Olen pannut eksäni kanssa aina silloin tällöin vaikka eksä on varattu. Kertoisinko eksän avokille?
Meillä on eksän kanssa yhteinen lapsikin. Eksä on välillä käyny mun luona, ollut yötäkin. Viime kerrasta on varmaan semmoiset puolitoista kuukautaa, sitä ennen varmaan kerran kuussa-parissa ollaan pantu vuoden ajan.
Nyt oon jotenkin niin tympiintyny itteeni ja kokenu jonkilaisen valaistumisen, että en haluis pitää tätä enää itelläni.
Kertoisinko millanen limanuljaska tuo mies on? Jos laittaisin tekstiviestin sille eksän avokille? Enkä varmaan oo ees ainut, kenen kanssa se on paneskellu...
Kommentit (34)
olen. Mun exä vaan seukkaa, ei asu naisen kanssa yhdessä. Exä pitää mua paljon sexympänä ja vonkaa joka päivä. Joskus sitten annan tulla, kun itseänikin panettaa. Ja uusi nainen tietää. Exä kuulemma fantasioi heidän sekstaillessa mua ja kertoo sen naiselle. huh.
Miehe harrasti samaa exänsä kans. Tosin meidän suhde siitä vain vahvistui mut mies ei ole enää exää missään yhteydessä. Lapsen luokse hakukin hoidetaan kolmannen osapuolen luota esim. päiväkodista tai mummolta. Mies vaan tajusi että exä halusi vaan kostaa. ihanan rauhallista meillä nyt kun hullu ex lopulta lopetti vainoamisen
...eksän kanssa seksisuhde. En kerro nyksälle, ettei ala pyrkimään takaisin. Kaipa aika tavallista?
Oletkos tosissasi? Ihan uskot kaiken mitä exä sulle sanoo kun haluaa "helppoa"...
Ei tosin ole minulta pois vaikka kuksit exäsi kanssa mutta älä nyt ihan kaikkea paskaa usko... alkaa ihan hävettää meidän naisten puolesta!
mutta lopetin kun aloin itse seurustelemaan.
Ei tulis mieleenkään kertoa sille naiselle, ei sitäkään, että mies soittelee ja viestittelee ja lähettelee kuvia niiden lapsesta, on jopa sanonut, että haluaisi minun olevan lapsensa äiti.
Mutta tollasia miehet on, kun kumartaa toiselle, niin pyllistää toiselle ja toisin päin sama kuvio.
Oletkos tosissasi? Ihan uskot kaiken mitä exä sulle sanoo kun haluaa "helppoa"... Ei tosin ole minulta pois vaikka kuksit exäsi kanssa mutta älä nyt ihan kaikkea paskaa usko... alkaa ihan hävettää meidän naisten puolesta!
olen tosissani. Mä luulen, että mun exä haluaisi mut takaisin. Nih.
Kertoisinko millanen limanuljaska tuo mies on? Jos laittaisin tekstiviestin sille eksän avokille? Enkä varmaan oo ees ainut, kenen kanssa se on paneskellu...
joka vieläkin bylsii sen miestä ja vittuillessasi kerrotkin sen antamatta miehelle saumaa, mutta vasta kun sitä on harrastettu oikein pitkään. Sano vielä, että nyt tekis munaa mieli, kun on puolitoista kuukautta puutetta ja sellainen valaistuminen päällä, lähettäiskö se sen äijän panemaan.
...sullekin on termi, alkaa h-kirjaimella.
Mutta kaikin mokomin, kerro vaan kaikille mahdollisille tahoille, saatpahan jänskätystä tylsään keskiluokkaiseen elämääsi.
no jos olisi se avokki niin haluaisin kyllä tietää. Voi tosin olla, ettei usko. Ehkä olis hyvä olla jotain todisteita? Ja ehkä kannattaa ilmaista myös selkeästi, ettet ole eksästä kiinnostunut (?) joten se ei olisi mikään motiivi valehdella asiasta.
Enää ihmettelen, että miksi ihmeessä panet varatun kanssa (eksä tai ei)?
enkä minä ketään pettänyt! Helpon panon takia vaan. Ja ehkä vähän on ollut tunteitakin siihen suuntaan, joten ikävää olen sillä lievittänyt ja olen kyllä oppinut kantapään kautta, että tuo ei ikävää ainakaan helpota.
ap
teillä on yhteinen lapsi jonka takia olette yhteydessä pakostakin, joten kaikille osapuolille järkevää olisi, että annat asian olla ja lakkaat panemasta exääsi. Kyllä se nykyinen varmaan jossain vaiheessa tajuaa miten idiootti mies sillä on ja älyää lähteä kävelemään suhteesta. Jos ei niin eipä se ole sinun ongelma. Elä sinä vain omaa elämääsi.
Jos se mies vielä vonkaa pillua, niin laitan ne vonkausviestit sille avokille. Joo, sillain teen.
ap
taas pitkän kaavan mukaan opettaa uudelle mistä tykkää ym.. Ja ei kai nyxä oikeasti odota uskollisuutta jos kerran mies on historiassaan jättä'nyt/pettänyt aikaisempia kumppaneitaan. Varo kuitenkin seksitauteja kun nussitaa ristiinrastiin.
Tuolla hölmöilyllä voi sekottaa monen syyttömän elämän. Fiksu antaisi eksän vongata rauhassa ja jatkaisi elämäänsä.
testeissä. Aikeissa ei ole enää nimittäin sekaantua siihen mieheen. Sitä paitsi viimekerta oli niin paska, että ei tee mieli enempää. Mies laukesi suunnilleen reisille. En tiedä harrastaako ne ollenkaan seksiä se avokin kanssa kun on noin herkässä.
Mies on ollut pettäjä koko ikänsä.
ap
Ihan kuin minun tilanteeni kuukausi sitten. Tosin olen se avokki.....
Ihan kuin minun tilanteeni kuukausi sitten. Tosin olen se avokki.....
jotain viestiä miehes panolta?
ap
....saat vielä exän itsellesi uudelleen nyxäksi. Et kuitenkaan usko, että ei kannata, kun pihalle heivattu exä tulee oven taakse ruinaamaan kattoa pään päälleen. Parempi, että on ihan jonkun muun nyxä kuin sun.
tavallaan. Olen miehen exän kans välillä lapsen asioista vaihtanut viestiä. Ja kun epäilys oli jo mielessä niin kysyin itse. Ja sit alkoi juttu purkautuun...
Poikalapsi, varmasti ihailee isäänsä.
ap, joka ei oo j.s.