Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä h--vetti siinä on että vähänkään vanhemmilla naisilla on useimmiten lyhyehköt hiukset

Vierailija
04.10.2012 |

- monella naisella on nuorempana pitkät, kauniit hiukset mutta sitten ne alkavat lyhentyä, viimeistään 40-vuotiaana, kunnes 50+ iässä selkeästi suurimmalla osalla on lyhyehköt hiukset, puhumattakaan kun ikää on 60+.

Mikä ihme mättää, miksi suurin osa naisista ei halua pitää pitkiä, avonaisia hiuksia enää vanhempana? Eikö ne enää yht'äkkiä pueakaan ja miksi muka ei pue? Ei ymmärrä yhtään.

Kysyy (ainakin tässä asiassa tyhmä) mies joka pitää pitkistä, avonaisista hiuksista myös vanhemmilla naisilla

P.S. kaikki kaverini ihmettelevät samaa ja pyysivät minua kysymään vastausta täältä

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät monelle naiselle tehtävänsä. Itsekin nuorempana naisena ihmettelin vanhempien naisten lyhyitä kampauksia. Nyt ymmärrän syyn oman kokemuksen kautta :( Ja kyse ei ole nyt mistään hiustenhoidosta ja hoitotuotteista vaan hormonaalisista muutoksista, mitkä tulevat kaikkien naisten kohdalle ennemmin tai myöhemmin. Hius ohenee itsessään ja hiusnystyt vähhenevät päälaelta, hiusten kasvu on myös hitaampaa. Toki on niitäkin suomalaisia naisia, joilla on erittäin paksu hiuslaatu, heillä hiukset saattavat ehkä pysyä vahvempina myös vanhemmiten. Samoin kuin niillä thainaisilla, joilla luonnostaan on vahva hiuslaatu.

T. naine 42 v.

Vierailija
22/36 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta miksi nuoretkin miehet antavat harvan, maantienvarisen tukkansa kasvaa vapaasti pitkaksi? Selvasti nakee etta hiuksia ei ole koskaan tasattu tai hoidettu millaan tavalla. Koko komeuden kruunaa harva parta jossa on karva siella toinen taalla.

Onneton naky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta miksi nuoretkin miehet antavat harvan, maantienvarisen tukkansa kasvaa vapaasti pitkaksi? Selvasti nakee etta hiuksia ei ole koskaan tasattu tai hoidettu millaan tavalla. Koko komeuden kruunaa harva parta jossa on karva siella toinen taalla. Onneton naky.

miehet ihan hiljaa.

Vierailija
24/36 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 44 ja ,omulla on pitkät hiukset, aloin kasvattaa tossa nelikymppisenä. Enkä enää aio leikata lyhyeksi ikinä. Kampaajat tyrkyttää lyhyitä hiuksia koska niistä tulee kassaan rahaa enemmän.

Vierailija
25/36 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 44 ja ,omulla on pitkät hiukset, aloin kasvattaa tossa nelikymppisenä. Enkä enää aio leikata lyhyeksi ikinä. Kampaajat tyrkyttää lyhyitä hiuksia koska niistä tulee kassaan rahaa enemmän.

sitten, että kaikki muut ovat samanlaisia, vai?

Vierailija
26/36 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät hiukset 38-vuotiaaksi saakka. Suurin syy siihen, että leikkasin, oli varmaankin ihan kyllästyminen. Ihastuin lyhyisiin hiuksiin, ne mielestäni sopivat minulle. Nyt on mennyt 10 vuotta lyhyillä, ehkä parinkymmenen vuoden päästä taas kasvatan, kuka tietää... Minulla ainakin hiukset kasvavat hurjaa vauhtia, hiukset ovat myös paksut ja hyvälaatuiset.

Muiden syistä en tiedä, minulle tämä sopii näin.

Vierailija
27/36 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hiukset oli kuin Milla Magialla, nykyään muistuttaa yhä enemmän Matami Mimmiä, muutenkin kuin hiusten puolesta.

Kyllä mulla on edelleen pitkät hiukset - edellämainitusta huolimatta - vaikka ikää on jo yli 50 v.

Mummoni leikkasi hiuksensa lyhyiksi vasta yli 80-vuotiaana, kun ei enää oikein itse saanut niitä kammatuksi ja nutturalle.

Vierailija
28/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ongelmasi on, että et ymmärrä. Toivottavasti ymmärryksesi on nyt kasvanut.

Nykyään ainakin länsimaisessa maailmassa välittyy kuva, että naisen ei ole oikeus vanheta. Kehitysmaissa hyväksytään, että nainen vanhenee vääjäämättä. Mies lihoo, harmaantuu, kaljuuntuu, menettää lihaksiaan, joutuu hankkimaan lukulasit. Vastakysymyksenä: miksi vanheneminen on sallittua miehelle, muttai naiselle?

Itselläni hiukset eivät ole koskaan kasvaneet kunnolla, vaikka äidilläni on poikkeuksellisen vahvat etelämaalaiset hiukset. Itselläni on harvat ja ohuet maantienväriset. Pikkulapsena minua käytettiin 1 x/kk kampaajalla, koska uskottiin, että leikkaamalla hiuskasvu lisääntyy. Ei pidä paikkaansa.

Nyt olen miesystävän mieliksi yrittänyt kasvattaa hiuksia. 2 vuoden kasvatuksen tuloksena on pisimmillään 24 cm pitkä hius. Se on nykyinen kasvumaksimi itselläni. Nuorena sain kasvamaan puoliväliin selkää. Myös ohimoilla hiuspohja kuultaa läpi. Moni hius putoaa jo keskenkasvuisena. Ei vaan näytä siistiltä.

Toki monella hiukset ovat tuuheat vielä vanhuudessakin, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita. Ja ainakin itse tunnen pari lähes kaljua järjissään olevaa hyväkuntoista 100-vuotiasta naista. Eli huono hiuslaatu ei automaattisesti korreloi lyhytikäisyyden tai dementian kanssa.

Vierailija
29/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on sitten poikkeuksellisen hyvä hiuslaatu.olen 55 v ja hiukset on olkapäille, paksut ja hyväkuntoiset.En ole yhtään lyhyttukkaihminen, en viihtyisi sellaisissa.

Vierailija
30/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipitkinä, polkkana voi vielä pitää mutta heti siitä pidempänä näyttää surkealta. Tuohon hiuksen laatuun vaikuttaa myös harmaantuminen: ne vähät ovat karkeita entisen silkkisen sijaan. Mutta eipä tuo menoa haittaa. Sitä paitsi samanikäisillä miehillä on harvalla vara tulla soittelemaan hiusmallista, heillä kun leikkaus on tyyliä kohonnut otsa, paljas takaraivo tai täysnahkapää.

Vierailija
31/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla pitkät hiukset?

Eikö saa pitää sellaisia hiuksia mistä itse tykkää?

Minulla on aina ollut lyhyet hiukset. Koska pidän lyhyistä hiuksista.

Joskus parikymppisenä ihmettelin kun jotkut kaverit valittelivat ettei poikaystävä anna leikata hiuksia lyhyiksi. En ymmärrä sitä oikeastaan vieläkään.

Nyt olen nelikymppinen enkä vieläkään halua pitkiä hiuksia.

En ole edes tiennyt että hiusten pituus olisi joku tärkeä juttu ennen kuin tältä palstalta olen siitä lukenut.

Vierailija
32/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva pitkiksi. Heikko hiuslaatu, katkeilee ennen aikojaan ja näyttää homssuiselta pitkänä. Lyhyt polkka sentään näyttää terveeltä kun koko pää kiiltää eikä latvat ole pelkkää hamppua.

Vierailija
33/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lyhyistä hiuksista, ei kiinnosta jos joku muu ei tykkää.

Vierailija
34/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset naisella ovat rumat.

Vierailija
35/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 51-vuotiaana paksut ja kauniit luomut punaiset hiukset,jotka pidän polkkapituisina ihan siitä syystä, että tuo malli sopii minulle hyvin.Eipä tulisi mieleeni alkaa kasvattamaan hiuksia,jotta miehet pitäisivät niistä,sillä eipä muilla miehillä ole mitään merkitystä.Tärkeintä on,että olen mieheni mielestä ihana :).

Vierailija
36/36 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pitää pitkiä hiuksia, mutta ei enää nelikymppisenä kahden pitkän imetyksen jälkeen onnistu.

En tiedä, mitä mieltä mieheni on lyhyistä hiuksistani. Mutta eipä sillä nahkatukalla ole yhtään varaa huudella. Välillä katsellaan kaiholla nuoruudenkuvia, joissa molemmilla oli ponnarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä