voiko mies olla niin ujo, ettei uskalla tehdä mitään?
olen yrittänyt päästä eteenpäin yhden miehen kanssa, josta en saa mitään selvää: toisaalta vaikuttaa kiinnostuneelta ja hakeutuu seuraan, toisaalta ei tee mitään todellista, pyydä ulos esimerkiksi.
voiko mies olla niin ujo tai epävarma ettei se uskalla tehdä mitään?
vai onko kyse kiinnostuksen puutteesta ja tuhlaan aikaani toivomalla että jotain tapahtuisi?
voisin jopa ottaa riskin ja ehdottaa itse jotain, jos jostakin voisi päätellä onko ujoudesta kysymys.
Kommentit (47)
tekemisissä riskinä on saada tällainen vaivoikseen.
jotka ihan tarkoituksella teeskentelevät kiinnostunutta mutta ujoa saadakseen huomiota. He toivovat saavansa naisen tekemään aloitteen, antavat sitten pakit ja tämän jälkeen piirittävät ko. naista aivan häpeämättömän innokkaasti. Ovat "saaneet naisen satimeen". Jos nainen sitten esim. uudelleen pyrkii pääsemään keskustelemaan aiheesta: mitä ihmettä käytöksesi oikein meinaa, niin uudet julmat pakit on tiedossa. Ja sen jälkeen taas entistä tehokkaampi silmäpeli, kosketukset yms. miehen taholta. Töissä nää on hankalia.
olette oikeassa: olen itse myös todella ujo tällaisissa jutuissa, vaikka mies on voinut saada muuten hieman toisenlaisen kuvan.
m38 saattaa olla myös oikeassa siinä, että mies voi luulla, että flirttailen huvikseni. mies on aika hiljainen ja vetäytyvä tyyppi, minä en, paitsi tässä tapauksessa kyllä.
nyt alkaa ahdistaa että olen mennyt pilaamaan kaiken ylianalysoinnilla ja oman ujouden takia ohittamalla tilaisuudet jutella muuten vaan.
paineet on kasvaneet liian suuriksi normaalille tutustumiselle.
nyt alkaa ahdistaa että olen mennyt pilaamaan kaiken ylianalysoinnilla ja oman ujouden takia ohittamalla tilaisuudet jutella muuten vaan.
vaan tee se aloite. Säästyt monelta turhalta pohdinnalta ja järjen menetykseltä. Asia tulee selväksi kerralla eikä tarvitse koko elämää jahkailla.
olette oikeassa: olen itse myös todella ujo tällaisissa jutuissa, vaikka mies on voinut saada muuten hieman toisenlaisen kuvan.
m38 saattaa olla myös oikeassa siinä, että mies voi luulla, että flirttailen huvikseni. mies on aika hiljainen ja vetäytyvä tyyppi, minä en, paitsi tässä tapauksessa kyllä.
Tällä tavalla saat vähän purettua noloa tilannetta ja saat ystävästäsi tukea. Netistä et saa samanlaista tukea kuin oikealta kaverilta. Sitten tee peliliike. Jos se on kömpelö tai lopputulos surkea niin onpahan ainakin kaveri lohduttamassa ja voitte naureskella tapaukselle yhdessä vuosien päästä.
M38
oletko ap nyt ihan varma, että haluat hänet? Tuollainen epävarmuus voi näkyä elämisessä ja suhteessa muutenkin. Ujous voi haihtua, kun tutustutte paremmin, mutta jos on laajemminkin epävarma ihminen.... saahan sellainen olla, mutta eikö se ole miehessä sinulle yhtään turn-off?
Tiedätkö siis, että on hyvin ujo? Jos muutenkin selvästi käyttäytyy ujosti, niin sitten todennäköisemmin on kiinnostunut. Tai varmasti lähtisi ainakin mielellään katsomaan voisiko tulla mitään, jos joku kerrankin pyytää.
Jos vaan kyse siitä, että ujous on mielestäsi yksi mahdollinen selitys, niin silloin tod. näk. ei niin kiinnostunut. Jos todella ujo, niin että edes juttelee sun kanssa mukavia voi olla iso askel hänelle. Jutteleeko muille samalla tavalla?
Itse olen kyllä ujoa miestä joskus paljonkin johdatellut, että sai sanottua sanottavansa. Mutta vaikka en muuten ole kovin perinteinen, niin ei Mua lopulta kiinnosta sellainen mies, joka ei saa edes treffeille pyydettyä, vihjailusta huolimatta. Jäisin miettimään, mitä kaikkea muuta tärkeää ei tule elämässään saamaan aikaan.
hauskaa kun huomasin, että joku oli kysellyt miten tilanne on edennyt :)
en ole pyytänyt miestä ulos. lopetin yhteydenpidon turhautuneena jo, mutta mies kuitenkin on palannut asiaan. ei ehdota mitään kuitenkaan, lähettelee vain viestejä välillä.
en tiedä vieläkään onko kyse ujoudesta vai jostain muusta. itse veikkaan että hän ei tiedä mitä haluaa ja tykkää multa saamastaan huomiosta.
täällä esitetyt kommentit siitä, että noin käyttäytyvä ihminen saattaa olla hankala jatkossakin, vaikka saisi sen houkuteltua ulos, on olleet hyviä. ajattelen jo itse samoin myös.
jos kyse oli siitä, että mies on vain liian ujo, olisin mielelläni rohkaissut ja tehnyt kaikkeni, että hänellä olisi ollut kivaa mun kanssa.
olen siis itsekin hieman ujo tässä tapauksessa, mutta ennen muuta syy miksi en itse ehdottanut mitään, on se, että miehen kiinnostus jäi epämääräiseksi.
ei kai niin ujo voi olla, ettei sitä jotenkin esimerkiksi viesteissä toisi esille, vaikka kasvotusten olisi vaikeaa?
Naisella on ihan sama "velvollisuus". Jos olet kiinnostunut niin älä vaan odota että mies pyytää ulos vaan pyydä itse
Kuka haluaa näitä nykyajan lässyköitä empatiaitkumiehiä? Ei oikeasti kukaan. Kun mies pyytää ulos, kertoo kohteliaisuuksia, avaa ovet ja maksaa laskun ravintolassa, mies saa. Niin se vaan on.
Itsellä oli samankaltainen tilanne ja kävi ilmi että mies oli kiinnostunut mutta jarrutteli koska haikaili edelleen exänsä perään. Eli voi olla vielä keskeneräisiä asiota selvitettävänä hänellä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 15:33"]
[/quote]
Kuka haluaa näitä nykyajan lässyköitä empatiaitkumiehiä? Ei oikeasti kukaan. Kun mies pyytää ulos, kertoo kohteliaisuuksia, avaa ovet ja maksaa laskun ravintolassa, mies saa. Niin se vaan on.
[/quote]
Tuossahan se sukupuolten välinen tasa-arvo aika hyvin kiteytyykin
olen yrittänyt päästä eteenpäin yhden miehen kanssa, josta en saa mitään selvää: toisaalta vaikuttaa kiinnostuneelta ja hakeutuu seuraan, toisaalta ei tee mitään todellista, pyydä ulos esimerkiksi.
voiko mies olla niin ujo tai epävarma ettei se uskalla tehdä mitään?
vai onko kyse kiinnostuksen puutteesta ja tuhlaan aikaani toivomalla että jotain tapahtuisi?voisin jopa ottaa riskin ja ehdottaa itse jotain, jos jostakin voisi päätellä onko ujoudesta kysymys.
Miksi et itse ole jo pyytänyt aikoja sitten? Jos olet kiinnostunut niin kerro se äläkä odota miehen tekevän jotain
Työpaikalla, toisessa talossa on mies, jonka kanssa vedämme toisiamme puoleen. Kun näemme, harvoin, se magnetismi on suurta ja molemminpuolista, muutkin huomaavat. Mutta ei kysy ulos, ei. Ja tyyppi ei vaikuta ujolta, vaan aktiiviselta. Miksi se ei jo pyydä?!
Miksi miehen aina pitäisi pyytää naista ulos eikä toisinpäin? Jos olet kiinnostunut niin tee asialle jotain
Alkoholi auttaa aina ;-) eli jos joskus olette sellaisessa tilanteessa, voit olla ottavinasi pari liikaa ja kysyä "hiprakan" turvin, että miten on.
Valitettavasti usein ujo mies on vähän saamaton muutenkin. Mulle kävi näin, odotin ja heruttelin, kunnes se sai tehtyä aloitteen, ja nyt elämä on melkolailla sitä samaa ujoutta ja saamattomuutta päivästä toiseen.
Eli jos se vielä vihreän valon jälkeenkin jankkaa, vaihda kohdetta. Vaikka olisi kuinka tulenpalavasti rakastunut tapaus, sitä saamattomuutta ei loputtomiin kestä.
Naisella on ihan sama "velvollisuus". Jos olet kiinnostunut niin älä vaan odota että mies pyytää ulos vaan pyydä itse
oletko ap nyt ihan varma, että haluat hänet? Tuollainen epävarmuus voi näkyä elämisessä ja suhteessa muutenkin. Ujous voi haihtua, kun tutustutte paremmin, mutta jos on laajemminkin epävarma ihminen.... saahan sellainen olla, mutta eikö se ole miehessä sinulle yhtään turn-off?
Miksi hän ei pyydä miestä ulos? Miksi hän on ujo?
Joo siis kyllähän tuolla töissä useampikin nainen flirttailee, hymyilee, laskee leikkiä, joskus iskee silmääkin. En kyllä millään jaksa uskoa, että ne kaikki haluaisivat kanssani treffeille ja jopa parisuhteeseen, koska suurella osalla on perhe ja lapsiakin. Pidän sitä enemmänkin pelkkänä hauskanpitona ainakin noin arkitilanteissa keskellä kirkasta päivää. Illan pimeinä tunteina esim. juhlissa voisin tulkita tilanteen eri tavalla.
M38
Muutenhan joka päivä sadat olisivat kiinnostuneita lähes joka miehestä.
Mene pyytämään hänet ulos
Painostamalla? Ei se todellakaan ole painostusta jos kysyy jonnekin. Jos miestä ei kiinnosta, hän sanoo että ei kiitos.
En ymmärrä kuinka hyvin tarvii toinen sitten olevinaan tuntea että voi kysyä jonnekin kahville tms? Kyllä minusta ihan kaikkia joiden kanssa nyt joskus juttelee voi ihan ohimennen pyytää, ei siinä tarvi mitenkään hyvin tuntea.