Kertokaa noloimpia seksikömmähdyksiänne!
Minä ja mieheni harrastimme joskus nuorempana seksiä piknikillä suojaisassa paikassa joen rannalla. Yhtäkkiä ohi meni vene, josta hurrasi ihmisiä! :D Nolotti silloin, nyt naurattaa.
Joskus nuorempana otin poikaystävältäni suihin, ja hän pieraisi. Repesin nauruun ja häneltä jäi happy ending saamatta.
Kommentit (54)
Siis ennen kuin hän oli saanut survaistua munansa minuun takaapäin. Hävetti ihan helvetisti.
olin isohkomunaisen miehen kanssa.. Hänen kalunsa ei mahtunut pimppiini, joten hätäpäissäni tungin sen peppureikääni. Olin kännissä, mies onnessaan. Jälkeenpäin ajateltuna ei mennyt ehkä ihan niinkuin Strömsössä se keikka..
että muna joka ei pimppiin mahdu, mahtuu peräreikään. Ja vielä ilman liukasteita ja muuta lämppäämistä.
Siis ennen kuin hän oli saanut survaistua munansa minuun takaapäin. Hävetti ihan helvetisti.
hahahaaa
olin isohkomunaisen miehen kanssa.. Hänen kalunsa ei mahtunut pimppiini, joten hätäpäissäni tungin sen peppureikääni. Olin kännissä, mies onnessaan. Jälkeenpäin ajateltuna ei mennyt ehkä ihan niinkuin Strömsössä se keikka..
että muna joka ei pimppiin mahdu, mahtuu peräreikään. Ja vielä ilman liukasteita ja muuta lämppäämistä.
Ja teininä oli vielä pienempi. Ei sitä ollut juuri mikään vielä venyttänyt :) Peppuun mahtui pienellä rentoutuksella ja syljellä liukastettuna.
Mulla on aika pieni pimppi.
pieni pimppi ja iso peräreikä.
Nuorena paneskelin erään miehen kanssa kirkon pihalla lähellä kotikontujani. Muutamaa viikkoa myöhemmin paikalla muissa asioissa vieraillessani huomasin, että panopaikkaamme osoitti valvontakamera kutakuinkin suoraan. Toivottavasti vaksi oli nukahtanut monitorinsa ääreen sinä yönä!
Mikään ei ole niin vituttavaa kuin nainen, jolla on pieni pimppi! Yhyy :(
Kateus paistaa bittiavaruudesta tänne asti! Mikään ei ole niin vituttavaa kuin nainen, jolla on pieni pimppi! Yhyy :(
Kyllä se muna sinne pimppiin ois mahtunut, ei siitä mihinkään pääse. Toki on ymmärrettävää, että kirjoittaja ei sitä välttämättä ole sinne halunnut, koska ei ole ollut tarpeeksi kiihottunut, ja sen takia on sattunut. Kuitenkin, kyllä se sinne mahtunut olis.
jltkn vantaalaiselta yh-huoralta ns. vakipanon kanssa ( nykyinen toinen mies kihlattu), oli jäähyväisiä jätetty yömyöhään exän kanssa, seurauksena tulipunainen kutiava pillu ja trikomonas, siitä sitten selittelemään seuraavalle eli tulevalle aviomiehelle, miten vanha suola janotti ja oli heikko hetki. Onneksi kaikki hyvin, loppu hyvin. Vaan niin noloa raapia alapäätä kun kysellään taudeista. Ikinä ollut mitään aiemmin.
Kuitenkin, kyllä se sinne mahtunut olis.
Olin menettänyt neitsyyteni hyvin hiljattain HYVIN pienimunaisen miehen kanssa. Syljellä olisin varmaan saanut tämänkin pimppiini survottua, mutta panikoin ja tein hätäratkaisun.
Minuutin jäätävä hiljaisuus...
hahaa :D
kun oltiin koira-asennossa. Siis aktin jälkeen. Hitsin noloa. Sitten en enää siinä asennossa ole ollut.
joo, nää pimppipierut on noloja :D ala siinä sitten selittelemään...
joo, nää pimppipierut on noloja :D ala siinä sitten selittelemään...
joululahjaostoksilla, lapset oli hoidossa mummolassa. Kotiin palattuamme hoksasimme, että tässähän olisi hyvin aikaa ennen kuin käymme hakemassa lapset. Kesken kaiken soi ovikello, mutta arvelimme, että soitelkoon rauhassa, kohta se lähtee pois.
No, eipä lähtenyt, vaan miehen kaveri kurkkasi makuuhuoneen ovelta. Mies oli unohtanut avaimet oveen...
Onneksi olimme vielä silloin peiton alla, joten paljoa ei näkynyt vaikka ei jäänyt epäselväksi, millaiset päiväunet oli menossa.
Lähdin sen matkaan, harrastettiin seksiä. Aamulla heräsin siihen, että jätkän äiti lauleskeli keittiössä ja laittoi aamupalaa. Olin kauhuissani. Jätkä oli kaiken lisäksi ihan kamala. Tais olla känni pahempi kuin luulin... Kaiken lisäksi kundi laittoi soimaan REM:n Shiny happy people. Meinasin kuolla hävetukseen, halusin vaan pois... Nooh, kundin äiti heitti mut kauppamatkalla kotiin. Meinasin kuolla häpeään.
Kuitenkin, kyllä se sinne mahtunut olis.
Olin menettänyt neitsyyteni hyvin hiljattain HYVIN pienimunaisen miehen kanssa. Syljellä olisin varmaan saanut tämänkin pimppiini survottua, mutta panikoin ja tein hätäratkaisun.
Tiesitkö mistä lapset tulee?