Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa noloimpia seksikömmähdyksiänne!

Vierailija
05.10.2012 |

Minä ja mieheni harrastimme joskus nuorempana seksiä piknikillä suojaisassa paikassa joen rannalla. Yhtäkkiä ohi meni vene, josta hurrasi ihmisiä! :D Nolotti silloin, nyt naurattaa.

Joskus nuorempana otin poikaystävältäni suihin, ja hän pieraisi. Repesin nauruun ja häneltä jäi happy ending saamatta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä silloisen poikaystäväni kanssa ollessani jotain 16-17v hänen autossaan "suojaisalla" paikalla. Olimme ihan keskellä metsää parkkipaikalla joka on ilmeisesti tarkoitettu metsästäjien autoille ja talvisin siitä kohtaa lähti ainakin joskus ladut. Harrastimme seksiä niin että olin hänen sylissään kasvotusten kuskin penkillä ja hän kaatoi selkänojansa taakse. Kun sitten saimme homman loppuun ja olin nousemassa ylös, otin tukea jostain takaani ja vähän myöhässä tajusin sen jonkun olevan ratti ja siinä töötti :D Tööttäsin sitten komean töötin ja samaan aikaan huomasimme että ihan läheltämme meni armeijan pukuun somistautuneita inttipoikia harjoituksessa :D Ei siinä sitten muuta kun morjestettiin takaisin vilkutteleville ja nauraville miehille :D Sen jälkeen puuhastelimme aina takapenkillä ;)

Vierailija
44/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
45/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 kun tämä tapahtui ja siis raskaana joten ei tullut vanhemmilleni yllätyksenä etten ollutkaan neitsyt mutta silti hävetti :D Olin tosiaan raskaana ja hankimme sitten äkkiä lapsen isän kanssa oman kämpän (muutin silloin pois vanhempieni kotoa). Isäni auttoi meitä remppailemaan ja koko remontin ajan asuin vielä vanhemmillani. Kerran sitten jäätiin kahdestaan illalla maalailemaan vielä seiniä. Lattioille oli levitelty ne sellaiset aaltopahvit vai miksi niitä kutsutaan. Jotenkin sitten päädyimma rakastelemaan sellaisen päälle ja siihenhän jää painaumat :D Seuraavana päivänä oli vähän noloa mennä vahempieni ja tulevan anopin kanssa tulevalle kodille kun lattiassa oli selvät rakastelun jäljet, siitä ei oikeesti voinut erehtyä. Kukaan ei sanonut asiasta mitään mutta käytyäni välissä töissä, huomasin takaisin tullessani isäni kääntäneen sen pahvin toisin päin :D

Vierailija
46/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kerran millään kalua pystyyn yhden läskin ämmän kanssa. Nolompaa se oli kyllä varmasti hänelle, koska hänen ulkonäöstään impotenssini johtui.

Vierailija
49/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:35"]En saanut kerran millään kalua pystyyn yhden läskin ämmän kanssa. Nolompaa se oli kyllä varmasti hänelle, koska hänen ulkonäöstään impotenssini johtui.
[/quote]

miksi nussit läskejä jos ne ei kiihota?

Vierailija
50/54 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus vaginapieru. Ensimmäinen sellainen siis. Olin silloin 15 ja poikaystäväni 16. Itse hämmennyin täysin sillä se oli varmaan toka tai kolmas (seksi)kertani enkä tiennyt yhtään mitä tapahtui. En ole varma tiesikö poikaystävänikään sillä hänkin pysähtyi ja katsoi mua kysyvästi. Huikkasin siihen "jatka vaan" ja niin saatiin homma päätökseen :D

Tämä nyt ei ole mikään kovin nolo mutta vähän huvittava. Tuo mies oli pitkään ainut seksikumppanini. Vielä eron jälkeenkin hässittiin jonkin aikaa. Hän oli sellainen lännen nopein ja yleensä aktit kesti sen minuutin/kaksi. En tietysti tiennyt paremmasta ja tyydyin siihen. Kun sitten harrastin seksiä ensimmäisen kerran jonkun muun kanssa, hän oli sitten vähän kypsempi mies, niin kysyin häneltä 2min jälkeen että "oletko tulossa?" :D Mies vähän ihmeissään vastasi että "no en nyt ihan vielä" ja naurahti päälle. Silloin vasta tajusin että seksi voi olla mullekkin nautinnollista ja muutakin kun lähetyssaarnaajassa rynkytystä. Sain myös ensimmäisen orgasmini tuolloin.

Vierailija
51/54 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin intistä viikon mettäreissun jälkeen vähän pidemmille lomilla. Lähdettiin silloisen tyttöystävän kanssa heti Tukholman risteilylle. Syötiin ja juotiin buffetissa oikeen huolella. Sen jälkeen hyttiin huilaamaan. Pienen pusuttelun jälkeen innostuttiin vähän pidemmällekin. Huonosti nukutun viikon jälkeen maha täynnä selällään sängyllä maatessa uni tuli. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun uni iski kesken tyttöystävän suorittaman suuhoidon. Voi sitä hävetyksen määrää kun heräsin ilman housuja tunnin päästä tyttöystävän nukkuessa täysissä pukeissa kainalossa!

Vierailija
52/54 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2012 klo 21:14"]

joo, nää pimppipierut on noloja :D ala siinä sitten selittelemään...

[/quote]

Seksiin kuuluu ääniä enkä olisi moksiskaan mistään pimppipieruista. Ei sellaisten kannata harrastella jotka pieniä töräksiä häpeää

Vierailija
53/54 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiritin Ruotsinlaivalla taanoin erästäkin naista. Ensimmäisenä iltana hän ei suostunut tulemaan hyttiini mutta jo seuraavana hän suorastaan halusi sinne. itse oli vetänyt viinaa koko päivän ja olinkin melkoisessa kännissä loppuyöstä. Kuitenkin pilkun jälkeen menimme nussimaan hyttiini. Riisuin hänet maailman ihanimmat pienet rinnat, tähän mennessä) ja itseni ja eikun kortsua rullaamaan munan peitoksi. Aikani hässittyäni huomasin että nyt on niin paljon viinaa veressä että eipä taida mälli olla herkässä. Aikani jyystettyäni, onnistuin nukahtamaan naisen päälle, muna pillussa. Jossain vaiheessa nainen herätti minut ja työnsi päältään ja otti lerpahtaneesta kullistani irronneen kortsun vitustaan. Siihen hätään en keksinyt muuta kuin että annoin hälle viimeisen päälle suuhoidon.  Täti lähti hyttiinsä lopuksi yöksi ja minua hävetti aamulla samassa aamiaispöydässä.

Vierailija
54/54 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus inttiaikoina - silloisella tyttöystävällä (asui vielä äitinsä kanssa) oli launantaina saunavuoro.

kerran sovittiin että me käytäis ensin jä sitten hänen äitinsä tulisi sitten meidän jälkeen.

no, meillä saunominen tai pesutilanne johti seksileikkeihin, tyttö oli pesuhuoneen penkillä polvillaan persepystyssä ja minä nuolemassa hänen hunajaista pillua ja pyllyä --- ja voilaa, hänen äiti pelmahti paikalle. eikä siinä mitään mutta minulla oli vuosituhanne erektio moisesta herkuttelusta. Oli pikkuisen nolo tikki - -   nyt osaa hymyillä asialle, mutta silloin nolotti ihan sikana