Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi rasistina pitämääni ihmistä tippuu ystäväpiiristäni pois!

Vierailija
03.10.2012 |

Olen tutustunut eripuolilta maailmaa oleviin ihmisiin ja kaikille heille kuuluu samat ihmisoikeudet. Olen tiennyt, että pari suomalaista ystävääni ovat ajatusmaailmaltaan rasistisia, mutta silti olen keskittynyt heidän muihiin ominaisuuksiinsa. Olen tiennyt, että heidän sukupuolimoraalin rajansa tosin ovat aivan eri kohdassa kuin minulla. Ovat sellaisia oman nautinnon ja edun malttamattomia tavoittelijoita, toisten tunteista, seuraamuksisita ym välittämättä.

Minulla on ollut tapana solmia vakavampia suhteita. Päätin, että koska he osoittivat taas rasismia, niin minun on aika siirtyä takavasemmalle pois heidän elämästään. Harrastakoot irtosuhteitaan ym ilman että minulle tarvitsisi niistä tilittää. En enää yritä päästä heidän tunne- tai ajatusmaailmaansa sisälle. Minusta he vain ovat hölmöjä.

Onhan minulla paljon syntyperäisesti suomalaisiakin ystäviä. Nyt vain kaksi vähemmän. Jäljelle jäi enempi todellisia ystäviäni. Yhdellä uudella ystävälläni on huivi ja kyllä minä samaistun hänen tapaansa elää oli huvia tai ei myös enemmän kuin noihin bilettäjä-exystävieni.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin käännetään selkä. Anna kun arvaan: olet vihreä tai joku vastaava etkä siedä eriäviä mielipiteitä.

Vierailija
2/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin käännetään selkä. Anna kun arvaan: olet vihreä tai joku vastaava etkä siedä eriäviä mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua aiheuttaa tuskaa irtohyppelyillään. Isättömiä lapsia ym itsekkyyttä. Minulle tähän liittyy ajattelukyky.Oolen ihmetellyt ihmisiä, jotka tekevät ensin ja eivät ehkä myöhemminkään ajattele mitä tuli tehtyä.

Eivät kestäneet nähdä naista jolla on huivi. Minä katselen mieluummin mitä huvin alta löytyy kuin tuijotan sitä huivia tai keskityisin ex-ystävieni botox, silikoni, irtoripsi ym viritelmien rasisitiseen vihaamiseen.

ap

Vierailija
4/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä kukkahattu viherpiipertäjä tätejä jotka ei siedä muiden mielipiteitä jos on eri kuin sinun.

Vierailija
5/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät noita ystäviäsi alempiarvoisina. Et ole yhtään parempi itse. Jokaisella on oikeus olla mitä on

Vierailija
6/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muista aina se, että rasimin kohteet ovat yleensä itsekin rasisteja ajatusmaailmaltaan. Ihan hyvä muistaa tämäkin puoli eli nämä asiat ovat hyvin monimutkaisia. Muslimit, juutalaiset, kristityt - ei ole helppoa saada aikaan rauhaa, ja jokaisella on peiliin katsomista. Näin tulee olemaan jatkossakin :(

Vierailija
7/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidin suuni nätisti kiinni ex-ystävieni piirteistä, niin olisin odottanut heiltäkin vähemmän vihaa uutta ystävääni kohtaan. Oman pääni sisällä saan ajatella ihan mitä haluan. Esim pitää irtoripsiä rumina tai halua tarjota ulkoisia avujaan liian hanakasti vastenmielisenä ja kehon muokkausta jo mainitsemillani aineilla suorastaan feikkinä.

Kukkahattu tädiksi en itseäni tunne. Suomikin kansainvälistyy ja epäilemättä mm sosiaalitukia pitää säätää niin, että niistä ei päästä niin helposti nauttimaan vain muuttamalla Suomeen. Työ ihmisen elättää ja perhe lapset kasvattaa. Yhteiskunta siinä tukekoon.

ap

Vierailija
8/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa huivin yms mämmikypäröiden käyttäjistä vihaa länsimaisia ihmisiä, sinuakin. se on myös rasismia, ei se ole valkoisen ihmisen yksinoikeus.

Vierailija
9/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uskontokuntiin sitoutumaton. Haluan ajatella vapaasti ja siksi en halua kuulua liian selvästi mihinkään ryhmittymään. Ihmiset luovat ja pilaavat uskontoja?

ap

Vierailija
10/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoittautuisi, että joku kavereistani olisi joku typerä mamut sitä, mamut tätä -huutelija, en todellakaan haluaisi pitää yhteyttä sellaiseen tapaukseen. Ensinnäikin, meillä ei selvästi olisi tarpeeksi yhteistä, hävettäisi olla tuollaisen seurassa ja toiseksi, tuskin tuollainen perskärpänen edes haluaisi olla kaverini, koska lapseni olisivat hänen mielestään "väärän" värisiä.

Vierailija
11/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa huivin yms mämmikypäröiden käyttäjistä vihaa länsimaisia ihmisiä, sinuakin. se on myös rasismia, ei se ole valkoisen ihmisen yksinoikeus.

Hohhoijaa...

Vierailija
12/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on naimissa erään uskontokunnan edustajan kanssa (ei kristitty) ja sanoi, miten ahdistavaa on heidän rasistisuutensa, kuinka kristityt ovat sitä viimeistä pohjasakkaa ja sen naiset alta arvostelun jne. Häntäkin katsotaan kieroon vääräuskoisena vaimona. Näin se valitettavasti on, ketkään ei suvaitse toisiaan. Toivotonta tuntuis olevan.

Vierailija
13/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa vihaan vihalla, mutta toki huomaan näitäkin yksilöitä. En siis sanoisi, että suurin osa. Luomme liian herkästi meitä ja teitä, Vihollisia ym. Tiedämmekö itsekään keitä olemme? Parasta tietää / kasvaa ja kehittyä ihmisenä.

ap

Vierailija
14/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidin suuni nätisti kiinni ex-ystävieni piirteistä, niin olisin odottanut heiltäkin vähemmän vihaa uutta ystävääni kohtaan. Oman pääni sisällä saan ajatella ihan mitä haluan. Esim pitää irtoripsiä rumina tai halua tarjota ulkoisia avujaan liian hanakasti vastenmielisenä ja kehon muokkausta jo mainitsemillani aineilla suorastaan feikkinä.

Kukkahattu tädiksi en itseäni tunne. Suomikin kansainvälistyy ja epäilemättä mm sosiaalitukia pitää säätää niin, että niistä ei päästä niin helposti nauttimaan vain muuttamalla Suomeen. Työ ihmisen elättää ja perhe lapset kasvattaa. Yhteiskunta siinä tukekoon.

ap

Minkä alan osaaja on

Vierailija
15/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Kiistätkö tuon?

Vierailija
16/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin en kerro, koska menee sivuun kekusteluaiheesta. Hänellä on huivi ja se tuntuu olevan joillekin ongelma.

ap

Vierailija
17/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin en kerro, koska menee sivuun kekusteluaiheesta. Hänellä on huivi ja se tuntuu olevan joillekin ongelma.

ap

Suomeen virtaa jatkuvasti ulkomaalaisia jotka elää joko tukiluukulla tai heille annetaan joku työ positiivisella syrjinnällä ja suomalainen laitetaan kortistoon. Pitää olla todella hyvä ammattitaito että huivimaasta pääsee omilla ansioillaan töihin

Vierailija
18/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistätkö tuon?

suurin osa "huivipäistä" yms (?!?) vihaa länsimaisia ihmisiä -länsimaisissa ihmisissä on PALJON "huivipäitä". Jos sinä et osaa muuta kuin vihata, älä kuvittele, että kaikki muutkin vihaa.

Vierailija
19/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Suomeen virtaa jatkuvasti ulkomaalaisia jotka elää joko tukiluukulla tai heille annetaan joku työ positiivisella syrjinnällä ja suomalainen laitetaan kortistoon. Pitää olla todella hyvä ammattitaito että huivimaasta pääsee omilla ansioillaan töihin

Jossain korvessako te asutte vai missä, jos ette joka päivä näe mm. huivipäisiä musliminaisia töissä?! Suomalaisia ja ulkomaalaisia.

Vierailija
20/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistätkö tuon?

suurin osa "huivipäistä" yms (?!?) vihaa länsimaisia ihmisiä -länsimaisissa ihmisissä on PALJON "huivipäitä". Jos sinä et osaa muuta kuin vihata, älä kuvittele, että kaikki muutkin vihaa.

Huivi on islamin tunnusmerkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi