Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se joka nukkuu krapulassa ei ole krapulaa nähnytkään :)

Vierailija
02.10.2012 |

Eikö ole kumma kun joku sanoo, että oli niin kankkunen että nukuin vaan koko päivän ja söin pitsaa + katsoin sohvalla Simpsonia :D

Krapula on sellainen kun kädet tärisee, hikoiluttaa, itkettää, pelottaa, sydän värisee niin kuin se pysähtyisi jne. Miten sellaisessa olossa joku nukkuu?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee monen päivän jumalaton pääkipu pienestäkin humalahakuisesta juomisesta, joten ei kiitos! Olen lopettanut edellämainitusta syystä alkoholin juomisen.

Vierailija
62/65 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paskin krapula oire on valvominen. En saa unta ollenkaan ensimmäisenä yönä juomisen jälkeen. Sitten menee vielä 2-3 yötä vähillä unilla ennenkuin ns. normalisoituu. Mulla on nukahtamisongelma jota krapula pahentaa aivan älyttömästi. Lääkkeen voimalla nukun krapulassa sen 5-6 tuntia mitä lääke vaikuttaa.

Jos juon pe ja la niin vasta keskiviikkona on krapula poissa. Päihteettömyys ei kiinosta mutta suosin alkoholia miedompia aina kun on mahdollisuus. Vkl polttelusta ei sentään tarvi kärsiä jälkeenpäin. Sitäkin olen ihmetellyt että mistä ne tulee ne pelkotilat krapulassa? Aivan ilman mitään syytä pelottaa ihan hulluna.

Oksentaminen, käsien tärinä ja sellaiset on ihan pikkujuttuja valvomiseen ja pelkoon verrattuna. Kummallista ettei krapulaan saa toimivia lääkkeitä vaikka alkoholi on suomessa ainoa laillinen päihde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä apua tähän olotilaan?? Ei voi loiventua enää yhtään, viikko mennyt enemmän tai vähemmän kosteana. Voi helevata!

Vierailija
64/65 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun vielä join, niin perjantaina suoraan töistä baariin, lauantaina heräsin usein vähän ennen ysiä joten vähän aikaa piti kituuttaa ennenkun kaupasta sai lisää.

sunnuntaina heti herätessä masennus, vaikka alkoholia veressä ja olo ei niin paha, kun tietää mitä tuleman pitää.. jossain vaiheessa päivää muutama kalja masennukseen, ja kaljan avulla pystyi ja jaksoi syödä jotain.

illalla kun pitäs mennä nukkumaan kaikki alkoholi on palanu pois ja fyysinen krapula pahimmillaan. sitten vaan jotain youtubea koko yö koska nukkumaan ei todellakaan kyennyt. tuskasena seuraa kännykän kellon etenemistä kun aamu ja työpäivä lähestyy.

maanantain töissä on ihan tuskaa, ja pelkoa että haiseeko vanhalle viinalle. mutta työt vie onneksi sitten loppujenlopuksi ajatuksia pois krapulasta. syömään yksin, vähän ennen kun lounaspaikka menee kiinni. ei tarvitse varoa niin käsien tärinää.

töistä suoraa alkoon, se oli ihanaa kun pääsi kotiin viinin kanssa. nopeasti viiniä alas, krapula katoaa ja uni tulee hyvissä ajoin. ma-ti aamuyöllä heräs sitten mihinkä muuhunkaan kun krapulaan, mutta ei niin pahaan ja tiistai oli aina parempi päivä

ehkä kymmenkunta oikeasti pahaa krapulaa ollut, hermot kävi niin ylikierroksilla, että ei pystynyt makaamaan sängyssä tai sohvalla vaan piti kävellä ympäri kämppää. liike tuo tuntemuksia kroppaan ja auttaa siksi vähän. mutta aika kamalaa se on viisikin tuntia vaan kävellä kotona. ulkona on ihmisiä, ei pystyny

en enää juo, ei tuo ole elämää ja ikääkin sen verran, että parempi keksiä muuta tekemistä. ei ikuisesti jaksa parikymppisen elämää

Vierailija
65/65 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

loiventaminen on harrastuksen paras osa, kun paha olo muuttuu hetkessä hyväksi

siksi varmaan moni tulee riippuvaiseks, kun loiventelulle ei näy loppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän