Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko mies olla niin ujo, ettei uskalla tehdä mitään?

Vierailija
01.10.2012 |

olen yrittänyt päästä eteenpäin yhden miehen kanssa, josta en saa mitään selvää: toisaalta vaikuttaa kiinnostuneelta ja hakeutuu seuraan, toisaalta ei tee mitään todellista, pyydä ulos esimerkiksi.

voiko mies olla niin ujo tai epävarma ettei se uskalla tehdä mitään?

vai onko kyse kiinnostuksen puutteesta ja tuhlaan aikaani toivomalla että jotain tapahtuisi?

voisin jopa ottaa riskin ja ehdottaa itse jotain, jos jostakin voisi päätellä onko ujoudesta kysymys.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/47 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu saatana miten voit olla noin vajaa, kysy sitä vaikka persepanolle jos se sanoo ei niin silloin ei jos se sanoi joo niin silloin joo perkele, VITTU TEKIS MIELI MENNÖ JUOMAA SAATANA 100% ALKOHOLIA PERKELE VAGINAKOLO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin sama tilanne.. On hankalia tuollaiset miehet..

Vierailija
44/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpitön ja viaton kysymys vain: mitä miehen sitten pitäisi tehdä ?

Vierailija
45/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYYDÄ heti. Itse en ole miehenä uskaltanut tehdä mitään vastakuin humalassa. Jälkeenpäin seurustelevat ihanat naiset ovat kertoneet, että ajattelivat samoin. Käden puristelu yhdessä ei riitä, ainakaan minulle nuorena, vaan pitää sanoa, että ollaanko yhdessä. Voi sitä riemua sitten.

Vierailija
46/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin vanha keskustelu, mutta kyllä voi olla. Itse olen sellainen, että en tee mitään jos olen kiinnostunut, koska en halua tuoda sitä kiinnostusta näkyviin. Miksi en halua kiinnostusta julki? Koska siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää ja se on naiselle loukkaus jos näin ruma luuserimies on kiinnostunut. Toisekseen (Sana jota käytän ihan helvetisti, kuten myös itse-sanaa) kun tarina siitä kiinnostuksestani leviää muiden naisten korviin niin ei voi enää kiinnostua juuri kenestäkään tai ajatellaan heti, että se seuraava ihastus on vain varanainen, lohdutuspalkinto. Olen siis ujo ja todella epävarma.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
47/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa että vanha keskustelu. Olisikin mielenkiintoista tietää tuliko tästä mitään suhdetta tai tms.