Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tänään mahtavaa seksiä varatun miehen kanssa

Vierailija
05.10.2012 |

kiitos sinä nainen, joka et anna enää miehellesi ja näin sain mahdollisuuden tähän tyydytykseen. Tiedän kyllä mitä vastauksia tähän tulee jos tulee, mutta sain jo mitä halusin ja luultavasti vielä lisääkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin annan miehelleni. Viimeksi tänään aamulla ja sitä ennen illalla ja edellisenä iltana.

Mutta sepä ei aina mulle riitäkään. Saan sit tarvittaessa lisää seurustelevalta mieheltä.

Vierailija
2/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole aloituksia tyyliin 'kylläpä sain varatulta salarakkaaltani tänään niin huonoa ja surkeaa seksiä'. vaihtelun vuoksi olisi kiva lukea niitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos mukavaa herätä todellisuuteen? Senkus menet thai-hieromoihin tai sihteeriopistolle toteuttamaan fantasioitasi, etkä kerro vaimollesi

Vierailija
4/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota kukaan täällä enää kaipaakaan :P

Vierailija
5/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota kukaan täällä enää kaipaakaan :P

eli jos oikeasti hakee eroa, niin annathan sen myös sovinnolla?

Vierailija
6/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole aloituksia tyyliin 'kylläpä sain varatulta salarakkaaltani tänään niin huonoa ja surkeaa seksiä'. vaihtelun vuoksi olisi kiva lukea niitäkin.

niitä ei oo, mutta on niitä nyyhkyjuttuja, kun mies taas viettää iltaa vaimon kanssa, eikä tullutkaan, vaikka lupasi. Ja niitä, kun ollaan yksin joulut ja pääsiäiset ja lasten sairaudet ja vaimon syntymäpäivät. Niin että jos nyt pääsee edes seksillä retostelemaan...

Vierailija
7/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei oo, mutta on niitä nyyhkyjuttuja, kun mies taas viettää iltaa vaimon kanssa, eikä tullutkaan, vaikka lupasi. Ja niitä, kun ollaan yksin joulut ja pääsiäiset ja lasten sairaudet ja vaimon syntymäpäivät. Niin että jos nyt pääsee edes seksillä retostelemaan...

no mutta eihän niitä jouluja ja pääsiäisiä just halutakaan. kun vaan sitä mahtavaa seksiä. ja muuten omaa aikaa ja rauhaa eikä rasittavaa ukkoa nurkissa pyörimässä.

Vierailija
8/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies oli sun kanssa, niin saat pitää! Valitettavasti rahat on mun ja lapsiakin joudut sietämään siinä sivussa.

Paitsi ettei se voinut olla mun mies, seksi ei ole koskaan ollut mahtavaa.

Vierailija
9/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en kyl ymmärrä miks kiusaat itseäsi ja heikoimpia täällä. Se kel onni, sen kätkeköön.

Vierailija
10/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en kyl ymmärrä miks kiusaat itseäsi ja heikoimpia täällä. Se kel onni, sen kätkeköön.

olen itsekin toistaiseksi naimisissa.

Ja mies ei muuten ollut se joka sanoi menneensä mökille. Tämän piti olla töissä.

Vierailija
11/16 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette mitään. Halusin vain kertoa jonnekin.

Vierailija
12/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suomessa ei taitais olla seksiä yhdessäkään liitossa.

kakkosnaikkoset ei tosiaan ole älyllä pilattuja, mutta ehkä se juuri altistaa ne myös moraalin vajeelle

Vierailija
13/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panit sitte miestäni!

Vierailija
14/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies muualla?

Missä tapasitte?

Vierailija
15/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suomessa ei taitais olla seksiä yhdessäkään liitossa.

kakkosnaikkoset ei tosiaan ole älyllä pilattuja, mutta ehkä se juuri altistaa ne myös moraalin vajeelle

minä en menisi noin pitkälle, että kyseenalaistaisin älyä. Minä luulisin, että kyse on ennemminkin jonkinlaisesta tunnevammasta. Ei uskota omaan kykyyn ylläpitää tervettä parisuhdetta, niin hankitaan sellainen, joka on jo valmiiksi pielessä. Lisäksi saadaan ylimääräisiä viboja, kun pääsee salailemaan, ja kun salailusta tuleva jännitys ei enää riitä, voi tulla keskustelupalstalle anonyymisti kehuskelemaan seksillä. Huonoa omaatuntoa koetetaan rauhoitella sillä, kuinka miehen avioliitto on seksitön tai vaimo muuten kamala, mutta lasten takia ei voi erota.

Vierailija
16/16 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2012 klo 18:28"]

kiitos sinä nainen, joka et anna enää miehellesi ja näin sain mahdollisuuden tähän tyydytykseen. Tiedän kyllä mitä vastauksia tähän tulee jos tulee, mutta sain jo mitä halusin ja luultavasti vielä lisääkin.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän