Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni raskausaikana, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.10.2012 |

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot ihan käsittämätön paska! :D

Sulla ei ole mitään oikeutta kuluttaa toisen elämää! Jos luulet että se oletettu isä haluaa tuhlata elämäänsä sekuntiakaan sun kanssa sen jälkeen kun olet pettänyt ja rakastunut toiseen mieheen, niin kerrot hommasta ja annat sen tehdä omat päätöksensä!

Vituttaa tommoset nartut.

Nimim. Mies jolta varastettiin 7 vuotta

Vierailija
2/110 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pani ap:ta vain silloin kun tämä oli raskaana ja maha pystyssä... Kun raskaus loppui, loppui myös paneminen ja seksisuhde. Kaikenlaisia friikkejä sitä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pani ap:ta vain silloin kun tämä oli raskaana ja maha pystyssä... Kun raskaus loppui, loppui myös paneminen ja seksisuhde. Kaikenlaisia friikkejä sitä onkin.

Ei se siitä mahasta ollut kiinni. Eikä siitä seksistä muutenkaan.

Ap

Vierailija
4/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot ihan käsittämätön paska! :D

Sulla ei ole mitään oikeutta kuluttaa toisen elämää! Jos luulet että se oletettu isä haluaa tuhlata elämäänsä sekuntiakaan sun kanssa sen jälkeen kun olet pettänyt ja rakastunut toiseen mieheen, niin kerrot hommasta ja annat sen tehdä omat päätöksensä!

Vituttaa tommoset nartut.

Nimim. Mies jolta varastettiin 7 vuotta

Mulla ei ole mitään tarkoitusta ikinä kertoa miehelleni. Hän ei tiedä, että häneltä on varastettu jotain. En kerro, vaikka joskus erottais. En ikinä.

Ap

Vierailija
5/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt muuten mitään.. eipä, mutta epäilykseni heräsivät kun palaat tilittämään asiasta. Miksi? Se voisi olla kysymykseni.

Vierailija
6/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku totesi täällä, että mies on valinnut mielummin uskollisen vaimonsa kuin jopa raskaana pettävän, epäluotettavan ja selkärangattoman muijan. Ap totesi siihen, että he ovat tämän miehen kanssa aivan yhtä paskoja, ja mies on aivan yhtä epäluotettava. Kyllähän se on totta. Mutta ei se ole mikään este sille, etteikö mies silti haluaisi itselleen mielummin itseään parempaa kumppania. Kyllä kai kukin aina haluaa mieluiten parhaan tarjolla olevan vaihtoehdon, vaikka itse olisi kuinka paska.

Vierailija
7/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt muuten mitään.. eipä, mutta epäilykseni heräsivät kun palaat tilittämään asiasta. Miksi? Se voisi olla kysymykseni.

Yritän työstää tätä asiaa, eikä ulkopuolisten mielipiteet ja ajatukset ainakaan pahitteeksi ole.

Ap

Vierailija
8/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella lounaalla irtoo pesää ,raskaana tai ei. Etpä taida olla hääppösen näköinen nahka. Mutta onhan se hyvä kun ees joku viittii noin halpaa horoo panna.

Vierailija
9/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksa paheksua? Joo, en kannata pettämistä, se on väärin niitä kohtaan, joita petetään, mutta elämä nyt vain on tällaista...

Minäkin tiedän, että on väärin omaa miestä kohtaan, mutta elämä vaan ei ole niin mustavalkoista aina.

Ap

Olet päättänyt valehdella ja pettää. Olet pettänyt miehesi ja lapsesi. Olet myös osoittanut että sinuun ei voi luottaa.

Vierailija
10/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella lounaalla irtoo pesää ,raskaana tai ei. Etpä taida olla hääppösen näköinen nahka. Mutta onhan se hyvä kun ees joku viittii noin halpaa horoo panna.

Kamala tapa sulla puhua naisesta, ihan sama mitä puuhailleesta naisesta. Ei ihme jos sulle ei irtoa edes säälistä ja ihme juttu kun jotkut toiset saavat halutessaan vaikka sitten vähän liikaakin. Miksköhän? Mies taidat kielenkäytöstäsi päätellen olla.

Vierailija
11/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeletko kertomatta jättämisellä pohjimmiltasi nyt miestäsi vai omaa selustaasi?

Vierailija
12/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap toimii kypsästi. Hän ottaa teosta vastuun itselleen, eikä pahoita ja myrkytä tunnustuksellaan miehensä mieltä. Mies ei sille asialle mitään voi, tehty mikä tehty. Ap kantaa teostaan itse vastuun ja mahdollisen syyllisyyden.

Lisäksi Ap on vastuullinen myös lapsiaan kohtaan. Hänellä ei ole uutta suhdetta, olisi siksi järjetöntä riistää lapset isältään ja päinvastoin. Hän toimii nyt tilanteeseen nähden erittäin järkevästi. Veikkaan, että Ap on itsekin hyvin koulutettu ja hyvässä asemassa.

Täällä on hyvä työstää asiaa nimettömänä, sillä Ap on fiksu nainen, hän ei levittele asiaa ympäriinsä, luulen, että vain paras ystävätär, jos hänkään tietää tästä. Hän pitää mölyt mahassaan. Näinpä hänellä on mahdollisuus halutessaan vielä syventään suhdetta omaan mieheen.

Rakkauden hinta on lopulta aina suru, joko kuoleman kautta tai muuten. Muutaman vuoden kuluttua tuntuu paremmalta, se ei nyt lohduta, mutta niin se vaan on.

Vierailija
13/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan kuin puhuisi viikon kauppalistasta.

Vierailija
14/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap toimii kypsästi. Hän ottaa teosta vastuun itselleen, eikä pahoita ja myrkytä tunnustuksellaan miehensä mieltä. Mies ei sille asialle mitään voi, tehty mikä tehty. Ap kantaa teostaan itse vastuun ja mahdollisen syyllisyyden.

Lisäksi Ap on vastuullinen myös lapsiaan kohtaan. Hänellä ei ole uutta suhdetta, olisi siksi järjetöntä riistää lapset isältään ja päinvastoin. Hän toimii nyt tilanteeseen nähden erittäin järkevästi. Veikkaan, että Ap on itsekin hyvin koulutettu ja hyvässä asemassa.

Rakastuminen itsessään on asia jolle ei voi mitään ja mikä on inhimillistä. Jos kuitenkin ottaa vapauden itselleen pettää kumppaniaan rakastumisen kohteen kanssa, tekee tietoisen valinnan. Asian salailu kertoo sen, ettei ap ole valmis antamaan kumppanilleen samaa valinnanmahdollisuutta, vaan haluaa hyväksikäyttää häntä sen aikaa että "lapset ovat isompia" ts. hänestä ei ole enää hyötyä. Eron ei tarvitse riistää lapsilta isää kuin äitiäkään, se on pelkkä tekosyy. Todelliset motiivit tuollaiseen käytökseen liittyy puhtaaseen itsekkyyteen, vastuun ja syyllisyyden välttämiseen eikä niiden kohtaamiseen.

Jos ap on hyvässä asemassa ja hyvin koulutettu, se vain todistaa ettei nuo asiat ihmistä sen paremmaksi tee.

Vierailija
15/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan kuin puhuisi viikon kauppalistasta.

Vierailija
16/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä työstää asiaa nimettömänä, sillä Ap on fiksu nainen, hän ei levittele asiaa ympäriinsä, luulen, että vain paras ystävätär, jos hänkään tietää tästä. Hän pitää mölyt mahassaan. Näinpä hänellä on mahdollisuus halutessaan vielä syventään suhdetta omaan mieheen.

Rakkauden hinta on lopulta aina suru, joko kuoleman kautta tai muuten. Muutaman vuoden kuluttua tuntuu paremmalta, se ei nyt lohduta, mutta niin se vaan on.

Ja sitä paitsi olen korkeakoulutetuissakin naisissa tavannut niin monenlaisia, etten todellakaan vetäisi yleistystä korkeakoulutettu = fiksu. Salli mun nauraa!

Vierailija
17/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap toimii kypsästi. Hän ottaa teosta vastuun itselleen, eikä pahoita ja myrkytä tunnustuksellaan miehensä mieltä. Mies ei sille asialle mitään voi, tehty mikä tehty. Ap kantaa teostaan itse vastuun ja mahdollisen syyllisyyden. Lisäksi Ap on vastuullinen myös lapsiaan kohtaan. Hänellä ei ole uutta suhdetta, olisi siksi järjetöntä riistää lapset isältään ja päinvastoin. Hän toimii nyt tilanteeseen nähden erittäin järkevästi. Veikkaan, että Ap on itsekin hyvin koulutettu ja hyvässä asemassa.

Rakastuminen itsessään on asia jolle ei voi mitään ja mikä on inhimillistä. Jos kuitenkin ottaa vapauden itselleen pettää kumppaniaan rakastumisen kohteen kanssa, tekee tietoisen valinnan. Asian salailu kertoo sen, ettei ap ole valmis antamaan kumppanilleen samaa valinnanmahdollisuutta, vaan haluaa hyväksikäyttää häntä sen aikaa että "lapset ovat isompia" ts. hänestä ei ole enää hyötyä. Eron ei tarvitse riistää lapsilta isää kuin äitiäkään, se on pelkkä tekosyy. Todelliset motiivit tuollaiseen käytökseen liittyy puhtaaseen itsekkyyteen, vastuun ja syyllisyyden välttämiseen eikä niiden kohtaamiseen. Jos ap on hyvässä asemassa ja hyvin koulutettu, se vain todistaa ettei nuo asiat ihmistä sen paremmaksi tee.

Ihan turha pilata liittoa ja tehdä perheestä eroperhe. Tutkimusten mukaan lapsille on perhe aina parempi, vaikkei siellä onni suorastaan kukkisikaan. Ap:lla ja miehellään menee ok, miksi rikkoa perhe asian takia, joka on nyt loppu. Raivorehellisyydestä ei ole kenellekään hyötyä. Korkeasti koulutettu ihminen pystyy usein käsittelemään asioita analyytisesti, kaikilta se onnistu. Kärjistetysti, miksi kertoa miehelle asiaa, jos lopputulema olisikin vaikka se, että hän tappaisi koko perheen. Näitäkin on nähty. Raivorehellisyys ei tee asiaa tekemättömäksi ja saattaa pahimmillaan laukaista ikävän tapahtumaketjun.

Kaltaisesi ihminen luultavasti sanoo, että siitäpä Ap sai, mitä hänelle kuului. Ap ei tee tuollaisia ratkaisuja, koska hän suoljelee perhettään.

Vierailija
18/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha pilata liittoa ja tehdä perheestä eroperhe. Tutkimusten mukaan lapsille on perhe aina parempi, vaikkei siellä onni suorastaan kukkisikaan. Ap:lla ja miehellään menee ok, miksi rikkoa perhe asian takia, joka on nyt loppu. Raivorehellisyydestä ei ole kenellekään hyötyä. Korkeasti koulutettu ihminen pystyy usein käsittelemään asioita analyytisesti, kaikilta se onnistu. Kärjistetysti, miksi kertoa miehelle asiaa, jos lopputulema olisikin vaikka se, että hän tappaisi koko perheen. Näitäkin on nähty. Raivorehellisyys ei tee asiaa tekemättömäksi ja saattaa pahimmillaan laukaista ikävän tapahtumaketjun.

Kaltaisesi ihminen luultavasti sanoo, että siitäpä Ap sai, mitä hänelle kuului. Ap ei tee tuollaisia ratkaisuja, koska hän suoljelee perhettään.

Hänhän on sanonut pariinkin otteeseen, että aikoo erota myöhemmin. Sinähän itsekin ajattelet mustavalkoisesti, että mies jättää tunnustuksen takia? Aika usein se syy löytyy tuollaiseen ajatteluun sieltä, että pettäjä itse ajattelee toisen uskottomuutta suhteen loppuna. Silti asettaa itselleen täysin eri säännöt.

Petetyn osapuolen syyttäminen potentiaaliseksi perhesurmaajaksi nyt on täysin naurettavaa. Suurin osa petetyiksi joutuneista on normaaleja ihmisiä, joilla ei ole vihanhallintaongelmia. Jos välttämättä tuolle linjalle lähdetään ja jotakuta pitäisi teoreettisesti pelätä, niin sitä, joka on jo osoittanut olevansa täydellisen piittaamaton ja empatiakyvytön omaa perheenjäsentään kohtaan. Korkeastikoulutetun ihmisen analyyttista pohdintaa? Salli mun nauraa.

Millainen ihminen minä sitten olen? Usko tai älä, joku joka on itsekin menneisyydessään pettänyt. Mieti sitä.

PS: ap ei saanut, mitä hänelle kuului. Ei saanut rakkauttaan, ei saanut perhettään pysymään kasassa, ei anteeksiantoa koska ei ole asiaa edes anteeksi pyytänyt. Oikeastaan aika säälittävää.

Vierailija
19/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vielä niin tuore, ei ole mahdollista ennustaa, tuleeko perheestä eroperhe. Jos kaikki, jotka kerran pettäisivät, suunnittelisivat eroa, ei täällä juuri muita perheitä olisisikaan kuin eroperheitä.

Jos olet juossut tuolla tukka putkella muissa sängyissä, on hyvä, että olet tehnyt omat ratkaisusi. Älä kuitenkaan tuputa niitä muille suurena totuutena, sillä asiat eivät ole niin yksioikoisia. Ajatukseni mölyt mahassa pitämisestä, eivät ole pelkästään minun typeriä ideoitani, vaan ihan psykologienkin ohjeita. Puhdas omatunto ja puhdas pöytä, ei tarkoita sitä, että siirtää oman syyllisyytensä toiselle taakaksi.

Hienoa, jos olet saanut oman elämäsi uskottomuuden jälkeen hallintaan, mutta keinosi eivät ole yleispäteviä. Ap tuntee miehensä ja tekee ratkaisunsa omista lähtökohdistaan. Tässä ei ole mitään ainutta oikeaa tapaa toimia. Asioita pitää miettiä monilta eri kannoilta. Viittaus perhesurmiin oli kärjistetty esimerkki. Niinkin voi käydä, rehellisyys ei ole mikään oikotie onneen.

PS:ässi oli todellakin outo. Ap ei ole vielä menettänyt perhettään, hänellä on kaikki mahdollisuus viettää onnellinen elämä perheensä kanssa. Tosin kuin ilmeisesti sinulla, katkeruutesi näkyy räikeästi läpi.

Vierailija
20/110 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska olen itse aika ihastunut kollegaan, mutta meillä on sellaista kaksimielistä huulenheittoa ja viestittelyä, ei mitään syvällisiä keskusteluja. Kiinnostaa tietää, voiko tältä pohjalta tulla jotain oikeaa ihastumista ja suhdetta, vai vaatiiko se enemmän.

Juteltiin, soiteltiin, meilailtiin. Huomattiin, että viihdytään yhdessä. Puhuttiin toisillemme kaikesta. Tunnustettiin tunteemme ennen kuin edes suudeltiin... järkättiineka "salainen" tapaaminen vasta kun oltiin puhuttu yhdessä, että ollaan rakastuneita ja nyt ei haluta enää jarrutella...

Ap

... hyytyi ja hän ei ainoastaan alkanut jarrutella vaan teki uukkarin ;)

Anteeksi mutta minua aina vähän naurattaa nämä "meillä oli niin hienoa yhdessä ja rakkauskin oli aitoa, mutta sitten se palasi vaimonsa luo" -jutut. Ei sillä, voihan se noinkin tapahtua. Luulen kyllä, että useimmissa tapauksissa se "rakkaus" olikin ihan jotain muuta.

No, jokainen tallaa tavallaan ja kantaa vastuun teoistaan - toisinaan jopa vasta sitten kun luulee jo päässeensä pettämisestään tms. kuin koira veräjästä. Joten ei mulla ole tähän tämän kummenpaa kommentoitavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme