Petin miestäni raskausaikana, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (110)
ihan seksihistoriaa myöten niin hyvin? Olette tunteneet pitkään ilmeisesti? Missä/miten tapasitte?
Pikku hiljaa tutustuttiin ja uskouduttiin toisillemme oikeastaan kaikesta ennen kuin edes suudeltiin. Työpiireissä tavattiin ja huomattiin molemmat voimakas veto ja ihastuminen heti. Se sitten vain kasvoi ja kehittyi.
Toihan on ihan urpoilua.
Toihan on ihan urpoilua.
Jos hän haluaa olla vaimonsa kanssa, niin aika voimaton mä olen.
Ap
kun en jaksa paheksua? Joo, en kannata pettämistä, se on väärin niitä kohtaan, joita petetään, mutta elämä nyt vain on tällaista...
kun en jaksa paheksua? Joo, en kannata pettämistä, se on väärin niitä kohtaan, joita petetään, mutta elämä nyt vain on tällaista...
Ihan oma valintahan se on mitä elämässään tekee. Tuollaisesta sanonnasta tulee mieleen että ihmispolo nyt vaan on kuin joku lastu laineilla, heittelehtii minne tuuli sattuu kuljettamaan..
Minäkin tiedän, että on väärin omaa miestä kohtaan, mutta elämä vaan ei ole niin mustavalkoista aina.
Ap
No eihän se elämä 'nyt vaan tällaista' ole Ihan oma valintahan se on mitä elämässään tekee. Tuollaisesta sanonnasta tulee mieleen että ihmispolo nyt vaan on kuin joku lastu laineilla, heittelehtii minne tuuli sattuu kuljettamaan..
etteikö ihmiset ole vastuussa omista teoistaan, mutta tuollaista tapahtuu, joka päivä. Ja muitakin, kamalampia asioita tapahtuu.
Olimme toisen miehen kanssa pitkästä aikaa yhteydessä. Oman miehen kanssa on mennyt viime aikoina yllättävän hyvin, olen kokenut olevani onnellinen ja tuntenut lämpimiä tunteita miestäni kohtaan. Olen katunut virhettäni ja päättänyt olla parempi vaimo, unohtaa haihattelut.
Ja nyt taas noiden puheluiden jälkeen tajuan, miksi tuo toinen mies vei mun sydämeni. Vei, enkä saa sitä takaisin. Ehdotin miehelle, että oltais ystäviä, haluaisin pysyä joissain tekemisissä. Hän sanoi, että miettii. Seuraavana päivänä soitti ja sanoi, että hän ei ole päässyt vielä minusta yli. Että mun äänen kuulenminen herättää heti ne samat tunteet. Että tarvii lisää aikaa. Korosti, että tämä ei ole mitään lopullista, määrittelemätöntä. Ehdotti, että annan hänelle nyt alkuun yhden kuukauden.
Nyt taas mun pää on tyhjä ja sydän täynnä. Tiedän, että järkevästi käyttäytyisin, jos en kuukauden kuluttua ottaisi yhteyttä. En minäkään ole päässyt yli, enkä ikin pääsekään, jos olemme tekemisissä. Vai pääsenkö siltikään, jos ei olla...?
Väärin on omaa miestä kohtaan ajatella toista. Tyhmä tyhmä sydän.
Ap
Sama tapahtunut mulle. Tosin suhde alkoi ennen raskautta ja loppui raskauteen. Lapsi siis mieheni. Mutta yhteen menosta ei puhuttu. Olin ujo ja naivi ja nuori. Välillä ajattelen tätä korkeasti koulutettua toista miestä. Hän oli silloin vapaa mutta tapaili muita. Olemme edelleen kavereita ja sitä hän halusi.
ihan seksihistoriaa myöten niin hyvin? Olette tunteneet pitkään ilmeisesti? Missä/miten tapasitte?