samoja suorituksia kuin 20-vuotiaana. Oleellista on enemmänkin se että paikat eivät brakaa, ja palautuminen on nopeaa, kuten itselläni. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:06"]
Ap, kerrohan, miksi olet edelleen vapaa stalkkaamaan parikymppistä myyjäneitoa? Oletko nirso vai etkö ole kelvannut kenellekään tähänkään asti? Vai oletko jo kertaalleen eronnut, ehkä lapsiakin riippana? Hyvät nelikymppiset miehet elää yleensä hyvää parisuhde-ja perhe-elämää sopivanikäisen vaimonsa kanssa ja kypsyy yhdessä kumppaninsa kanssa ymmärtäen sekä oman että puolison ikääntymisen. Ne ongelmakeissit sitten esim. ostaa moottoripyöriä, himourheilee, käyttää hormoneita ja stalkkaa parikymppisiä ravintolan lihatiskeillä ja jopa kaupan kassalla.... Opiskeluaikana naureskeltiin salaa just sinunlaisille kypsille, mielestään himottaville setämiehille, jotka tuli esittämään elämänkokemusta ja varallisuuttaan ja golfrusketustaan nuorille tytöille jotenkin olettaen, että heti lähtee tytöt messiin, kun tällainen pakkaus on tarjolla, juu ei. Seppo oli se termi, mitä teistä silloin käytettiin. Ja kukaan kaveripiiristä ei oikeasti lähtenyt yhdenkään sepon matkaan, vitsit vitseinä.
[/quote]Hyvä esimerkki aiheen voimakkaasta moralisoinnista.