Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni raskausaikana, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.10.2012 |

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että oletko pohjois vai etelä-suomesta?!

Saisi edes osa tätä keskustelua silmäilevistä miehistä jotka sopii profiiliin jonkinlaista helpotusta...

Vierailija
62/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi edes osa tätä keskustelua silmäilevistä miehistä jotka sopii profiiliin jonkinlaista helpotusta...

Etelä-Suomesta ihan olen. Tuskin näillä tiedoilla tunnistat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

..helpotti...phew!

Vierailija
64/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

..helpotti...phew!

En tiedä miksi tuota jatkuvasti tekevät, mutta olen ap enkä tuota kirjoittanut. Pohjoisesta olen, mutten kerro kuinka korvesta.

Ap

Vierailija
65/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle, mitä sinä saat itsellesi tästä pelleilystä? Ok, tiedän että aihe on aika raadollinen ja minä aika paska. Mutta saisinko puhua omasta paskastani aivan rauhassa? Tee sinä vaikka oma ketju aiheesta "Olen ap, enkä pettänyt ja olen Etelä-Suomesta."

Ap, joka ei ole Etelä-Suomesta, mutta voin vannoa ja vakuuttaa, että en ole kenenkään teidän miehen kanssa ollut suhteessa. Mun rakkaani vaimo ei täällä hengaile.

Vierailija
66/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te av-mammat kyllä hervottoman helposti vedätettäviä! Olen siis ap, enkä todellakaan ole mitään tehnyt -paitsi kerran abortin kun ex mieheni oli täysi kusipää looseri! Pettänyt en kuitenkaan ole, ja kirjoitin vähän juttuja jotta saisin tyhmistä ämmistä vähän agressioita esiin, ja hyvin näköjään teihin idiootteihin upposi!!! :D

-ap

Pitihän tämänkin tulla, toki... Sun kielenkäyttösi on aika ronskia, ei yhtään mun tyylistä.

Ap

että tajuaisi ettei ap kyllä kirjoittaisi noin pieleen että siis agressiivinen, kun tokihan se on aggressiivinen. Ei oleellista, paitsi minusta kyllä on... Näkeehän tuon nyt otsalohkollaankin ettei ap kirjoittaisi tuolla tavoin... ei mitään tajua tommosilla mistään..

87/90

Vierailija
67/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjaimella? ja kuinka kauan tästä on aikaa ?

Vierailija
68/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjaimella? ja kuinka kauan tästä on aikaa ?

En ole kukaan, kenet tunnet. Ei ole kauaa, kuopus on vauva.

Ap

Vierailija
69/110 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme toisen miehen kanssa pitkästä aikaa yhteydessä. Oman miehen kanssa on mennyt viime aikoina yllättävän hyvin, olen kokenut olevani onnellinen ja tuntenut lämpimiä tunteita miestäni kohtaan. Olen katunut virhettäni ja päättänyt olla parempi vaimo, unohtaa haihattelut. Ja nyt taas noiden puheluiden jälkeen tajuan, miksi tuo toinen mies vei mun sydämeni. Vei, enkä saa sitä takaisin. Ehdotin miehelle, että oltais ystäviä, haluaisin pysyä joissain tekemisissä. Hän sanoi, että miettii. Seuraavana päivänä soitti ja sanoi, että hän ei ole päässyt vielä minusta yli. Että mun äänen kuulenminen herättää heti ne samat tunteet. Että tarvii lisää aikaa. Korosti, että tämä ei ole mitään lopullista, määrittelemätöntä. Ehdotti, että annan hänelle nyt alkuun yhden kuukauden. Nyt taas mun pää on tyhjä ja sydän täynnä. Tiedän, että järkevästi käyttäytyisin, jos en kuukauden kuluttua ottaisi yhteyttä. En minäkään ole päässyt yli, enkä ikin pääsekään, jos olemme tekemisissä. Vai pääsenkö siltikään, jos ei olla...? Väärin on omaa miestä kohtaan ajatella toista. Tyhmä tyhmä sydän. Ap

Muutun välitilassa lilluminen vie liikaa voimavaroja.

Vierailija
70/110 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme toisen miehen kanssa pitkästä aikaa yhteydessä. Oman miehen kanssa on mennyt viime aikoina yllättävän hyvin, olen kokenut olevani onnellinen ja tuntenut lämpimiä tunteita miestäni kohtaan. Olen katunut virhettäni ja päättänyt olla parempi vaimo, unohtaa haihattelut. Ja nyt taas noiden puheluiden jälkeen tajuan, miksi tuo toinen mies vei mun sydämeni. Vei, enkä saa sitä takaisin. Ehdotin miehelle, että oltais ystäviä, haluaisin pysyä joissain tekemisissä. Hän sanoi, että miettii. Seuraavana päivänä soitti ja sanoi, että hän ei ole päässyt vielä minusta yli. Että mun äänen kuulenminen herättää heti ne samat tunteet. Että tarvii lisää aikaa. Korosti, että tämä ei ole mitään lopullista, määrittelemätöntä. Ehdotti, että annan hänelle nyt alkuun yhden kuukauden. Nyt taas mun pää on tyhjä ja sydän täynnä. Tiedän, että järkevästi käyttäytyisin, jos en kuukauden kuluttua ottaisi yhteyttä. En minäkään ole päässyt yli, enkä ikin pääsekään, jos olemme tekemisissä. Vai pääsenkö siltikään, jos ei olla...? Väärin on omaa miestä kohtaan ajatella toista. Tyhmä tyhmä sydän. Ap

Muutun välitilassa lilluminen vie liikaa voimavaroja.

Totta kai mä ymmärrän, että pitäisi katkaista yhteys kokonaan. Järki sanoo niin. Mutta tosiasiassa mä en ole valinnut yhtään mitään. Toinen mies valitsi mun puolesta ja mä vain elän hänen päätöksen mukaan. Ei ne mun tunteet minnekään ole kadonneet, ne on ja pysyy.

Ap

Vierailija
71/110 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2012 klo 22:52"]

kun en jaksa paheksua? Joo, en kannata pettämistä, se on väärin niitä kohtaan, joita petetään, mutta elämä nyt vain on tällaista...

Minäkin tiedän, että on väärin omaa miestä kohtaan, mutta elämä vaan ei ole niin mustavalkoista aina.

Ap

Itse asiassa on noin mustavalkoista. Ihminen määritellään tekojensa mukaan. 

Vierailija
72/110 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora huora huora huora lapsesi on huoranpenikka ja hänestäkin tulee likainen lutka! Ja sinä olet huora!

Vierailija
73/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yrittää viestittää kun valitsi vaimonsa sinun sijasta, ehket ollut luotettava kumppaniksi kun maha pystyssä petit miestäsi. Siis tämä on kysymys, vastaatko?

Vierailija
74/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskin alkoi kun oli niin kiihkeetä :D

Kaikkea sattuu, mutta sydänsurut on perseestä.

Vierailija
75/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yrittää viestittää kun valitsi vaimonsa sinun sijasta, ehket ollut luotettava kumppaniksi kun maha pystyssä petit miestäsi. Siis tämä on kysymys, vastaatko?

Meinaatko, että mä olen epäluotettava ja tämä toinen mies luotettava? Että mä menetin mahdollisuuteni, kun rakastuin, mutta hän voi "valita" ja "viestittää"? Eiköhän me olla molemmat yhtä paskoja.

Ap

Vierailija
76/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska olen itse aika ihastunut kollegaan, mutta meillä on sellaista kaksimielistä huulenheittoa ja viestittelyä, ei mitään syvällisiä keskusteluja. Kiinnostaa tietää, voiko tältä pohjalta tulla jotain oikeaa ihastumista ja suhdetta, vai vaatiiko se enemmän.

Vierailija
77/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte molemmat paskoja, sinäpä sen sanoit, ehkä mies ei nyt vain halua tälläistä perhekuviota, omat lapset sinun lapset ja epäluotettava akka joka luuhaa kenen kanssa vain jopa raskaana.

Vierailija
78/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska olen itse aika ihastunut kollegaan, mutta meillä on sellaista kaksimielistä huulenheittoa ja viestittelyä, ei mitään syvällisiä keskusteluja. Kiinnostaa tietää, voiko tältä pohjalta tulla jotain oikeaa ihastumista ja suhdetta, vai vaatiiko se enemmän.

Juteltiin, soiteltiin, meilailtiin. Huomattiin, että viihdytään yhdessä. Puhuttiin toisillemme kaikesta. Tunnustettiin tunteemme ennen kuin edes suudeltiin... järkättiineka "salainen" tapaaminen vasta kun oltiin puhuttu yhdessä, että ollaan rakastuneita ja nyt ei haluta enää jarrutella...

Ap

Vierailija
79/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde alkoi ollessani raskaana.

Ap

Vierailija
80/110 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte molemmat paskoja, sinäpä sen sanoit, ehkä mies ei nyt vain halua tälläistä perhekuviota, omat lapset sinun lapset ja epäluotettava akka joka luuhaa kenen kanssa vain jopa raskaana.

No siis eikö se mies edelleen olisi yhtä epäluotettava kuin minäkin?!? En ymmärrä tota sun ajatusta alkuunkaan. Vai olisko mun pitäny pelätä, että tää mies luuhais jokaisen raskaana olevan vastaantulijan kanssa panohommissa? Oot nyt vähän hakoteillä. Kyse ei ollut kenestä tahansa eikä mistään pelkästä panosta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme