6 viikkoa kotona vaavin kanssa koti-isänä
Aloitin juuri 6 viikkoa koti-isänä vaavin kanssa ja ensi vuonna jatkoa seuraa 3 kuukauden ajan. Uskon, että edessä on elämäni paras aika. Mitenkäs palstan arvon Rouvilla? Onko miehenne ollut koti-isänä? Olenko palstan ainoa karju?
Kommentit (13)
nimimerkillä kuusivuotta koti-isänä. Kyllä käy kateeksi niitä aikoja. Nauti elämästäsi karju.
T: 11cm mies
Vastaisuuden varalle vähän kielioppia: yhdyssana on sellainen, jonka väliin EI voi laittaa sanaa vittu. Niinkuin esimerkiksi yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy. Kuusi vitun vuotta. Käy.
Selkiskö?
sinä aikana seksiä ei ollut lainkaan! Kun se hoito vauvan, pyykit, siivouksen, ruuanlaiton, tiskit ja vauvan iltatomet sillä aikaa kun minä kävin lenkillä, niin mies oli todella väsynyt ja nukahti samantien.
johon lisätään aina yhteen
selkiskö.
Yli kymmenen tulevat numerot kirjoitetaan aina erikseen esimerkiksi kymmenen vuoden kakku.
Yhdenvuodenkakku tulee yhteen koska yksi on vähemmän, kuin kymmenen. Selkiskö?
selkiskö.
Yli kymmenen tulevat numerot kirjoitetaan aina erikseen esimerkiksi kymmenen vuoden kakku.Yhdenvuodenkakku tulee yhteen koska yksi on vähemmän, kuin kymmenen. Selkiskö?
:D :D :D
herkullinen vitun kakku.
selkiskö.
Yli kymmenen tulevat numerot kirjoitetaan aina erikseen esimerkiksi kymmenen vuoden kakku.Yhdenvuodenkakku tulee yhteen koska yksi on vähemmän, kuin kymmenen. Selkiskö?
:=DDD
yhteensä reilun puolivuotta. Ensin esikoisen kanssa ja sitten myöhemmin kahden lapsen kanssa. Tykkäsi ja sopi meidän perheelle paremmin kuin se, että minä olin kotona ja mies töissä. Tsemppiä ja nauti tulevasta!
selkiskö.
Entäs jos tulee talvi niin vähennetäänkö? Vai lisätäänkö aina, jos on etuliite -2astettacelssiustapakkasta?
Tai karjuksi 3kk takia. Koti-isä tai kotiäiti on sellainen, joka on pitkään lasten kanssa kotona. Tuo ei ole pitkään.
ainakin täällä päin. Ennen ei puistossa näkynyt yhtäkään miestä, nyt on joka aamu vähintään viisi isää lastensa kanssa.
6-vuotias ja kuusivuotias, kuusi vuotta siinä teille yhdyssanaoppia
Hyviä vinkkejä. Hyviä provoja myös. Liian hyviä?
Mies joka sanoo lastaan vaaviksi on yleensä piilohomo.