Minun viesteihin/aloituksiini ei IKINÄ vastata!
Kommentit (12)
että vastataanko vai ei.
Millaisia aiheita sulla on ollut?
laidasta laitaan.
Terveyteen, ulkonäköön, lapsiin, raskauteen, parisuhteeseen yms, liittyvää.
Ehkä liioittelin, kyllä joskus olen parit vastaukset saanut, mutta harvoin.
Joudun usein itse kommentoimaan vastauksia itselleni *nolo*.
Teksti pitkässä pötkössä ilman kappalejakoa?
Paljon kirjoitusvirheitä?
Linkitä joitain aloituksiasi niin analysoidaan.
Ja minä kun kirjoitan johonkin ketjuun viestin, keskustelu tyssää aina siihen paikkaan.
Laita riittävän provosoiva kommentti, niin varmasti ketju jatkuu jos ei muuten niin sinuun kohdistuvilla herjausviesteillä.
Terveyteen, ulkonäköön, lapsiin, raskauteen, parisuhteeseen yms, liittyvää.
terveisin kolmonen
Nyt näytät kylla saavan vastauksia.
Usein nää rimpsut elää täällä useamman päisvän joten kannattaa etsiä se oma ketju vaikka huomenna uudestaan.
Tylsät jutut?
Teksti pitkässä pötkössä ilman kappalejakoa?
Paljon kirjoitusvirheitä?Linkitä joitain aloituksiasi niin analysoidaan.
-aihe, josta kukaan ei tiedä, esim. kysytään jotain liian yksityiskohtaista asiaa
-ei ole muotoiltu kysymystä tarpeeksi tarkasti
tyyliin
"Jeesus oli mies, minun mieheni on joskus ärsyttävä, miksi kaikki miehet ovat sikoja?"
-samasta aiheesta on jo olemassa monta aloitusta
(eli sinäkö availet niitä pillukarva-aloituksia?)
-aloitus on jonkun aatteen asenteellista jankutusta
Mun aloituksiin ei kommentoida, ja sitten kun vastaan johonkin viestiketjuun, keskustelu loppuu siihen! Ihme että tämä vauvapalsta ei ole loppunut vielä, kun minä olen tullut tänne.
Kun lapsena menin ratsastuskouluun, se lopetettiin 3kk sen jälkeen. Kun menin askartelukerhoon, sekin loppui. Nyt liityin MLL:n paikallisyhdistykseen, ja sekin uhkaa loppua, kun uutta puheenjohtajaa ei löydy mistään!
ketju loppu ihan varmasti tähän.
Terv 10
onko jonkun ketjun viimeinen kommentoija.
Itse jos laitan avauksia tänne, saan niihin aina vastauksia nollasta moneen vastausta. Mitä enemmän aihe koskettaa monia ihmisiä tai mitä provompi avaus on, sitä varmempaa on, että ihmiset vastaavat. Ei minulle vastaaminen ole mikään itseisarvo, odotan ainakin kiinnostavia vastauksia, koska olen kysynyt jotain, johon haluankin vastausta.
Enkä koskaan ajattele, että "päätän" jonkun ketjun.:)
Mun aloituksiin ei kommentoida, ja sitten kun vastaan johonkin viestiketjuun, keskustelu loppuu siihen! Ihme että tämä vauvapalsta ei ole loppunut vielä, kun minä olen tullut tänne.
Kun lapsena menin ratsastuskouluun, se lopetettiin 3kk sen jälkeen. Kun menin askartelukerhoon, sekin loppui. Nyt liityin MLL:n paikallisyhdistykseen, ja sekin uhkaa loppua, kun uutta puheenjohtajaa ei löydy mistään!
mulla ihan sama tunne, fb:kin tuntui loppuvan, kun mä liityin sinne ;)
Ja täällä saa ketjuissa yksin ihmetellä, ja tosiaan moni ketju kuolee...
kun kirjoitan johonkin ketjuun viestin, keskustelu tyssää aina siihen paikkaan.