Se joka nukkuu krapulassa ei ole krapulaa nähnytkään :)
Eikö ole kumma kun joku sanoo, että oli niin kankkunen että nukuin vaan koko päivän ja söin pitsaa + katsoin sohvalla Simpsonia :D
Krapula on sellainen kun kädet tärisee, hikoiluttaa, itkettää, pelottaa, sydän värisee niin kuin se pysähtyisi jne. Miten sellaisessa olossa joku nukkuu?
Kommentit (65)
17 annosta on suositeltu määrä alkoholia vuorokaudessa. Juot Jorma liikaa.
t.
Nuori lääkäri
Jormahan näyttäs olevan rehellinen suomalainen mies joka hoitaa työnsä. saa kai sitä lomalla ja ei haittaa jos pari viikkoa saikkua siihe perään
Joo hieno mies av mammat tykkäis Jorma susta
No alkoholistien krapulat lie hieman toista lun tällaisen lasi liikaa viiniä mamman hurvittelut...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:02"]17 annosta on suositeltu määrä alkoholia vuorokaudessa. Juot Jorma liikaa.
t.
Nuori lääkäri
[/quote]
7 annosta vuorokaudessa. 24 viikossa miehille. Yläraja
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:02"]
17 annosta on suositeltu määrä alkoholia vuorokaudessa. Juot Jorma liikaa.
t.
Nuori lääkäri
[/quote]
Tyttö, olet nukkunut luennoilla. Tuosta korkeintaan neljäsosa.
Vanha lääkäri.
mun krapula on päänsärky ja väsytys. Noita muita en ole kokenut koskaan. Oksentanut olen kaksi kertaa elämäni aikana
Mä oon saanut krapulat minimiin litkimällä sitä pirun vettä edes kerran illassa kunnon tuopillisen ja syömällä hyvin ennen dokaamisen aloittamista.
Kolme viikkoa selvin päin ei ole vielä mitään. Kokeile olla 10 vuotta niin voin sanoa että tuntuu hyvältä.
Näitä lukiessa ei haittaa yhtään, vaikka viikonlopun juomasaldoksi jääkin puhdas nolla.
Aaarggh klo jo 21.30 ja kunnon darra. Yhen cranberry lonkeron oon tasotellu, niin sairaita krapulat nykyään 37v iässä. Perus annos tuli eilen kiskastua eli n. 4 ploa punkkua. Pari haarukallista kepappia saanu syötyä sekä slicen pizzaa. Kyllä näissä oloissa elämä valuu viemäriin, täysin hukattu pvä muutaman tunnin ”hauskuuden” vuoksi.
Join kerran noin 6 viikkoa yhtä soittoa, siis aina kun olin hereillä, ja luulen että tiedän mikä on oikea krapula.
Ei siihen sanat riitä kuvailemaan ekaa viikkoa, parina ekana päivänä ei pysty muuta kuin hiljaa makaamaan sohvalla ja koittaa hengittää rauhallisesti ilman unta. Telkkaria koitti katsoa ja tulee joku muumi-mainos niin sekin riitti säikäyttämään niin että henki oli mennä , ainakin kuvitelmissa.
joskus 4-5 päivä se helpottaa että pystyy jo tuurilla ihan nukkumaan, enemmän kuin sellaisia puoli-valve unia siis.
Ja salille pääse n kahden viikon päästä, mutta minulla iski vielä kuukaudenkin jälkeen jotai yhtäkkisiä rytmihäiriöitä.
niin ja ton 6 viikon putken aikaan en syöny juuri mitään, painoa lähti varmaan 10kg ,lihasta ja nesteitä. aika kuiva muumio olin.
Nuo tärinät ja pelkotilat on kyllä vähän vakavampi asia kuin krapula. Millaisia rapajuoppoja te oikein olette?
minä olin juoppo ja olen edelleen,nyt en vain juo , enkä ole juonut moneen vuoteen. Eikä aikomusta juoda.
joten tiedän mitä ne krapulat on. ,ei tartte enää ottaa selvää .
olen siis tuo 6 viikon rännikännin vetäjä.
Ja toisekseen,en suosittele kenellekkään viinan juonnin yhtäkkistä lopettamista ilman lääkkeitä, kuten minä tein. on se sen verran kovaa kärsimystä pitkän aikaa.
Tässä toista viikkoa tipattomalla ja jatkuu vielä tuonne ens kuun alkuun. Saattaa olla että tasan 3 viikkoa kuivattelen. Ihan vaan koitan aina välillä kroppaa säästellä, enkka taitaa olla 6viikkoa. Mutta siinä oli työhommia niin paljon välissä että väkisin venähti.
Kunhan tästä taas korkki aukee niin pari pulloa viiniä per päivä, sekä iltasella jallua ja saunakaljat on tiedossa, menee varmaan 3päivää , varsinkin jos silloin jo kevätkelit ja voi mökin terassilla istuskella.
Krapula on sitten toki karmee, sydän muljahtelemaan ja nukkumiset ihan turhaa.
Mutta näillä mennään.
Mielelläni lukisin vielä ammattilaisten ohjeita sekä ottamisessa että himmailussa.
T. Virkanainen 55-v.
Siis mä olen kuvitellut olevani juomamies, mutta pahimmillaankin menee klo 14 asti että olen täysin toipunut.
hyi vittu