Kertokaa noloimpia seksikömmähdyksiänne!
Minä ja mieheni harrastimme joskus nuorempana seksiä piknikillä suojaisassa paikassa joen rannalla. Yhtäkkiä ohi meni vene, josta hurrasi ihmisiä! :D Nolotti silloin, nyt naurattaa.
Joskus nuorempana otin poikaystävältäni suihin, ja hän pieraisi. Repesin nauruun ja häneltä jäi happy ending saamatta.
Kommentit (54)
Siis kyllähän peppuun mahtuu suurempi, kuin pimppaan
ihan järjellä ajateltuna.
Kyllä mullakin paskapökäleet ovat järjestään suurempia kuin vauvat syntyessään.
Täysin loogista!
Kyllä mullakin paskapökäleet ovat järjestään suurempia kuin vauvat syntyessään.
synnyttäminen on vähän eri juttu kuin jonkun 17-kesäisen likan seksin harrastelut.
Harrastettiin miehen kanssa seksiä hotellihuoneessa. Siivoja avasi oven ja astui sisään ennen kuin tajusi mitä huoneessa tapahtui..
Kyllä mullakin paskapökäleet ovat järjestään suurempia kuin vauvat syntyessään.synnyttäminen on vähän eri juttu kuin jonkun 17-kesäisen likan seksin harrastelut.
Oliskohan ne tuolla helsingin yliopistossa tehneet vielä tästä tutkimusta??? saatais eksaktia tietoa asian oikeasta laidasta!!!
vähän kännissä ja jännittyneenä kysyin ajattelemattomasti: "Onko se sisällä?" Mies loukkaantui pahanpäiväisesti ja on jaksanut muistuttaa tuosta myöhempinä vuosina useaan otteeseen. Tarkoitin silloin, että onko jo kokonaan sisällä, mutta ei siinä enää auttanut mitkään selittelyt, kun olin tuon sammakon suustani päästänyt.
Rupesi oksettamaan kesken panon. Sitten äkkiä luikin vessaan ja yrjöt pönttöön, suun huuhtelu ja takaisin hommiin. Yllättävää kyllä, kummallakaan ei halut mennyt. Sitten seuraava ylläriyrjö tipahti sitten suuseksin aikana. Osa toki valui kalun päälle, sitten äkkiä käsi suun eteen ja taas vessaan posliinia halailemaan. Sieltä tullessani mies olikin sitten sammunut, että se siitä seksistä sillä kertaa.
Joo, alkoholilla oli osuutta asiaan. :D Pitkähkö tauko juomisessa ja erittäin pikakännit litkimällä kaiken mitä vain eteen tuotiin tekivät sitten tepposet.
Olen myös exän kanssa sammunut kesken seksin. Ja joo, syy sama kuin tuossa ensimmäisessä tapauksessa.
Haluja kyllä riittäisi myös kännissä, mutta tietyn humalatilan ylittyessä se ei vaan oikein tahdo sujua kuten pitäisi.
Junan vessassa rakasteltiin ja konnari tuli koputtaan ovelle, matkaliput olkaa hyvä oli kuitenkin herrasmies ku sano että teitähän olikin kaksi ku liput tarkisti ja kiitti.
Woot miksi ei pääse kakkossivulle.
otin samana iltana tapaamaltani mieheltä suihin baarin vessassa, äkkiä portsari avasi oven ja ilmoitti että " nyt loppuu tuo touhu". yritin sanoa jotain.. ja oksensin portsarin päälle ! seuraavaksi lensimmekin molemmat ulos kuin leppäkeihäät, takitkin jäivät narikkaan.. ja porttikíelto rapsahti . mies jäi kiroillen viskomaan kiviä ikkunaan että saisi kavereiden huomion, minä kävelin (marraskuussa!) vajaan kilometrin kotiin ilman takkia.
Harrastimme seksiä mieheni kanssa takaa päin ja aktin lopuksi rojahdin mahalleni sängylle. Mies kumartui suutelemaan takapuoltani, ennen kuin ehdin sanoa mitään niin hän tarrasi pakaraani ja minulta pääsi piiitkä härkin kuuloinen pillupieru. Olin niin häpeissäni, että nauraa räkätin hysteerisesti tyynyyn. Ei halunnut mies enää halailla vaan käski suihkuun. :(
Poikaystäväni täytti 18v ja olimme meillä viettämässä synttäreitä. Olin 16v ja asuin yhä vanhempieni luona.
Vanhemmat oli luvanneet olla poissa 3 tuntia, että saamme viettää iltaa. En kuullut että tulivat takaisin, isäni aukaisi huoneeni oven kun olimme puuhissa ilman peittoa päällä.
Hämmentyneenä sanoi vaan "onneksi olkoon" ja laittoi oven kiinni.
Hitto että hävetti poistua enää huoneesta! Ihme että kehtaan yhä katsoa isääni silmiin, sillä vahingossa tapahtui toinenkin samanmoinen keissi kun olin teini, mutta silläkertaa olin yksin asialla.. Se nolotti vielä sata kertaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2012 klo 22:07"]
ihan järjellä ajateltuna.Kyllä mullakin paskapökäleet ovat järjestään suurempia kuin vauvat syntyessään.
synnyttäminen on vähän eri juttu kuin jonkun 17-kesäisen likan seksin harrastelut.
Oliskohan ne tuolla helsingin yliopistossa tehneet vielä tästä tutkimusta??? saatais eksaktia tietoa asian oikeasta laidasta!!!
Kyllä mulla ainakin pimppiin mahtuu monta kertaa isompi muna kuin persreikään ja mahtui jo 17-vuotiaana. Eihän se tietysti todista, että kaikilla olisi samoin.
No eivät ne perseestä tule :D Miten tää liittyy tähän?