Vein äsken roskia ja roskapussin läpi näkyi positiivinen raskaustesti - taloudessa
kaksi teinityttöä, 14v ja kohta 16v. Ahdistaa ja kylmää ihan, melkein meni jalat alta. Kummassakaan en ole huomannut "mitään" poikkeavaa käytöksessä?! Poikaystävät on molemmilla, kumpikin kieltänyt harrastavansa seksiä. Vaikken edes ole suhtautunut asiaan mitenkään fanaattisesti/kieltänyt! Miten etenisitte nyt fiksuna ja asiallisena äitinä?
Tekis mieli ottaa testi mukaan ja mennä kiljumaan, mutta sitä en tee. Nyt neuvoja.
Kommentit (67)
Olikos tämäkin taas provo :(
Pienille sieluille se jostakin syystä tuottaa suunnatonta tyydytystä. Kai siinä tulee jokin harhainen vallantunne kun saa valheellaan ihmiset kiinnostumaan.
Tästä voikin päätellä, että provoilijat ei liene lainkaan kiinnostavia ihmisiä oikeassa elämässä, kun joutuvat raukat hakea huomiota valehtelemalla.
Pienille sieluille se jostakin syystä tuottaa suunnatonta tyydytystä. Kai siinä tulee jokin harhainen vallantunne kun saa valheellaan ihmiset kiinnostumaan.
Tästä voikin päätellä, että provoilijat ei liene lainkaan kiinnostavia ihmisiä oikeassa elämässä, kun joutuvat raukat hakea huomiota valehtelemalla.
Ja AP:lla on nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin tyydyttää meidän uteliaisuuttamme.
MUTTA JOS SINUN 14-VUOTIAASI ON HARRASTANUT SEKSIÄ... niin tupenrapinat. Kotiaresti, tietokoneen pois otto ja mitä rankkuja vaan keksit. Tuon ikäsen ei kuulu seksiä vielä harrastaa. Peruskoulu-ikäinen on lapsi.
Niinpä. Tietokoneen pois ottaminen on oikea rangaistus, jos on tyttö paksuna. Kotiarestista päästät pois vaan neuvolakäynneille.
Ja AP:lla on nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin tyydyttää meidän uteliaisuuttamme.
En oikeastaan tarkoittanut tuolla kommentilla ap:ta (koska ei voi tietää oliko tuo provo vai ei) vaan provoja ylipäänsä.
kaksi teinityttöä, 14v ja kohta 16v. Ahdistaa ja kylmää ihan, melkein meni jalat alta. Kummassakaan en ole huomannut "mitään" poikkeavaa käytöksessä?! Poikaystävät on molemmilla, kumpikin kieltänyt harrastavansa seksiä. Vaikken edes ole suhtautunut asiaan mitenkään fanaattisesti/kieltänyt! Miten etenisitte nyt fiksuna ja asiallisena äitinä?
Tekis mieli ottaa testi mukaan ja mennä kiljumaan, mutta sitä en tee. Nyt neuvoja.
Olin 14 vuotias ja siskoni olivat 15, 16 ja 18 vuotiaat. Isäni löysi roskiksesta +raskaustestin. Kävi apteekissa ja haki muutaman kappaleen "parasta merkkiä" ja otti jokaisen vuorollaan juttusille. Aloitti minusta, koska olin nuorin ja hän oli huolissaan. Hän sanoi nähneensä raskaustestin roskiksessa (puhumatta tuloksesta mitään!), ja kertoi, etteivät testit ole aina luotettavia. Hän kysyi oliko testi minun, samalla kertoen, että hän on ostanut muutaman testin, että voin varmistaa asian. Sanoin ettei testi ollut minun ja olin tietenkin hölmistynyt. Hän sanoi vielä, että jatkoa ajatellen jos tilanne tulisi, että epäilisin raskaana olemista, voisin puhua suoraan. Olin kiusaantunut, mutta keskustelu käytiin. Isä kävi vuorollaan jokaisen juttusilla. Vaikka 17 v:n kohdalla selvisi, että testi oli hänen, niin kävi vielä viimeisenkin kanssa. Sisko teki uuden testin ja se oli nega. Väärä hälyytys siis, mutta tulipa asia keskusteltua.
Pakko myöntää! Aika tyhmä teini tosin pitää olla että jättää testin teidän "läpinäkyvään" muovipussiin. :D
vasta tämän ketjun luettua tuli mieleen, että mihinkäs mä sen testin sitten laitoinkaan. Laitoin ihan normaalisti roskikseen, mutta tajusinko edes piilotella sitä sinne... Jaa-a, en varmaan koska nyt vasta tuli mieleen, että senhän olisi voinut laittaa vaikka suoraan kodin ulkoroskikseen tai vaikka koulun roskikseen.
Onkohan äitini sen nähnyt ja ollut järkyttynyt...
HUHUUUU